Azasello Napisano 31 Maja 2015 Udostępnij Napisano 31 Maja 2015 Ostatni wymieniałem w fieście sprężyny amortyzatora (bo jedna z nich pękła), oraz drążek kierownicy. Po tej wymianie kierownica chodzi trochę ciężej, oraz przy wolniejszej jeździe na zakręcie kierownica nie wraca tak szybko i nie do końca. Co może być tego powodem, gość z serwisu mówi, że z czasem się ułoży, ale jakoś nie do końca jestem przekonany po prostu auto nie prowadzi się pewnie. Co mechanik mógł ewentualnie zrobić nie tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 31 Maja 2015 Udostępnij Napisano 31 Maja 2015 geometrie po zabawie sprawdzałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azasello Napisano 31 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 31 Maja 2015 > geometrie po zabawie sprawdzałeś? Tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 31 Maja 2015 Udostępnij Napisano 31 Maja 2015 Lozyska mcpersona sprawne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azasello Napisano 31 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 31 Maja 2015 > Lozyska mcpersona sprawne? A tak dla laika? Zanim oddałem auto wszystko było ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 31 Maja 2015 Udostępnij Napisano 31 Maja 2015 > Ostatni wymieniałem w fieście sprężyny amortyzatora (bo jedna z nich pękła), oraz drążek > kierownicy. Po tej wymianie kierownica chodzi trochę ciężej, oraz przy wolniejszej jeździe na > zakręcie kierownica nie wraca tak szybko i nie do końca. Co może być tego powodem, gość z > serwisu mówi, że z czasem się ułoży, ale jakoś nie do końca jestem przekonany po prostu auto > nie prowadzi się pewnie. Co mechanik mógł ewentualnie zrobić nie tak? zbieżność Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azasello Napisano 31 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 31 Maja 2015 > zbieżność Tak to wszystko robili. Gość mówił coś o przekładni, ale jak oddawałem auto to wszystko było ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 31 Maja 2015 Udostępnij Napisano 31 Maja 2015 > A tak dla laika? Zanim oddałem auto wszystko było ok. górne mocowanie amorków, mogli też założyć odwrotnie (o ile akurat w tym modelu to fizycznie możliwe) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 31 Maja 2015 Udostępnij Napisano 31 Maja 2015 Z opisu wygląda na zbyt dużą zbieżność. Takie są właśnie objawy odczuwane najpierw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azasello Napisano 1 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2015 > Z opisu wygląda na zbyt dużą zbieżność. > Takie są właśnie objawy odczuwane najpierw. Taki dostałem wydruk. Mnie osobiście nic on nie mówi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 1 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2015 > Taki dostałem wydruk. Mnie osobiście nic on nie mówi. Wygląda na prawidłowe jeśli pomiar dobrze wykonany. Zwiększony opór czuć po przekroczeniu 0,5st. i więcej, zbieżności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azasello Napisano 1 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2015 > Wygląda na prawidłowe jeśli pomiar dobrze wykonany. > Zwiększony opór czuć po przekroczeniu 0,5st. i więcej, zbieżności. A możliwe, że te nowe sprężyny, są źle zamontowane, albo nie od tego model? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 1 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2015 > A możliwe, że te nowe sprężyny, są źle zamontowane, albo nie od tego model? Wątpię. To już raczej coś jest mocno spasowane ale trudno przewidzieć co to mogłoby być przy takiej naprawie. U mnie kiedyś kasowany był luz na drążku, ale tym wewnętrznym, który przesuwa się w mosiężnej tulei i potem przez jakiś czas też ciężko chodziła kierownica bo było mocno spasowane. Później się ułożyło. U Ciebie zrozumiałem, że ten zewnętrzny drążek, więc to nie ma wpływu. Może rzeczywiście kolumna mocno dokręcona i się ułoży, ale z tym nie mam doświadczenia, więc nie wiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azasello Napisano 1 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2015 > Wątpię. To już raczej coś jest mocno spasowane ale trudno przewidzieć co to mogłoby być przy takiej > naprawie. > U mnie kiedyś kasowany był luz na drążku, ale tym wewnętrznym, który przesuwa się w mosiężnej tulei > i potem przez jakiś czas też ciężko chodziła kierownica bo było mocno spasowane. Później się > ułożyło. > U Ciebie zrozumiałem, że ten zewnętrzny drążek, więc to nie ma wpływu. > Może rzeczywiście kolumna mocno dokręcona i się ułoży, ale z tym nie mam doświadczenia, więc nie > wiem? ok. dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.