user97 Napisano 22 Marca 2015 Udostępnij Napisano 22 Marca 2015 Dzień dobry Chciałbym się Was poradzić w kwestii wszczepienia nowego łącznika elastycznego. Według jego producenta jest przeznaczony do wspawania pachwinowego, tzn średnica kawałka rury przy plecionce jest taka aby rura układu wydechowego weszła do srodka, poźniej należy na krawędzi je zespawać. Łącznik wygląda tak: Część układu wydechowego z ktorą łącznik należy połączyć wygląda tak: Moje pytanie brzmi czy jeśli do połączenia użyję jakiejś szerokiej mocnej opaski i pasty do uszczelniania ukł. wydechowych to jest szansa że to się będzie trzymać kupy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Smigiel Napisano 22 Marca 2015 Udostępnij Napisano 22 Marca 2015 > Moje pytanie brzmi czy jeśli do połączenia użyję jakiejś szerokiej mocnej opaski i pasty do > uszczelniania ukł. wydechowych to jest szansa że to się będzie trzymać kupy? Wspawanie to koszt 20 - 30 zł, po co Ci opaska i pasta do ukł. wydechowych za które nie zapłacisz mniej ? Pomijając fakt, że to mega drut team ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 22 Marca 2015 Udostępnij Napisano 22 Marca 2015 > Moje pytanie brzmi czy jeśli do połączenia użyję jakiejś szerokiej mocnej opaski i pasty do > uszczelniania ukł. wydechowych to jest szansa że to się będzie trzymać kupy? Nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 22 Marca 2015 Udostępnij Napisano 22 Marca 2015 Możesz zaufać tym którzy próbowali, To nie ma sensu. Łączenie będzie pracować a pastę wydmucha. Tylko migomat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alamo888 Napisano 22 Marca 2015 Udostępnij Napisano 22 Marca 2015 W tym przypadku tylko spawanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
user97 Napisano 3 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 3 Maja 2015 Pytanie dotyczące demontażu łącznika z katalizatorem: Wstępnie zorientowałem się iż między belką sanek a nadwoziem (przestrzeń przez którą przechodzi rura ukł. wydechowego) jest bardzo mało miejsca i flansza przy łączniku elastycznym może się tam nie zmieścić. Czy w celu demontażu należy opuszczać sanki czy też jakoś to się od biedy da przecisnąć? Jeśli trzeba opuścić sanki to czy wystarczy je odkręcić od nadwozia i odłączyć kolumnę układu kierowniczego od przekładni czy też trzeba demontować jakieś elementy zawieszenia? Chodzi mi głównie o to czy trzeba np rozłączać drążki kierownicze, odłączać zwrotnicę od wahacza, amortyzator od zwrotnicy itp. Clio2ph2 2002 k4j 1.4 16v 98hp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 3 Maja 2015 Udostępnij Napisano 3 Maja 2015 > Pytanie dotyczące demontażu łącznika z katalizatorem: Wstępnie zorientowałem się iż między belką > sanek a nadwoziem (przestrzeń przez którą przechodzi rura ukł. wydechowego) jest bardzo mało > miejsca i flansza przy łączniku elastycznym może się tam nie zmieścić. Czy w celu demontażu > należy opuszczać sanki czy też jakoś to się od biedy da przecisnąć? > Jeśli trzeba opuścić sanki to czy wystarczy je odkręcić od nadwozia i odłączyć kolumnę układu > kierowniczego od przekładni czy też trzeba demontować jakieś elementy zawieszenia? Chodzi mi > głównie o to czy trzeba np rozłączać drążki kierownicze, odłączać zwrotnicę od wahacza, > amortyzator od zwrotnicy itp. > Clio2ph2 2002 k4j 1.4 16v 98hp mialem takie samo clio tylko, ze z 1.6 16v czyli ta sama konstrukcja i wymieniali mi na warsztacie ta plecionkw bo samemu mi sie nie chcialo bawic. Nic nie odkreacali dodatkowo, zadnych sanek ani maglownicy. Kwestia jest dobre manewrowanie, aby wymienic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
user97 Napisano 4 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 4 Maja 2015 Podziękował za odpowiedź. A powiedz proszę czy kiedy łącznik był już zużyty to czy rura za nim przy np kopnięciu w gaz itp uderzała o sanki i było słychać stuknięcie? Jeśli tak to czy po wymianie całkowicie to ustąpiło czy w jakimś stopniu efekt pozostał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 5 Maja 2015 Udostępnij Napisano 5 Maja 2015 > Podziękował za odpowiedź. > A powiedz proszę czy kiedy łącznik był już zużyty to czy rura za nim przy np kopnięciu w gaz itp > uderzała o sanki i było słychać stuknięcie? Jeśli tak to czy po wymianie całkowicie to > ustąpiło czy w jakimś stopniu efekt pozostał? u mnie nic takiego nie bylo. Po prostu zaczela pierdziec. Skoro wydech uderza o sanki zobaczy tylna poduszke pod skrzynia, moze ma nadmierny luz i wydech zbytnia sie porusza z calym silnikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.