radek_p14 Napisano 30 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2015 Witam, Zastanawiam się nad zakupem Renault Thalia i mam kilka pytań. Jak wygląda korozja w Thalii z początku produkcji? Który silnik najlepiej wybrać. Samochód u mnie będzie jeździł na krótkich dystansach więc raczej benzyna tylko która. Najbardziej zastanawiam się nad silnikiem 1.4 8v 75KM. Ma on jakieś typowe bolączki drogie w usunięciu? Jakie są typowe bolączki Renault Thalia na które warto zwrócić uwagę przy zakupie? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 2 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2015 Witam, Zastanawiam się nad zakupem Renault Thalia i mam kilka pytań. Jak wygląda korozja w Thalii z początku produkcji? Który silnik najlepiej wybrać. Samochód u mnie będzie jeździł na krótkich dystansach więc raczej benzyna tylko która. Najbardziej zastanawiam się nad silnikiem 1.4 8v 75KM. Ma on jakieś typowe bolączki drogie w usunięciu? Jakie są typowe bolączki Renault Thalia na które warto zwrócić uwagę przy zakupie? Pozdrawiam Mam do sprzedania Thalię z 2001 roku z najlepszym silnikiem do niej czyli 1.4 16v 98 KM. Samochód bez korozji, zrobiony rozrząd olej, filtry, spalanie realne okolice 7 litrów, przebieg rzeczywisty coś około 130 tys km (auto bezwypadkowe dodam kupione od pierwszego właściciela, krajowe) . Samochód prosty konstrukcyjnie, ale o dziwo dość wdzięczny. Jeśli szukasz Thalii w dobrym stanie lepszej nie znajdziesz Po więcej info zapraszam na priv. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 2 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2015 Pepcio cos szybko zmieniasz auta co planujesz nastepnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 2 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2015 Pepcio cos szybko zmieniasz auta co planujesz nastepnego A no faktycznie u mnie to idzie czasami szybko. Zmieniają się warunki i potrzebuję czegoś na dłuższe trasy i w kolorze białym (takie wymogi) szukam czegoś do 20 tys może więcej jeśli będzie warto Thalie dopiero co zrobiłem znów, ktoś będzie zadowolony za moje pieniądze Rozrząd z pompą cieczy, oleje, płyny, hamulce z tyłu, nowy akumulator.... i szuka nowego domu:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 2 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2015 Jak wygląda korozja w Thalii z początku produkcji? Korozja to jest ostatnia rzecz, jaką możesz sobie zawracać głowę . Cała reszta to są duperele typu czujniki, styki i inne "yki" , ale tutaj trzeba trafić na pasjonatów marki, bo "mechanicy z ulicy" wydrapują sobie mózgi razem z włosami . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomaszG Napisano 2 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2015 Ja kupiłem w zeszłą sobotę. 1.4 8 V. Kobieta moja powozi. Jej pierwsze autko. Na razie spoko. Korozji brak. Silnik stworzony do tego samochodu. Pojexdzimy zobaczymy. Auto do bólu proste. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 3 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2015 A no faktycznie u mnie to idzie czasami szybko. Zmieniają się warunki i potrzebuję czegoś na dłuższe trasy i w kolorze białym (takie wymogi) szukam czegoś do 20 tys może więcej jeśli będzie warto Thalie dopiero co zrobiłem znów, ktoś będzie zadowolony za moje pieniądze Rozrząd z pompą cieczy, oleje, płyny, hamulce z tyłu, nowy akumulator.... i szuka nowego domu:) No to sprzedawaj ale i zaś szukanie auta żmudna robota jak się chce kupić coś sensownego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozetjot Napisano 8 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2015 Witam, Zastanawiam się nad zakupem Renault Thalia i mam kilka pytań. Jak wygląda korozja w Thalii z początku produkcji? Który silnik najlepiej wybrać. Samochód u mnie będzie jeździł na krótkich dystansach więc raczej benzyna tylko która. Najbardziej zastanawiam się nad silnikiem 1.4 8v 75KM. Ma on jakieś typowe bolączki drogie w usunięciu? Jakie są typowe bolączki Renault Thalia na które warto zwrócić uwagę przy zakupie? Pozdrawiam Moja jeździ właśnie takim od 2003 r. Korozja go nie bierze. Spalanie 6-7 l. Na 100 tys. przejechanych km to z usterek duperele. Silnik jak dotąd bezawaryjny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.