Skocz do zawartości

Wyciszanie auta


marcin114

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Kto wie,rozbierał boczki drzwi aut premium i powie mi czym one sa wyciszone? Chodzi o to ze drzwi aut premium zamykają sie delikatnie i cicho.Wiem ze sa maty,pianki ale jak wykleję drzwi matami gms, to automatycznie 10kg wiecej a drzwi aut premium nie waza tak dużo.Jedynie co mi teraz podoba na wyciszenie podłogi to GMS DP1 nie trzeba robić kanapki czyli wyklejać 2 warstw .

 

gms-dp1-laminat-wygluszajacy-12mm-25x50c

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

drzwi aut premium sa tak zaprojektowane zeby sie zamykac cicho i delikatnie ;) co oznacza ze nie sa pustym metalowym cienkosciennym pudlem rezonansowym, tylko dobrze wywazonym i wygluszonym 'mechanizmem' ;) Do tego maja nieco inne zamki, uszczelki, itp ;)

 

 

a poza tym sa znacznie ciezsze niz drzwi do aut dla ludu ;) wlasnie ze wzgledu na grubsza blache, wzmocnienia, grubsza szybe, wygluszenia itp ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

drzwi aut premium sa tak zaprojektowane zeby sie zamykac cicho i delikatnie ;) co oznacza ze nie sa pustym metalowym cienkosciennym pudlem rezonansowym, tylko dobrze wywazonym i wygluszonym 'mechanizmem' ;) Do tego maja nieco inne zamki, uszczelki, itp ;)

 

 

a poza tym sa znacznie ciezsze niz drzwi do aut dla ludu ;) wlasnie ze wzgledu na grubsza blache, wzmocnienia, grubsza szybe, wygluszenia itp ;)

 

 

dokładnie. od siebie dodam jeszcze, że próba wyciszenia zwykłego auta jest kompletnie bez sensu i nic nie daje ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troszkę daje i czasem można niewielkim kosztem poprawić sobie samopoczucie  , ale premium to nigdy nie będzie  :ooniee:  :hehe:

 

władowałem kiedyś paręset złotych w focusa II, żeby mieć ciszej. ciszej ni cholery nie było, chyba  że pukałem palcem w blache, to mniej dudniło i tyle ;]

 

tak naprawdę to trzebaby wyciszyć auto tymi niby styropianami, co mają ich pełno auta wyższych klas i to nie od wewnątrz, tylko od zewnątrz (np nadkola). Poza tym to jest też kwestia tego jak powietrze omiata auto, jak nachodzą na siebie blachy etc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


władowałem kiedyś paręset złotych w focusa II, żeby mieć ciszej. ciszej ni cholery nie było,

 

troche poprawia się pod kątem niewpadania w rezonansy pudła karoserii 

 

nadkola wycisza się od strony opon a nie od środka 

 

ale cudów nie będzie i nie ma co sobie robić nadziei 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj!

Sprawdź samą masę drzwi pojazdu premium, np. A8/Lexus/BMW 7er/ Merc E/S, to powoduje lekkie zamykanie również ;)

Miałem Pandę Van - masakryczna puszka, 9m2 mat, wyklejone wszystko, bez dachu i szyb  ;) , pod podłogą dodatkowo pianka i było znaaaaaacznie ciszej :ok:

Lexus to to nie był, ale zawsze ciszej.

 

PS. Zwróć uwagę na ilość/grubość i sposób prowadzenia uszczelek w pojazdach premium oraz chociażby grubość szyb i czy zupełnym przypadkiem nie są

"klejone" :ok:

 

PS2. Stan uszczelek tez ma ogromne znaczenie dla ciszy ;)

 

Pozdrawiam,

Szymon

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dalem wygluszyc profesjonalnie drzwi. Samemu wygluszylem przednie slupki i tylne blotniki. Znacznie poprawil sie dzwiek z radia. Na ogolna cichosc mialo to nieduzy wplyw. Szpary miedzy blachami i ogolne dopracowanie aerodynamiczne mojego traktora (Octavia 1 TDI) robi swoje.

Wniosek: kup po prostu premium zamiast wyrzucac pieniadze na obecne auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wniosek: kup po prostu premium zamiast wyrzucac pieniadze na obecne auto.

 

tez tak uwazam. Wystarczy porownac masy aut podobnych rozmiarow-passat/mondeo niewiele odbiega rozmiarem od np. mojego lexusa gs, a są 300-400kg lżejsze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

drzwi aut premium sa tak zaprojektowane zeby sie zamykac cicho i delikatnie ;) co oznacza ze nie sa pustym metalowym cienkosciennym pudlem rezonansowym, tylko dobrze wywazonym i wygluszonym 'mechanizmem' ;) Do tego maja nieco inne zamki, uszczelki, itp ;)

 

 

a poza tym sa znacznie ciezsze niz drzwi do aut dla ludu ;) wlasnie ze wzgledu na grubsza blache, wzmocnienia, grubsza szybe, wygluszenia itp ;)

 

Zgadza się. Kto raz skosztował bezwypadkowego XJ-ta, ten wie, jak cicho i precyzyjnie potrafią zamykać się drzwi. Auta dla mas tak nie mają. Choć aktualnie XJ-ty z najlepszych lat produkcji cenowo są dostępne prawie dla każdego (przynajmniej w zakupie, w utrzymaniu to już może być różnie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś na forum mazdy był chłopak, który rozebrał wnętrze 6tki do gołej blachy, powyklejał matami, natryskiwał powłokę dzwiękochłonna itd. Było ciszej, ale do lexusa i tak bardzo daleko.

Ztcp to był chyba ksiądz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.