Portal Napisano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2015 Witam Czym w Aveo da sie odczytać błędy ABS ? co jakiś czas, jak uruchomie silnik to nie gasnie mi kontrolka ABS, az do następnego uruchomienia. Czy tylko scan 100 ktory maja ASO czy takze czyms innym da sie zczytac ktory to czujnik, jaki blad? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2015 Program Chevrolet Explorer + najprostszy interfejs VAG KKL powinny dać radę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Portal Napisano 10 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2015 > Program Chevrolet Explorer + najprostszy interfejs VAG KKL powinny dać radę. a czy możesz podac jakiś link (czy to allegro , czy sklep internetowy ) do dobrego kabla VAG KKL który będzie na pewno działał z tym programem ? czy cos z tych może być, jeżeli tak to ktory najlepiej kupic ? http://viaken.pl/pl/diagnoza-vag/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr_M Napisano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2015 > a czy możesz podac jakiś link (czy to allegro , czy sklep internetowy ) do dobrego kabla VAG KKL > który będzie na pewno działał z tym programem ? > czy cos z tych może być, jeżeli tak to ktory najlepiej kupic ? > http://viaken.pl/pl/diagnoza-vag/ Ja mam własnoręcznie wykonany fejs oparty o MAX232C i śmiga z tym ruskim programem bez zająknięcia. Instalację gazową BRC też ogarnia. Myślę, że dowolny na tym układzie powinien zadziałać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wieprzmak Napisano 18 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2015 bledy abs odczytuje sie w 250 i 255 na pinie 7 czyli na pinie od silnika.Jezeli chodzi o swiecenie kontrolki to z duzym prawdopodobiesdtwem sa to przewody laczace czujnik, sa przerwane w srodku.zostaje ci naprawa przewodow albo kupienie nowych czujnikow.nie radze kupowac uzywanych moga byc za chwile takie same.Najleprzym wyjsciem jest naprawa obecnych oczywiscie usi byc to zrobione profesjonalnie.Ja naprawilem 2 czujniiki ponad rok temu i mam spokuj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pito Napisano 3 Maja 2015 Udostępnij Napisano 3 Maja 2015 > Witam > Czym w Aveo da sie odczytać błędy ABS ? co jakiś czas, jak uruchomie silnik to nie gasnie mi > kontrolka ABS, az do następnego uruchomienia. Czy tylko scan 100 ktory maja ASO czy takze > czyms innym da sie zczytac ktory to czujnik, jaki blad? U mamy w Aveo tez zapalal sie ABS co jakis czas. Kupilem dwa czujniki na przod, bo tak wyszlo na diagnostyce. Przy demontazu okazalo sie, ze jeden z czujnikow byl maksymalnie oblepiony opilkami metalu. Czujniki wymieniłem, ale do teraz podejrzewam, ze samo oczyszczenie by pomoglo. Aveo z 2007 roku, wykrecenie czujnika trwa 10 minut ze sciagnieciem koła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Portal Napisano 4 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 4 Maja 2015 > U mamy w Aveo tez zapalal sie ABS co jakis czas. Kupilem dwa czujniki na przod, bo tak wyszlo na > diagnostyce. Przy demontazu okazalo sie, ze jeden z czujnikow byl maksymalnie oblepiony > opilkami metalu. Czujniki wymieniłem, ale do teraz podejrzewam, ze samo oczyszczenie by > pomoglo. > Aveo z 2007 roku, wykrecenie czujnika trwa 10 minut ze sciagnieciem koła. chodzi o czyszczenie tej końcówki metalowej ktora siedzi w piaście ? to na niej miałeś te opiłki metalu ? EDIT Dzisiaj non stop pali się ABS , odpiąłem czujnik od kostki, zmierzyłem miernikiem rezystancje czujnika - niestety nie ma rezystancji, wiec albo kabel idący do czujnika walnięty albo sam czujnik.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pito Napisano 5 Maja 2015 Udostępnij Napisano 5 Maja 2015 > chodzi o czyszczenie tej końcówki metalowej ktora siedzi w piaście ? to na niej miałeś te opiłki > metalu ? > EDIT > Dzisiaj non stop pali się ABS , odpiąłem czujnik od kostki, zmierzyłem miernikiem rezystancje > czujnika - niestety nie ma rezystancji, wiec albo kabel idący do czujnika walnięty albo sam > czujnik.. Dokladnie, chodzi o tą końcówkę co "patrzy" na to koło z nacięciami. Zmienialem akurat wczoraj opony i przedmuchalem profilaktycznie czujniki powietrzem, nawet nie trzeba ich demontowac. Ale u ciebie chyba padł czujnik albo kabel, więc dmuchanie nie pomoże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.