Pepcio Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 Witajcie. Na jakie modele samochodów francuskich warto zwrócić uwagę przyjmując za jedno z kryteriów zakupu 7-8 miejsc siedzących? Póki co moim faworytem jest Espace, ale może istnieje jakaś alternatywa ? Kwota powiedzmy do 30 kpln. Dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
s_krzychu Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > Witajcie. > Na jakie modele samochodów francuskich warto zwrócić uwagę przyjmując za jedno z kryteriów zakupu > 7-8 miejsc siedzących? > Póki co moim faworytem jest Espace, ale może istnieje jakaś alternatywa ? Kwota powiedzmy do 30 > kpln. > Dziękuję C8/P807 - mają odsuwane drzwi. Wszystko to max 7 miejscówki. Wyżej są już duże vany w wersjach osobowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > C8/P807 - mają odsuwane drzwi. > Wszystko to max 7 miejscówki. Wyżej są już duże vany w wersjach osobowych. każdy EV2 (C8/P807/Phedra/Ulysse) jest wg homologacji MAX 8 osobowy! wówczas z tyłu zamiast 2 oddzielnych foteli jest kanapa 3 osobowa. Poza EV2 w grę jeszcze wchodzi Jumpy/Expert/Scudo, w wersji osobowej. Tu nawet 9 miejsc jest dostępne (3x3) i bardzo dużo miejsca na bagaż z tyłu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 27 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > każdy EV2 (C8/P807/Phedra/Ulysse) jest wg homologacji MAX 8 osobowy! > wówczas z tyłu zamiast 2 oddzielnych foteli jest kanapa 3 osobowa. > Poza EV2 w grę jeszcze wchodzi Jumpy/Expert/Scudo, w wersji osobowej. > Tu nawet 9 miejsc jest dostępne (3x3) i bardzo dużo miejsca na bagaż z tyłu Jak te samochody się sprawują ? Jakie silniki warto brać pod uwagę ? W sumie to chyba nie ma tam wielkiego wyboru z tego co zauważyłem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > Jak te samochody się sprawują ? Jakie silniki warto brać pod uwagę ? W sumie to chyba nie ma tam > wielkiego wyboru z tego co zauważyłem? Oczywiście HDi 2,0 138 lub 163 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > Jak te samochody się sprawują ? Jakie silniki warto brać pod uwagę ? W sumie to chyba nie ma tam > wielkiego wyboru z tego co zauważyłem? Oczywiście HDi 2,0 138 lub 163 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartłomiej Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > Oczywiście HDi > 2,0 138 lub 163 Za 3 dychy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 > Za 3 dychy ? 138 ? z palcem w d.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArekMiz Napisano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2015 > Jak te samochody się sprawują ? Jakie silniki warto brać pod uwagę ? 3,0 V6 - w EV2 3,5 V6 lub 2,0T w Espace Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 4 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 4 Maja 2015 > 3,0 V6 - w EV2 > 3,5 V6 lub 2,0T w Espace Coraz bardziej skłaniam się ku Espace, to samochód o którym marzyłem od dawna. Wiem, że brzmi to idiotycznie bo marzy się zwykle o Porsche , ale ten van zawsze bardzo mi się podobał. Teraz pytanie z cyklu jaki silnik: - Wiem, że z diesli w grę wchodzi jedynie 2.0 DCi, ale średnio mnie do używanego diesla ciągnie. Jakieś typowe bolączki tego motoru ? - Głównie stawiam na 2.0 T i tu prośba o podanie typowych problemów z którymi można się spotkać. Jak silnik znosi LPG? Co najczęściej siada? Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RederOr Napisano 5 Maja 2015 Udostępnij Napisano 5 Maja 2015 > Coraz bardziej skłaniam się ku Espace, to samochód o którym marzyłem od dawna. Wiem, że brzmi to > idiotycznie bo marzy się zwykle o Porsche , ale ten van zawsze bardzo mi się podobał. > Teraz pytanie z cyklu jaki silnik: > - Wiem, że z diesli w grę wchodzi jedynie 2.0 DCi, ale średnio mnie do używanego diesla ciągnie. > Jakieś typowe bolączki tego motoru ? Nie ma typowych dla 2.0dCi To jest IMHO najlepszy diesel dostępny na rynku. Ja mam wersje bez DPF (fabrycznie, kod M9R 740 jakbyś szukał takiego, to jest wersja 150KM). Obecnie nalatane 140kkm (8 lat) i baaaaardzo sobię chwalę. Jest łańcuch rozrządu więc jeden problem odpada, za to uważać trzeba na koło pasowe (jest akurat równiez w 2.0T, jak się rozwulkanizuje to lub zrywać paski osprzętu). Jedyne co w silniku robiłem to sam wyczyściłem EGR, raz mi zasłabł i nie wiadomo było dlaczego (brak błędów w kompie, nic), stwierdziłem, że czyszczenie nie zaszkodzi. Fajniej jeździ 175KM, ale tam już zawsze jest DPF, a ja bardzo chciałem bez DPF, bo dużo jeżdżę po mieście. Wersja 130KM może być troszkę słabowita, ale co kto lubi > - Głównie stawiam na 2.0 T i tu prośba o podanie typowych problemów z którymi można się spotkać. > Jak silnik znosi LPG? Co najczęściej siada? Miałem Lagunę 2.0T, fajny silnik, bardzo cichutki, nic mi nie padło, ale w Espace to będzie nieźle konsumował paliwo (ja akurat LPG nie trawię). Z ciekawości spytam gdzie wsadzisz zbiornik LPG ? Zamiast windy i koła zapasowego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 5 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 5 Maja 2015 > Nie ma typowych dla 2.0dCi To jest IMHO najlepszy diesel dostępny na rynku. Ja mam wersje bez DPF > (fabrycznie, kod M9R 740 jakbyś szukał takiego, to jest wersja 150KM). Obecnie nalatane 140kkm > (8 lat) i baaaaardzo sobię chwalę. Jest łańcuch rozrządu więc jeden problem odpada, za to > uważać trzeba na koło pasowe (jest akurat równiez w 2.0T, jak się rozwulkanizuje to lub zrywać > paski osprzętu). Jedyne co w silniku robiłem to sam wyczyściłem EGR, raz mi zasłabł i nie > wiadomo było dlaczego (brak błędów w kompie, nic), stwierdziłem, że czyszczenie nie zaszkodzi. > Fajniej jeździ 175KM, ale tam już zawsze jest DPF, a ja bardzo chciałem bez DPF, bo dużo jeżdżę po > mieście. Wersja 130KM może być troszkę słabowita, ale co kto lubi > Miałem Lagunę 2.0T, fajny silnik, bardzo cichutki, nic mi nie padło, ale w Espace to będzie nieźle > konsumował paliwo (ja akurat LPG nie trawię). Z ciekawości spytam gdzie wsadzisz zbiornik LPG > ? Zamiast windy i koła zapasowego ? Co do LPG to też nie wierze w to zasilanie bo wiele samochodów z tym wynalazkiem miałem i każdy był problematyczny, nie mniej stary diesel to potencjalna mina i zastanawiam się czy nie spróbować raz jeszcze. Zbiornik to chyba faktycznie w miejsce koła pod samochodem. Co do diesla i FAP, zawsze można go wywalić choć też wolałbym bez niego kupić. Zobaczymy, zbieram informacje póki co, i dziękuję za kilka porad Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ochkarol Napisano 5 Maja 2015 Udostępnij Napisano 5 Maja 2015 > Co do LPG to też nie wierze w to zasilanie bo wiele samochodów z tym wynalazkiem miałem i każdy był > problematyczny, Ja mam zupełnie odwrotne doświadczenia - żadnych problemów. Ale niestety większość współczesnych silników benzynowych się do gazu (mniej lub bardziej) nie nadaje i zmuszony jestem teraz dieslem jeździć. Tyle z tego dobrego, że dwumasy i filtra FAP nie mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.