pawcio Napisano 27 Maja 2015 Udostępnij Napisano 27 Maja 2015 Zawsze myślałem że przy zaciskach Brembo nie zmieści się felga 16. Tak podawała instrukcja mojego auta i mimo że miałem 16ki zimowe w drugim aucie nawet nie probowałem zakładać ich na Brembo . Aż dziś na ulicy spotkałem takie coś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 27 Maja 2015 Udostępnij Napisano 27 Maja 2015 Czy dobrze widzę? 330 i felga 16stka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawcio Napisano 27 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 27 Maja 2015 > Czy dobrze widzę? > 330 i felga 16stka Wg ASO to sie nie może udać ale jak widać Polak potrafi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 27 Maja 2015 Udostępnij Napisano 27 Maja 2015 > Zawsze myślałem że przy zaciskach Brembo nie zmieści się felga 16. Tak podawała instrukcja > mojego auta i mimo że miałem 16ki zimowe w drugim aucie nawet nie probowałem zakładać ich na > Brembo . > Aż dziś na ulicy spotkałem takie coś Przymierzałem taki zestaw do siebie, bo planuję na zimę. Alu 16" z przyklejonymi ciężarkami nie wchodzą (po zdjęciu ciężarków jest ok), stalowe struktury Opla 16" wchodzą na styk. Tylko ja ponoć mam te mniejsze hamulce - srebrne, a nie Brembo malowane na czerwono Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawcio Napisano 27 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 27 Maja 2015 > Przymierzałem taki zestaw do siebie, bo planuję na zimę. Alu 16" z przyklejonymi ciężarkami nie > wchodzą (po zdjęciu ciężarków jest ok), stalowe struktury Opla 16" wchodzą na styk. Tylko ja > ponoć mam te mniejsze hamulce - srebrne, a nie Brembo malowane na czerwono Hmmmm to Brembo jest tylko czerwone? W 2.4 z 2007 mam wieksze zaciski w kolorze srebrnym i instrukcja z tego auta mowi ze tylko 17ki. Gdy szukałem klocków katalogi mówiły że to jest Brembo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 27 Maja 2015 Udostępnij Napisano 27 Maja 2015 > Hmmmm to Brembo jest tylko czerwone? > W 2.4 z 2007 mam wieksze zaciski w kolorze srebrnym i instrukcja z tego auta mowi ze tylko 17ki. > Gdy szukałem klocków katalogi mówiły że to jest Brembo. W instrukcji Julki piszą tak samo i mam wątpliwości - w cenniku są powiększone zaciski malowane na czerwono - i tej opcji nie mam, i faktycznie moje są srebrne, ale wydaje mi się, że są duże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawcio Napisano 27 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 27 Maja 2015 > W instrukcji Julki piszą tak samo i mam wątpliwości - w cenniku są powiększone zaciski malowane na > czerwono - i tej opcji nie mam, i faktycznie moje są srebrne, ale wydaje mi się, że są duże Ale masz o takim kształcie jak na tym zdjęciu ? Może ta opcja to głównie kolor czerwony a słowo Brembo dodali marketingowcy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 27 Maja 2015 Udostępnij Napisano 27 Maja 2015 > Ale masz o takim kształcie jak na tym zdjęciu ? Wydaje mi się, że tak. No i 16" wchodzi na nie na styk. > Może ta opcja to głównie kolor czerwony a słowo Brembo dodali marketingowcy Być może Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 27 Maja 2015 Udostępnij Napisano 27 Maja 2015 > Zawsze myślałem że przy zaciskach Brembo nie zmieści się felga 16. Tak podawała instrukcja > mojego auta i mimo że miałem 16ki zimowe w drugim aucie nawet nie probowałem zakładać ich na > Brembo . > Aż dziś na ulicy spotkałem takie coś Pogrzebałem trochę i najprawdopodobniej są to tzw. małe Brembo z tarczami o średnicy 305mm - tak przynajmniej twierdzi EPER w przypadku mojego auta, w którym sytuacja jest analogiczna. 330mm czyli "duże Brembo" nie wejdą pod 16". EDIT: W tym samym EPERze, w spisie części do mojego auta po VIN przy zacisku i tarczy jest dopisek 4SU, czyli powiększone zaciski. Nic nie rozumiem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawcio Napisano 28 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2015 > Pogrzebałem trochę i najprawdopodobniej są to tzw. małe Brembo z tarczami o średnicy 305mm - tak > przynajmniej twierdzi EPER w przypadku mojego auta, w którym sytuacja jest analogiczna. 