hobik Napisano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2006 Ostatnio wpadłem na pomysł aby postawic pandzię na kołach od Grande Punto. Tych zwykłych stalowych. Poczatkowo chciałem tylko same kołpaki ale Fiat nie oferuje mniejszych w tym wzorze więc trzeba by załe koła kupić. Chodzi mi o te: Rozmiar opony to 175/65 R15 - wejdzie to w nasze nadkole? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kxo3804 Napisano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2006 > owoc... wyprowadz mnie z bledu.. w wypowiedzi jest jak wol ze to > kolega ("... chciał bym ..." "...lukałem..." ) a z profilu ze > kolezanka.... Z profilu koleżanka Stąd moje słowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kxo3804 Napisano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2006 > hahahah sorki byłem u dziewczyny i nie widziałem ze jest zalogowane > jej konto ale przecież podpisałem sie na dole > Pozdrawiam Rabin Prosze mi się tu nie podszywać pod kobiety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kxo3804 Napisano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2006 > Ostatnio wpadłem na pomysł aby postawic pandzię na kołach od Grande > Punto. Tych zwykłych stalowych. Poczatkowo chciałem tylko same > kołpaki ale Fiat nie oferuje mniejszych w tym wzorze więc trzeba > by załe koła kupić. > Chodzi mi o te: > Rozmiar opony to 175/65 R15 - wejdzie to w nasze nadkole? Powinno wejść. Ładne kółeczka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RABIN Napisano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2006 > Prosze mi się tu nie podszywać pod kobiety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2fast Napisano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2006 > Fele pandowskie orginały już kupione teraz czas na opony. Niestety > rozmiar 166/65/14 jest tak dupny że nie ma w nim żadnych dobrych > opon a jak są średnie to kosztują 300 zł za jedną. Im szerzej > tym sytuacja staje się coraz lepsza... > I tu pojawia się moje pytanko, kto z was ma oponę szerszą niż 166 i > jakie macie wrażenia z jazdy ? > Wiem, że kolega Falco ma 185/60 i sobie chwali. > Jest jeszcze ktoś odważny ? Witam kolege :-) Ja posiadam oponki 175/65 R14 powim tak jeśli kolega chce podnieść spalanie o jakieś 1,5 do 2l to prosze bardzo czemu nie . Jeśli bym miał wybierać to założył bym teraz 165/65 R14 bo takie ma mój brachol wojzag2 i widze różnice w spalaniu przede wszystkim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rufus123 Napisano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2006 > Fele pandowskie orginały już kupione.. Mam 175/65/14 Spalanie: od 6,5 do 9 litrów gazu Max. prędkość na równym terenie: 145 km/h Trzymanie się drogi: o niebo lepsze Komfort jazdy: na nierównościach przód nie podskakuje, kręcenie kierownicą w wersji bez wspomagania jest męczące przy parkowaniu, itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lolek21011926 Napisano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2006 witam Ja mam w moim miśku opony Sava Intensa o rozmiarze 195/50 R15 i jest super. Nic nie trze tyle że trzeba kupic do przodu chlapacze bo tak duze koła sprawiają ze bok auta ciągle bedzie brudny. Felgi oczywiście 15' Firmy Ronal. Autko wygląda zajefajnie a nie pali duzo więcej około 0.5 litra więcej na 100 km ale warto 195 wejdą spokojnie., pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZbychuM Napisano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2006 > spalanie o jakieś 1,5 do 2l to prosze bardzo czemu nie . Przesadziłeś chyba z tym spalaniem. Przecież opory toczenia nie wzrastają o 50%. Ja na oponach 165 nie zauważyłem różnicy. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lolek21011926 Napisano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2006 jak boga kocham spalanie wzrosło miedzy 0,5 a 1 litrem. ja jezdze spokojnie przewaznie i widocznie dlatego tak mało ale przyznaje ze jak sie wcisnie pedał gazu i da sie mu wysokie obroty to spala jak szatan. