Pi_ Napisano 13 Maja 2015 Udostępnij Napisano 13 Maja 2015 Szanowni qledzy, czy ktoś mógł by rozszyfrować oznaczenie silnika z Seata: 105 KM BJB czy ma toto filtr cząstek stałych i jaki olej ewentualnie do niego jest zalecany a może przy okazji, macie możliwość sprawdzenia historii serwisowej pojazdu o nr VIN VSSZZZ5PZ5R066317 będę bardzo wdzięczny, a przy okazji moja znajoma (może) też . Pozdrawiam i dziękuję, Pi_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natek Napisano 14 Maja 2015 Udostępnij Napisano 14 Maja 2015 jeśli masz dostęp do auta to palec w końcówkę wydechu i już wiesz czy auto ma DPF czy nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 14 Maja 2015 Udostępnij Napisano 14 Maja 2015 > jeśli masz dostęp do auta to palec w końcówkę wydechu i już wiesz czy auto ma DPF czy nie To nie działa w 100%, sprawdzałem i nawet z dpfem był czarny wydech Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natek Napisano 14 Maja 2015 Udostępnij Napisano 14 Maja 2015 > To nie działa w 100%, sprawdzałem i nawet z dpfem był czarny wydech no ale można odróżnić zwykły brud od sadzy. Auto z sprawnym działającym DPFem nie powinno przepuścić sadzy do wydechu w zauważalnej ilości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 14 Maja 2015 Udostępnij Napisano 14 Maja 2015 > no ale można odróżnić zwykły brud od sadzy. Auto z sprawnym działającym DPFem nie powinno > przepuścić sadzy do wydechu w zauważalnej ilości DPF był sprawny ale mimo to były małe ilości sadzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goofer007 Napisano 14 Maja 2015 Udostępnij Napisano 14 Maja 2015 > czy ma toto filtr cząstek stałych Nie. > i jaki olej ewentualnie do niego jest zalecany Jakiś syntetyk z normą 505.01 jeżeli wymiany standardowe, 507.00 jeżeli long life (osobiście nie polecam). Zalać jakiegoś Mobila, Valvo, Texaco, Shella itp. Tylko nie zakładaj osobnego wątku bo ci zrobią pranie mózgu i się dowiesz że musisz lać Amsoila za 300zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pi_ Napisano 14 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 14 Maja 2015 > jeśli masz dostęp do auta to palec w końcówkę wydechu i już wiesz czy auto ma DPF czy nie Zgoda, choć jest to dość szczątkowa informacja w stosunku do tych jakie kryje w sobie nr VIN Dzięki ;-)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goofer007 Napisano 14 Maja 2015 Udostępnij Napisano 14 Maja 2015 > Zgoda, choć jest to dość szczątkowa informacja w stosunku do tych jakie kryje w sobie nr VIN Jakbyś pytał, to powyższe co napisałem zweryfikowałem po VIN właśnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pi_ Napisano 14 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 14 Maja 2015 > Nie. OK - dzięki > Jakiś syntetyk z normą 505.01 jeżeli wymiany standardowe, 507.00 jeżeli long life no to prawie jak w mojej fabii ;-) Serdeczne dzięki. Gdyby jeszcze ktoś miał możliwość opowiedzenia troszkę o historii tego bolidu to było by przewspaniale. Pozdrawiam, Pi_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.