arcanis86 Napisano 15 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2015 Witam posiadam chevroleta aveo hatchback 2009 rok 5 drzwiowe 1.4 16 v . Mam problem z klimą manualną , otóż jak załączę klimę to wyczuwam nierówną pracę silnika , światła pulsują tak jakby był pobierany większy pobór napięcia . Żadne kontrolki się nie święcą , które mogłyby przepowiadać awarię. Po wyłączeniu klimy wszystko wraca co normy , czasami też rano przy pierwszym odpaleniu zapłonu bez klimy chwilowo pulsują obroty , gdy ruszę problem znika. Wymieniłem już świece na nowe ale to nie pomogło w czym dalej może być problem ? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 15 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2015 Myślę że łatwiej byłoby komuś udzielić Ci odpowiedzi gdybyś używał znaków przestankowych oddzielanie zdań kropkami ma wielki sens bo tekst nie wygląda jakby go wypluła maszyna natomiast pisanie wszystkiego w jednym ciągu sprawia że absolutnie nie da się tego czytać po kropce można dać wielką literę w ten sposób każdy się zorientuje że zaczęło się nowe zdanie dla zaawansowanych mamy też taką możliwość żeby w tekście stosować akapity jednak na początek wystarczą przecinki i kropki oraz podział wypowiedzi na zdania nie piszę tego ze złośliwości tylko zwracam Twoją uwagę że użytkownicy forum nawet jeśli dysponują odpowiednią wiedzą mogą czuć się zmęczeni czytaniem lub nie mieć ochoty brnąć przez nieczytelny tekst a Tobie się wtedy wyda że nikt Ci nie chce pomóc jak sam zapewne już zauważyłeś po prostu ciężko jest się odnieść do tekstu pisanego w tak niechlujny sposób Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arcanis86 Napisano 15 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2015 > Myślę że łatwiej byłoby komuś udzielić Ci odpowiedzi gdybyś używał znaków przestankowych > oddzielanie zdań kropkami ma wielki sens bo tekst nie wygląda jakby go wypluła maszyna > natomiast pisanie wszystkiego w jednym ciągu sprawia że absolutnie nie da się tego czytać po > kropce można dać wielką literę w ten sposób każdy się zorientuje że zaczęło się nowe zdanie > dla zaawansowanych mamy też taką możliwość żeby w tekście stosować akapity jednak na początek > wystarczą przecinki i kropki oraz podział wypowiedzi na zdania nie piszę tego ze złośliwości > tylko zwracam Twoją uwagę że użytkownicy forum nawet jeśli dysponują odpowiednią wiedzą mogą > czuć się zmęczeni czytaniem lub nie mieć ochoty brnąć przez nieczytelny tekst a Tobie się > wtedy wyda że nikt Ci nie chce pomóc jak sam zapewne już zauważyłeś po prostu ciężko jest się > odnieść do tekstu pisanego w tak niechlujny sposób Przepraszam , Mój błąd. Już poprawione , obiecuję poprawę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 15 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2015 > Przepraszam , Mój błąd. Już poprawione , obiecuję poprawę Stawiałbym na silniczek krokowy, jeśli w tym silniku jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Benjamin Napisano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2015 > Witam posiadam chevroleta aveo hatchback 2009 rok 5 drzwiowe 1.4 16 v . > Mam problem z klimą manualną , otóż jak załączę klimę to wyczuwam nierówną pracę silnika , > światła pulsują tak jakby był pobierany większy pobór napięcia . Nie ma czegoś takiego jak "większy pobór napięcia". >Żadne kontrolki się nie > święcą , które mogłyby przepowiadać awarię. Po wyłączeniu >klimy wszystko wraca co normy , Większe obciążenie silnika ze strony klimy = więcej paliwa podawanego przez wtryskiwacze na rozkaz sterownika. Mieszanka może być za bogata na biegu jałowym, stąd nierównomierna praca. Po dodaniu gazu dochodzi więcej powietrza i robi się lepiej. Przyczyn może być kilka - np. regulator prędkości obrotowej biegu jałowego, jak napisał kolega Ryb, lub dawno nie wymieniany i silnie zabrudzony wkład filtru powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arcanis86 Napisano 17 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2015 > Nie ma czegoś takiego jak "większy pobór napięcia". > Większe obciążenie silnika ze strony klimy = więcej paliwa podawanego przez wtryskiwacze na rozkaz > sterownika. Mieszanka może być za bogata na biegu jałowym, stąd nierównomierna praca. Po > dodaniu gazu dochodzi więcej powietrza i robi się lepiej. Przyczyn może być kilka - np. > regulator prędkości obrotowej biegu jałowego, jak napisał kolega Ryb, lub dawno nie wymieniany > i silnie zabrudzony wkład filtru powietrza. Filtr powietrza kabinowy i wszystkie płyny eksploatacyjne świeżutko po wymianie , pójdę drogą silniczka krokowego , tylko muszę się go doszukać. Jestem posiadaczem aveo od niedawna . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Benjamin Napisano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2015 > Filtr powietrza kabinowy i wszystkie płyny eksploatacyjne świeżutko po wymianie , pójdę drogą > silniczka krokowego , tylko muszę się go doszukać. To raczej dobry kierunek. BTW silnik z LPG, czy tylko benzyna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arcanis86 Napisano 18 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2015 > To raczej dobry kierunek. BTW silnik z LPG, czy tylko benzyna? 1.4 16V 101 koni sama benzynka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chocba Napisano 20 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2015 A kiedy ostatnio sprawdzałeś stan klimatyzacji. Kiedy uzupełniano czynnik i olej w klimatyzacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arcanis86 Napisano 21 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2015 > A kiedy ostatnio sprawdzałeś stan klimatyzacji. Kiedy uzupełniano czynnik i olej w klimatyzacji? W Maju był przegląd klimy i uzupełnienie czynnika . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chocba Napisano 21 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2015 > W Maju był przegląd klimy i uzupełnienie czynnika . podobne objawy są jak jest za mało czynnika, albo za dużo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.