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZbychuM Napisano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2006 > jak boga kocham spalanie wzrosło miedzy 0,5 a 1 litrem. W takim razie może nie chodzi o sam rozmiar opon a przede wszystkim o ich rodziaj/typ/model i związane z tym opory toczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lolek21011926 Napisano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2006 Nie znam sie na tym ale z tego co wiem to opony maja różne opory toczenia a te moje maja jeden z lepszych wyników wiec moze to powoduje ze mam takie niskie spalanie. tak czy owak misiek palił mi na standardowych srednio 6 litrów a teraz pali mi 7. Pozdrowionka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vito79 Napisano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2006 > W takim razie może nie chodzi o sam rozmiar opon a przede wszystkim o > ich rodziaj/typ/model i związane z tym opory toczenia. Masz racje !!! jesli masz jakąś lipną oponke i wymienisz na szerszą ale lepszą to spalanie może zostać na tym samym poziomie!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lolek21011926 Napisano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2006 wydaje mi sie ze masz racje. Kazda opona jest inna i inne tez sa warunki jezdna jakie oferuja. Ale jedno nie ulega wątpliwosci: na tych opona trzeba sie niezle nameczyc przy parkowaniu bo ja nie mam wspomagania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gwito Napisano 6 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2006 A co sondzicie o takiej oponce Dayton D 110?? fabryczny rozmiar opony do 13 to 155/80 a do 14 165/60?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZbychuM Napisano 6 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2006 > A co sondzicie o takiej oponce Dayton D 110?? > fabryczny rozmiar opony do 13 to 155/80 a do 14 165/60?? 155/80 R13 165/65 R14 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lolek21011926 Napisano 8 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2006 Oto kółka na jakich jeździ mój misiek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vito79 Napisano 8 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2006 > A co sondzicie o takiej oponce Dayton D 110?? > fabryczny rozmiar opony do 13 to 155/80 a do 14 165/60?? Wiesz w NORAUTO sprzedają ją razem z alumami za 1199 zł wiec jest tyle warta ile kosztuje!! Do 14 polecam oponke BFGoodrich Touring Swietna oponka rewelacyjny bierznik cena kolo 190 zł za sztuke!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rufus123 Napisano 9 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2006 > witam > Ja mam w moim miśku opony Sava Intensa o rozmiarze 195/50 R15.. Jakie masz ET?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gwito Napisano 11 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2006 > Wiesz w NORAUTO sprzedają ją razem z alumami za 1199 zł wiec jest > tyle warta ile kosztuje!! Do 14 polecam oponke BFGoodrich > Touring Swietna oponka rewelacyjny bierznik cena kolo 190 zł za > sztuke!!! czy aby na pewno z alumai?? Jakie powinno byc do opon 165/65 r14 ET 28 czy 30 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gwito Napisano 11 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2006 > czy aby na pewno z alumai?? > Jakie powinno byc do opon 165/65 r14 ET 28 czy 30 fabrycznie do Pandy na 165 jest ET38, ja mam ET35 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZbychuM Napisano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2006 > czy aby na pewno z alumai?? > Jakie powinno byc do opon 165/65 r14 ET 28 czy 30 30 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szymiDG Napisano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2006 > 30 to w końcu ile? 28, 30 czy 35. a moze 38? