marcin114 Napisano 17 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2015 Witam Kto wie,rozbierał boczki drzwi aut premium i powie mi czym one sa wyciszone? Chodzi o to ze drzwi aut premium zamykają sie delikatnie i cicho.Wiem ze sa maty,pianki ale jak wykleję drzwi matami gms, to automatycznie 10kg wiecej a drzwi aut premium nie waza tak dużo.Jedynie co mi teraz podoba na wyciszenie podłogi to GMS DP1 nie trzeba robić kanapki czyli wyklejać 2 warstw . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 17 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2015 drzwi aut premium sa tak zaprojektowane zeby sie zamykac cicho i delikatnie co oznacza ze nie sa pustym metalowym cienkosciennym pudlem rezonansowym, tylko dobrze wywazonym i wygluszonym 'mechanizmem' Do tego maja nieco inne zamki, uszczelki, itp a poza tym sa znacznie ciezsze niz drzwi do aut dla ludu wlasnie ze wzgledu na grubsza blache, wzmocnienia, grubsza szybe, wygluszenia itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 17 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2015 drzwi aut premium sa tak zaprojektowane zeby sie zamykac cicho i delikatnie co oznacza ze nie sa pustym metalowym cienkosciennym pudlem rezonansowym, tylko dobrze wywazonym i wygluszonym 'mechanizmem' Do tego maja nieco inne zamki, uszczelki, itp a poza tym sa znacznie ciezsze niz drzwi do aut dla ludu wlasnie ze wzgledu na grubsza blache, wzmocnienia, grubsza szybe, wygluszenia itp dokładnie. od siebie dodam jeszcze, że próba wyciszenia zwykłego auta jest kompletnie bez sensu i nic nie daje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chris_66 Napisano 17 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2015 dokładnie. od siebie dodam jeszcze, że próba wyciszenia zwykłego auta jest kompletnie bez sensu i nic nie daje troszkę daje i czasem można niewielkim kosztem poprawić sobie samopoczucie , ale premium to nigdy nie będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
doominik Napisano 17 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2015 Kiedyś na forum mazdy był chłopak, który rozebrał wnętrze 6tki do gołej blachy, powyklejał matami, natryskiwał powłokę dzwiękochłonna itd. Było ciszej, ale do lexusa i tak bardzo daleko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 17 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2015 troszkę daje i czasem można niewielkim kosztem poprawić sobie samopoczucie , ale premium to nigdy nie będzie władowałem kiedyś paręset złotych w focusa II, żeby mieć ciszej. ciszej ni cholery nie było, chyba że pukałem palcem w blache, to mniej dudniło i tyle tak naprawdę to trzebaby wyciszyć auto tymi niby styropianami, co mają ich pełno auta wyższych klas i to nie od wewnątrz, tylko od zewnątrz (np nadkola). Poza tym to jest też kwestia tego jak powietrze omiata auto, jak nachodzą na siebie blachy etc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chris_66 Napisano 17 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2015 władowałem kiedyś paręset złotych w focusa II, żeby mieć ciszej. ciszej ni cholery nie było, troche poprawia się pod kątem niewpadania w rezonansy pudła karoserii nadkola wycisza się od strony opon a nie od środka ale cudów nie będzie i nie ma co sobie robić nadziei Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 18 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2015 Witaj! Sprawdź samą masę drzwi pojazdu premium, np. A8/Lexus/BMW 7er/ Merc E/S, to powoduje lekkie zamykanie również Miałem Pandę Van - masakryczna puszka, 9m2 mat, wyklejone wszystko, bez dachu i szyb , pod podłogą dodatkowo pianka i było znaaaaaacznie ciszej Lexus to to nie był, ale zawsze ciszej. PS. Zwróć uwagę na ilość/grubość i sposób prowadzenia uszczelek w pojazdach premium oraz chociażby grubość szyb i czy zupełnym przypadkiem nie są "klejone" PS2. Stan uszczelek tez ma ogromne znaczenie dla ciszy Pozdrawiam, Szymon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
t_kucyk Napisano 24 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2015 Dalem wygluszyc profesjonalnie drzwi. Samemu wygluszylem przednie slupki i tylne blotniki. Znacznie poprawil sie dzwiek z radia. Na ogolna cichosc mialo to nieduzy wplyw. Szpary miedzy blachami i ogolne dopracowanie aerodynamiczne mojego traktora (Octavia 1 TDI) robi swoje. Wniosek: kup po prostu premium zamiast wyrzucac pieniadze na obecne auto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
doominik Napisano 25 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2015 Wniosek: kup po prostu premium zamiast wyrzucac pieniadze na obecne auto. tez tak uwazam. Wystarczy porownac masy aut podobnych rozmiarow-passat/mondeo niewiele odbiega rozmiarem od np. mojego lexusa gs, a są 300-400kg lżejsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BaPit Napisano 28 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2015 drzwi aut premium sa tak zaprojektowane zeby sie zamykac cicho i delikatnie co oznacza ze nie sa pustym metalowym cienkosciennym pudlem rezonansowym, tylko dobrze wywazonym i wygluszonym 'mechanizmem' Do tego maja nieco inne zamki, uszczelki, itp a poza tym sa znacznie ciezsze niz drzwi do aut dla ludu wlasnie ze wzgledu na grubsza blache, wzmocnienia, grubsza szybe, wygluszenia itp Zgadza się. Kto raz skosztował bezwypadkowego XJ-ta, ten wie, jak cicho i precyzyjnie potrafią zamykać się drzwi. Auta dla mas tak nie mają. Choć aktualnie XJ-ty z najlepszych lat produkcji cenowo są dostępne prawie dla każdego (przynajmniej w zakupie, w utrzymaniu to już może być różnie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zurekk Napisano 28 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2015 Kiedyś na forum mazdy był chłopak, który rozebrał wnętrze 6tki do gołej blachy, powyklejał matami, natryskiwał powłokę dzwiękochłonna itd. Było ciszej, ale do lexusa i tak bardzo daleko. Ztcp to był chyba ksiądz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.