330mm > czyli "duże Brembo" nie wejdą pod 16". > EDIT: W tym samym EPERze, w spisie części do mojego auta po VIN przy zacisku i tarczy jest dopisek > 4SU, czyli powiększone zaciski. Nic nie rozumiem... Masz chyba rację. Rzuciłem okiem na moje zaciski i są ciut inne. W wolnej chwili wrzuce foty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elgritone Napisano 28 Maja 2015 Udostępnij Napisano 28 Maja 2015 > Hmmmm to Brembo jest tylko czerwone? > W 2.4 z 2007 mam wieksze zaciski w kolorze srebrnym i instrukcja z tego auta mowi ze tylko 17ki. > Gdy szukałem klocków katalogi mówiły że to jest Brembo. u mnie też srebrne... 3.2 nie wiem czy to duże czy małe.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawcio Napisano 28 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2015 > u mnie też srebrne... 3.2 nie wiem czy to duże czy małe.. Przygladnałem sie dokładniej Brembo duże w 2.4 i chyba takie samo w 3.2. Brembo stosowane w 159 po liftingu chyba w mocniejszych silnikach tylko albo się mylę. Jak widać łatwo poznać bo nie ma czarnego korka w górnej części. Dla porownania zacisk w 1.9 przed liftingiem. Wydaje mi sie ze ten zacisk został w słabszej 1.9 po liftingu ale nie jestem pewny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MARCINOLO Napisano 28 Maja 2015 Udostępnij Napisano 28 Maja 2015 > Hmmmm to Brembo jest tylko czerwone? > W 2.4 z 2007 mam wieksze zaciski w kolorze srebrnym i instrukcja z tego auta mowi ze tylko 17ki. > Gdy szukałem klocków katalogi mówiły że to jest Brembo. tak to jest Brembo i kolor tu nic nie zmienia , 2.4 ma 330 a poliftowe wszystkie sa na brembo 305 , zaciski 305 występowały 2 typy z jednym odpowietrznikiem i dwoma ... pod 330 min 17 , pod 305 min 16 .. fabrycznie dawali tarcza brembo , klocki ferodo i zacisk brembo i w takim zestawie moim zdaniem najlepiej hamuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MARCINOLO Napisano 28 Maja 2015 Udostępnij Napisano 28 Maja 2015 > Przygladnałem sie dokładniej > Brembo duże w 2.4 i chyba takie samo w 3.2. 3.2 i 2.4 ma to samo 330/28 > Brembo stosowane w 159 po liftingu chyba w mocniejszych silnikach tylko albo się mylę. > Jak widać łatwo poznać bo nie ma czarnego korka w górnej części. po lifcie dawali wszędzie brembo ... zwykłe nie hamowały wcale i zrozumieli to w koncu > Dla porownania zacisk w 1.9 przed liftingiem. Wydaje mi sie ze ten zacisk został w słabszej 1.9 po > liftingu ale nie jestem pewny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MARCINOLO Napisano 28 Maja 2015 Udostępnij Napisano 28 Maja 2015 > Czy dobrze widzę? > 330 i felga 16stka zle widzisz 330 na 17 wchodzi na styk a 16 nie wejdzie i nie ma uja we wsi który co wciśnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawcio Napisano 28 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2015 > 3.2 i 2.4 ma to samo 330/28 > po lifcie dawali wszędzie brembo ... zwykłe nie hamowały wcale i zrozumieli to w koncu Ej bez przesady mam na tym zacisku prawie 200 koni i nie odczuwam problemów z hamowaniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MARCINOLO Napisano 28 Maja 2015 Udostępnij Napisano 28 Maja 2015 > Ej bez przesady mam na tym zacisku prawie 200 koni i nie odczuwam problemów z hamowaniem 2.4 i 3.2 miały od początku produkcji brembo 330/28 i wentylowany tył pozostałe przed liftem miały zwykłe jedno tłoczkowe 305 króre były klasy poldkowych spowalniaczy przy masie 9tki , po lifcie nawet do 120konne 1.9 8v dawali 4tłoczkowe brembo na 305 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 28 Maja 2015 Udostępnij Napisano 28 Maja 2015 > zle widzisz 330 na 17 wchodzi na styk a 16 nie wejdzie i nie ma uja we wsi który co wciśnie Wiem wiem, przecież mam 2,4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawcio Napisano 28 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2015 > 305 króre były klasy poldkowych spowalniaczy przy masie 9tki , Ile zrobiles km z tymi hamulcami w 159? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MARCINOLO Napisano 28 Maja 2015 Udostępnij Napisano 28 Maja 2015 > Ile zrobiles km z tymi hamulcami w 159? ja takich nie miałem wcale pierwsza była polift i miała przez miesiąc tylko 305 na brembo a potem zmianiłe na 330 , obecna 2.4 ma 330... kumpel ma przeliwtowa 19.16 własnie na zwykłym zacisku i tarcze wiecznie fioletowe , zrobił tylko 40tys na nowej tarczy a hamowanie z duzej predkosci konczyło sie twardym pedałem... za ciezka jest do takiego zestawu , dlatego same makarony po liscie dali wszedzie 305 na 4 tłoku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MARCINOLO Napisano 28 Maja 2015 Udostępnij Napisano 28 Maja 2015 > Ile zrobiles km z tymi hamulcami w 159? tu masz poliftowe 305 a tu masz 330 jeszcze z tarcza 305 do przymiarki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawcio Napisano 28 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2015 > ja takich nie miałem wcale pierwsza była polift i miała przez miesiąc tylko 305 na brembo a potem > zmianiłe na 330 , obecna 2.4 ma 330... kumpel ma przeliwtowa 19.16 własnie na zwykłym zacisku > i tarcze wiecznie fioletowe , zrobił tylko 40tys na nowej tarczy a hamowanie z duzej > predkosci konczyło sie twardym pedałem... za ciezka jest do takiego zestawu , dlatego same > makarony po liscie dali wszedzie 305 na 4 tłoku Aha kumpel ma. Te foty to moich aut. Na najmniejszym zacisku moim zdaniem bardzo dobrze hamuje 1.9 16V a zrobilem tym autem kupe km. Mysle ze w ilosci przejechanych km w serii 159 raczej na ak nikt mnie nie przebije Hasla o poldku to moim zdaniem bzdury. Brembo to wieksze hamuje dobrze gdy sa nowe klocki. Jak ich zuzycie siega 50 pprocent to hamulec przy wyzszych predkosciach hamuje slabiej bez wnikania co konkretnie sie dzieje.Nie jest to wina tarcz ani klocka bo robilem wymiany. Brembo to mniejsze nie mam zdania na razie bo zrobilem nim dopiero 10 tys km wiec tyle co nic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawcio Napisano 28 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2015 > tu masz poliftowe 305 > a tu masz 330 jeszcze z tarcza 305 do przymiarki Wiem jak to wyglada bo mam to wszystko w garażu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MARCINOLO Napisano 28 Maja 2015 Udostępnij Napisano 28 Maja 2015 > Aha kumpel ma. > Te foty to moich aut. > Na najmniejszym zacisku moim zdaniem bardzo dobrze hamuje 1.9 16V a zrobilem tym autem kupe km. > Mysle ze w ilosci przejechanych km w serii 159 raczej na ak nikt mnie nie przebije > Hasla o poldku to moim zdaniem bzdury. > Brembo to wieksze hamuje dobrze gdy sa nowe klocki. Jak ich zuzycie siega 50 pprocent to hamulec > przy wyzszych predkosciach hamuje slabiej bez wnikania co konkretnie sie dzieje.Nie jest to > wina tarcz ani klocka bo robilem wymiany. > Brembo to mniejsze nie mam zdania na razie bo zrobilem nim dopiero 10 tys km wiec tyle co nic no nie AHA tylko wiem jak bluzni na te heble , kolejny znajomy to samo w cromie , az w koncu odkupił moje zacisci zrobił adaptery i w koncu zaczeło m u auto hamowac ale ty masz obie poliftowe?? ja tak to beda dobrze hamowac .. ja mowie o heblach przedliftowych 1.9 gdzie był zwykły jednotłoczkowy zacisk ... przy tej masie nie radziły sobie wcale te heble z masa 9tki... jak makarony dały 4tłoki na 305 nawet dp 1.9 8v to chyba musi o czyms swiadczyc a wiesz ze nie sa chetni do rozdawania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sakul Napisano 28 Maja 2015 Udostępnij Napisano 28 Maja 2015 Hmmm....a takie zaciski do mojej cromki by podeszły ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MARCINOLO Napisano 28 Maja 2015 Udostępnij Napisano 28 Maja 2015 > Hmmm....a takie zaciski do mojej cromki by podeszły ? kumpel brał moje 305 na 4 tłoku do cromy ... zrobili mu adaptery i zadowolony o to dowód a takie miałem w bravo Pawcio widzisz "poldkowe " heble a 305 4tłoki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawcio Napisano 28 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2015 > no nie AHA tylko wiem jak bluzni na te heble , kolejny znajomy to samo w cromie , az w koncu > odkupił moje zacisci zrobił adaptery i w koncu zaczeło m u auto hamowac > ale ty masz obie poliftowe?? ja tak to beda dobrze hamowac .. ja mowie o heblach przedliftowych 1.9 > gdzie był zwykły jednotłoczkowy zacisk ... przy tej masie nie radziły sobie wcale te heble z > masa 9tki... jak makarony dały 4tłoki na 305 nawet dp 1.9 8v to chyba musi o czyms swiadczyc > a wiesz ze nie sa chetni do rozdawania Widze ze nie rozumiesz co pisze. Skoro twierdze ze zle nie hamuje to mam teź ten mniejszy zacisk przedliftowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.