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZbychuM Napisano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2006 > to w końcu ile? > 28, 30 czy 35. a moze 38? Jak ostatnio kupowałem fele to fachowiec mi powiedział, że dla 14" ma być 30. Ja się na tym nie znam, ale wziąłem te fele i jest OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ltq Napisano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2006 > Jak ostatnio kupowałem fele to fachowiec mi powiedział, że dla 14" ma > być 30. Ja się na tym nie znam, ale wziąłem te fele i jest OK. a ja mysle o Dezentach V 14" ET28 + Kleber Dynaxer HP2 ciekawi mnie tylko i zapytuje tych co sie przesiedli z 155/80 na 165/65 - jest roznica w spalaniu?? teraz misiek pali 4.8l po miescie i chcialbym zeby tak pozostalo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZbychuM Napisano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2006 > a ja mysle o Dezentach V 14" ET28 + Kleber Dynaxer HP2 > ciekawi mnie tylko i zapytuje tych co sie przesiedli z 155/80 na > 165/65 - jest roznica w spalaniu?? > teraz misiek pali 4.8l po miescie i chcialbym zeby tak pozostalo Przesiadając się z Pirelli 155/80 na BFGoodrich 165/65 różnicy w spalaniu nie zauważyłem (może z 0.1 l/100 km), a poprawę przyczepności tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomr Napisano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2006 > ciekawi mnie tylko i zapytuje tych co sie przesiedli z 155/80 na > 165/65 - jest roznica w spalaniu?? Nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomr Napisano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2006 > czy aby na pewno z alumai?? > Jakie powinno byc do opon 165/65 r14 ET 28 czy 30 ET jest parametrem felgi, a nie opony. ET może być różne w zależności od felgi (np. w Corolce miałem alu z ET 37, a teoretyczne powinno być ET 45). Nie ma to większego znaczenia jeżeli różnice nie są drastyczne (felga mieści się w nadkolu). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ltq Napisano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2006 dzieki za info > Przesiadając się z Pirelli 155/80 na BFGoodrich 165/65 różnicy w BFGoodrich daja rade... mam aktualnie zimowki... warte swojej ceny > spalaniu nie zauważyłem (może z 0.1 l/100 km), a poprawę > przyczepności tak. no... 0.1 to sporo bo do tego jeszcze jedna 0.1 i tyle wiecej spala misiek w lato ze wzgledu na wlaczona prawie nonstop klime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomaszo Napisano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2006 ...czy ktoś jeździ na 175/65/13 ? bo większość dyskusji zeszła na rozmiar 14 calowy a tak z ciekawości chciałem zapytać o 13-ki akurat 175/65/13 jest IMO dość ciekawą i tanią alternatywą do seryjnych 155/80/13 i takie szybkie pytanko - jaka jest szer. seryjnej felgi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomaszo Napisano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2006 > ...czy ktoś jeździ na 175/65/13 ? > bo większość dyskusji zeszła na rozmiar 14 calowy > a tak z ciekawości chciałem zapytać o 13-ki > akurat 175/65/13 jest IMO dość ciekawą i tanią > alternatywą do seryjnych 155/80/13 ktoś już 2 lata temu miał u nas 175/70R13, bo to chyba odpowiada najbardziej seryjnym oponkom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomaszo Napisano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2006 > ktoś już 2 lata temu miał u nas 175/70R13, bo to chyba odpowiada > najbardziej seryjnym oponkom jeżeli chodzi o średnicę, to tak bo te 175/65/13 mają ok. 10mm mniejszy promień... ale osobiście właśnie o coś takiego mi chodzi, bo po pierwsze rekompensuje to "stratę" na osiągach spowodowaną większą szerokością oponki a po drugie autko idzie nam ciut niżej, więc IMO lepiej ja właśnie chyba poszedłbym w tym kierunku... ale wiadomo - co kto lubi i co chce osiągnąć nie chcę zapeszać i uprzedzać faktów, ale być może wkrótce dołączę do braci miśkowej, więc tak sobie tutaj zapytowywuję czasem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gwito Napisano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2006 > ET jest parametrem felgi, a nie opony. ET może być różne w zależności > od felgi (np. w Corolce miałem alu z ET 37, a teoretyczne > powinno być ET 45). Nie ma to większego znaczenia jeżeli różnice > nie są drastyczne (felga mieści się w nadkolu). Dzieki za wytłumaczonko No dobra a wiec jakie powinno byc odpowiednie ET do PANDY 30?