AxiT Napisano 10 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2015 Jak w temacie. Chodzi o kombiaka z tylnym napędem silnikiem 1.9 seria 3 E46. Tak to się chyba fachowo oznacza. Kolega poleca takie autko jako całkiem fajnie jeżdżące i nawet rodzinne (drugi kierowca to żona więc i kontrola trakcji musi być) Co szanowne grono na to? Czy takie autko ma jakieś wady wrodzone. Warto przesiadać się z niesypiącej się CRV do czegoś takiego? Oczywiście że znajdę w dobrym stanie. Jakieś specjalne wymogi w traktowaniu? EDIT ponoć w zimie mimo tylnego napędu i TC (ewentualnie innego kagańca) nie daje wyprowadzić się z równowagi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 10 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2015 Przyśpiesza tak sobie, pojemnościowo tez tak sobie, prowadzenie rewelacja. Ale jak już szukasz to celował bym w polifta od 2001 tego 143km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AxiT Napisano 10 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2015 > Przyśpiesza tak sobie, pojemnościowo tez tak sobie, prowadzenie rewelacja. > Ale jak już szukasz to celował bym w polifta od 2001 tego 143km. Jakieś linki do porównanie - bo jak dla mnie to większość BMW jest podobna (jak na razie bo dopiero zaczynam zgłebiać temat). I z 1.9 wycisnęli wiecej koni? Czy to już inny motor? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 10 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2015 > Jakieś linki do porównanie - bo jak dla mnie to większość BMW jest podobna (jak na razie bo dopiero > zaczynam zgłebiać temat). Podstawowa różnica to: przedlift 98-2001r kierunki przednie skośne w dół i podłużne halogeny (bez M pakietu), polift 2001-2005r kierunki skośne w górę i okrągłe halogeny. Poliftowe z tego samego rocznika, czyli 2001 są droższe średnio o 2 kzł. > I z 1.9 wycisnęli wiecej koni? Czy to już inny motor? 1.9 przed liftem, to stara konstrukcja 8V, raczej pancerna pod warunkiem, że ktoś miał olej w silniku i jakąś ciecz w chłodnicy. Później były silniki 2.0 16V 143 KM z tzw Valvetronikiem bez klasycznej przepustnicy. O tych sporo złego słyszałem. Jeśli chodzi o koszty eksploatacji, to 318 przed liftem będzie najmniej wymagająca i najtańsza, tylko patrzeć na moc, bo te 1.9 miały 118 KM ale bywały też 105 KM, a to już troszkę za mało, zwłaszcza w Touringu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 11 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2015 auto nie za szybkie, ale nawet fajnie sie tym jezdzilo. mialem w sedanie, spalanie zamykalem sie w 9 l lpg/100km i bylo to najoszczedniejsze auto jakie mialem zwrotc uwage na termostat, olej tak to jak reszta e46, korozja, woda pod dywanem wyrwane mocowanie dyfra (tak nawet w 318) luzy w zawieszeniu, napedzie itd w pl 90% to zmeczone scierwa przy kosztach jakie moze wygenerowac e46 wolalbym cos z r6 , jechac bedzie znacznie lepiej, i sprzedac pozniej tez latwiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dixy Napisano 11 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2015 > Jak w temacie. Chodzi o kombiaka z tylnym napędem silnikiem 1.9 seria 3 E46. Tak to się chyba > fachowo oznacza. Takie 1.9 przed liftem, lub R6 przed liftem będzie bezpieczne i tanie w eksploatacji. Nie polecam poliftu, miałem ten silnik 2.0 143km, mam w E39 M54, który też jest w E46 polift, obie porażki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AxiT Napisano 12 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2015 taką mam niedaleko ale ..... to handlarz i co gorsza auto to sedan ale podjadę oblookac i może się przejechać. I jeszcze taka poprawiono Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2015 > taką mam niedaleko ale ..... to handlarz i co gorsza auto to sedan ale podjadę oblookac i może > się przejechać. > I jeszcze taka perełka od prywatnego młodego gniewnego Ta pierwsza strasznie droga, ma ręczną klimę i nie ma DSC, jak pisze sprzedawca. Możesz się co najwyżej przejechać, żeby poznać auto i silnik. Drugi link nie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AxiT Napisano 12 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2015 > Ta pierwsza strasznie droga, ma ręczną klimę i nie ma DSC, jak pisze sprzedawca. Możesz się co > najwyżej przejechać, żeby poznać auto i silnik. > Drugi link nie działa. link poprawiono,a co do pierwszej pisze ze ma kontrole trakcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2015 > link poprawiono,a co do pierwszej pisze ze ma kontrole trakcji. Kontrola trakcji, tzw ASR, w BMW nazywa się ASC i taki ma. Działa na zasadzie zdławienia silnika, jak jedno tylne koło straci przyczepność. Dynamiczna kontrola stabilności, tzw ESP, w BMW nazywa się DCS, o którym sprzedawca pisze, nie występowało z silnikami 1.9. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.