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vito79 Napisano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2006 > czy aby na pewno z alumai?? > Jakie powinno byc do opon 165/65 r14 ET 28 czy 30 Napewno alefelga, 13 oczywiscie i oponka 155/80 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomr Napisano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2006 > Dzieki za wytłumaczonko > No dobra a wiec jakie powinno byc odpowiednie ET do PANDY 30?? Nie ma czegoś takiego jak odpowiednie ET. Różne felgi mogą mieć różne ET i będą pasować (tak jak pisałem w Corolli w zimie miałem stalówki z ET 45, a w lecie alu z ET 37 - w obu przypadkach opony były identyczne, czyli 195/60/15). W przypadku Pandy przedział ET w najczęściej spotykanych felgach będzie w granicach 28-38 w zależności od modelu i szerokości felgi. Generalnie im mniejsze ET tym poszerza nam się rozstaw kół... czyli felga zbliża się do obrysu nadwozia... czyli rośnie p-stwo ociernia opony o krawędź błotnika. W naszych bolidach miejsca jest jednak dość dużo więc trzeba mocno przesadzić z jakimś parapetem żeby nie stykło. Oczywiście pojawiają się głosy, że nie powinno się kombinować z ET tzn. że musi być takie jakie jest w felgach fabrycznych. Powiem tak - W granicach rozsądku można wiele. Poniżej rysunkowa definicja ET (nie mam pojęcia skąd mam te rysunki - ew. autora przepraszam za brak podpisu). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomaszo Napisano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2006 > Oczywiście pojawiają się głosy, że nie powinno się kombinować z ET > tzn. że musi być takie jakie jest w felgach fabrycznych. > Powiem tak - > W granicach rozsądku można wiele. a ja powiem więcej można a nawet trzeba czasem, bo jak założysz szeroką oponę bez zmiany ET felgi, to może ci ona obcierać "od środka"... dlatego m.in. czasem z tego powodu stosuje się dystanse aby "odsadzić" felgę na zewnątrz także po prostu ET trzeba odpowiednio dobrać a ścisłe trzymanie się "fabrycznego ET" nie zawsze jest wskazane... pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomr Napisano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2006 > także po prostu ET trzeba odpowiednio dobrać > a ścisłe trzymanie się "fabrycznego ET" nie zawsze > jest wskazane... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gwito Napisano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2006 > Mam 175/65/14 > Spalanie: od 6,5 do 9 litrów gazu > Max. prędkość na równym terenie: 145 km/h > Trzymanie się drogi: o niebo lepsze > Komfort jazdy: na nierównościach przód nie podskakuje, kręcenie > kierownicą w wersji bez wspomagania jest męczące przy > parkowaniu, itp. a ile Ci palił jak maiałes orginalne 13?? Własnie sie zastanawiam nad załozeniem takiego rozmiaru Duzo stracił na mocy?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomaszo Napisano 17 Maja 2006 Udostępnij Napisano 17 Maja 2006 a ja jeszcze "pomęczę" jeździ ktoś może na następujących rozmiarach opon: 185/55/14 lub 185/60/13 albo 165/60/14 pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtas76 Napisano 18 Maja 2006 Udostępnij Napisano 18 Maja 2006 > Mam 175/65/14 > Spalanie: od 6,5 do 9 litrów gazu > Max. prędkość na równym terenie: 145 km/h > Trzymanie się drogi: o niebo lepsze > Komfort jazdy: na nierównościach przód nie podskakuje, kręcenie > kierownicą w wersji bez wspomagania jest męczące przy > parkowaniu, itp. Ciekawe czy Vmax spadla Ci z powodu przeklamania licznika, czy z powodu wiekszych oporow toczenia szerszej opony, czy z powodu posiadania LPG? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fotos Napisano 19 Maja 2006 Udostępnij Napisano 19 Maja 2006 Witam! Mam zasadnicze pytanko dotyczące felg,a mianowicie 14' z oponami 185/60/14 Ze wzgledu na lepsza przyczepnosc planuje zmiany kół.Chce kupic zwykłe czarne blaszaki 14 i nadziac na to oponki barum 185/60/14 cala operacja wyniesie mMnie ok 800zl. Pytanko.. ile wzrosnie spalanie? jaki jest komfort jazdy? jak zachowuje sie zawieszenie?? Dzieki z góry za pomoc. Pozdrawiam Fotos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomr Napisano 19 Maja 2006 Udostępnij Napisano 19 Maja 2006 > Ze wzgledu na lepsza przyczepnosc planuje zmiany kół.Chce kupic > zwykłe czarne blaszaki 14 i nadziac na to oponki barum 185/60/14 Opony Barum i lepsza przyczepność - czy to się czasem nie wyklucza > ile wzrosnie spalanie? Nikt Ci tego nie poda dokładnie. > jaki jest komfort jazdy? Spadnie. > jak zachowuje sie zawieszenie?? Zawieszenie zostaje bez zmian więc nie spodziewaj się rewelacji po zmianie opon. Na pewno auto trochę mniej będzie pływać niż na seryjnych balonach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fotos Napisano 21 Maja 2006 Udostępnij Napisano 21 Maja 2006 > Opony Barum i lepsza przyczepność - czy to się czasem nie wyklucza > Nikt Ci tego nie poda dokładnie. > Spadnie. > Zawieszenie zostaje bez zmian więc nie spodziewaj się rewelacji po > zmianie opon. Na pewno auto trochę mniej będzie pływać niż na > seryjnych balonach. Pozyczylem dzis od znajomego 4 felgi od pandy 185/60/14 w celu sprawdzenia i ....spalanie cos tam wzrosło,komfort baardzo niski-koleiny nierówności,przyczepnosc...wbrew pozorom uklad kierowniczy baardziej nerwowy.Zastanawiam sie teraz nad 175/65/14 wiec jesli ktos posiada takowe oponki to bardzo prosze o opinie.. pozdawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomr Napisano 22 Maja 2006 Udostępnij Napisano 22 Maja 2006 > Zastanawiam sie teraz nad > 175/65/14 Załóż sobie 165/65/14 i nie kombinuj - to naprawdę udany kompromis do tego auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomaszo Napisano 22 Maja 2006 Udostępnij Napisano 22 Maja 2006 a ja w końcu po długich namysłach podjąłem decyzję, bo wahałem się między alu 13 a 14... ale jak zobaczyłem te aluski, to wziąłem te 13-ki bez namysłu także Speedline 5x13 już leżą w domku i czekają tylko na dostawę oponek - w końcu 175/65/13 Conti już się nie mogę doczekać montażu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtas76 Napisano 22 Maja 2006 Udostępnij Napisano 22 Maja 2006 > a ja w końcu po długich namysłach podjąłem decyzję, > bo wahałem się między alu 13 a 14... ale jak zobaczyłem > te aluski, to je wziąłem te 13-ki bez namysłu > także Speedline 5x13 już leżą w domku i czekają tylko > na dostawę oponek - w końcu 175/65/13 Conti > już się nie mogę doczekać montażu Bardzo ladne aluski Po montazu zapodaj tez fotki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomaszo Napisano 22 Maja 2006 Udostępnij Napisano 22 Maja 2006 > Bardzo ladne aluski Po montazu zapodaj tez fotki dzięki w realu jeszcze lepiej sie prezentują foto zapodam po calej 'operacji' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fotos Napisano 22 Maja 2006 Udostępnij Napisano 22 Maja 2006 > a ja w końcu po długich namysłach podjąłem decyzję, > bo wahałem się między alu 13 a 14... ale jak zobaczyłem > te aluski, to wziąłem te 13-ki bez namysłu > także Speedline 5x13 już leżą w domku i czekają tylko > na dostawę oponek - w końcu 175/65/13 Conti > już się nie mogę doczekać montażu Ojjjjj ladne..bardzo ladne.A zawieszenie kolega troszke obniza?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomaszo Napisano 22 Maja 2006 Udostępnij Napisano 22 Maja 2006 > Ojjjjj ladne..bardzo ladne.A zawieszenie kolega troszke obniza?? hmm... chciałbym, ale minimalnie... i nie wiem czy coś takiego jest teraz w ofercie, np. -15 -20mm w seju miałem springi od wersji Abarth i poszedł mi o ile pamiętam ok. -10 -15mm i tyle mi wystarczy, bo zimą nie podjadę do wyciągów póki co zostaje seryjne... narazie będą nowe fele i oponki... no i wkładka K&N, potem jakiś tłumiczek... pewnie Ulter i na początek wystarczy... jak sprzedam 'stare' auto, to wtedy jakieś audio się zapoda, ale bez jakiś "szaleństw" takie mam plany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wolfi Napisano 22 Maja 2006 Udostępnij Napisano 22 Maja 2006 > a ja w końcu po długich namysłach podjąłem decyzję, > bo wahałem się między alu 13 a 14... ale jak zobaczyłem > te aluski, to wziąłem te 13-ki bez namysłu > także Speedline 5x13 już leżą w domku i czekają tylko > na dostawę oponek - w końcu 175/65/13 Conti > już się nie mogę doczekać montażu hehe a wlasnie mialem je kupic i dzis dzownilem ale juz sprzedane:) fajnie ze ktos od nas bedzie na nich jezdzil:) Ps.mam pytanko czy oponki 175/65R14 dalyby rade w pandzie? czy lepiej dac sobie spokoj? mam okazje niedrogo kupic super alusy z takimi oponkami... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.