Lato8 Napisano 1 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2015 Znajomy znajomego przyjechal z takim wozem do mnie bo jedzie na stale do DE i chce się go pozbyć. Przebieg na liczniku 300 000 ale realnie okolice 450 lub więcej.. Automat znieniony na drugi, ten chodzi ładnie, robil wtryski, odme i normalną eksploatację. Z wad to nie zapala od reki tzn, zapala, ale nie na dotyk tylko troszkę dłuzej co mnie niepokoi. Ma 2000kg na haku i zastawiam się czy przy pierwszej trasie z lawetą nie wyzionie ducha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simek18 Napisano 2 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2015 Walcze z takim po swapie do pajero, ladnie pali ale umiera przy przyspieszaniu, brak cisnienia na listwie cr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
doominik Napisano 2 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2015 Miałem takie przez kilka miesięcy-przebieg 370kmil i pewnie jeszcze kiedyś skręcony. Jeśli chodzi o silnik i skrzynię, to nic mu nie dolegało. Zezłomowałem ze względu na korozję i kupę drobnych usterek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 2 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2015 E39 i korozja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 2 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2015 Simek, Ty to masz naprawdę pod górkę z tymi samochodami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
santa Napisano 2 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2015 Znajomy znajomego przyjechal z takim wozem do mnie bo jedzie na stale do DE i chce się go pozbyć. Przebieg na liczniku 300 000 ale realnie okolice 450 lub więcej.. Automat znieniony na drugi, ten chodzi ładnie, robil wtryski, odme i normalną eksploatację. Z wad to nie zapala od reki tzn, zapala, ale nie na dotyk tylko troszkę dłuzej co mnie niepokoi. Ma 2000kg na haku i zastawiam się czy przy pierwszej trasie z lawetą nie wyzionie ducha. a jak ciezko pali to nie od pompy wtryskowej ? ona chyba pada i naprawa bardzo droga cos tak kiedys wyczytalem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simek18 Napisano 2 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2015 Simek, Ty to masz naprawdę pod górkę z tymi samochodami. Gdyby kózka nie skakała... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 2 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2015 Simek, Ty to mój idol jesteś tu na AK. Jak kiedyś kupisz w pełni sprawne auto to serwer AK tego nie wytrzyma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simek18 Napisano 2 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2015 Ale ja mam sprawne auto Nawet cokolwiek ładne. Praca to inna bajka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 2 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2015 Silnik pewnie jeszcze drugie tyle bez wiekszych problemów. Ale auto nie sklada sie z samego silnika, mnóstwo rzeczy zostalo zaprojektowanych zeby sie rozlecieć przy takim przebiegu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bizz Napisano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2015 Znajomy znajomego przyjechal z takim wozem do mnie bo jedzie na stale do DE i chce się go pozbyć. Przebieg na liczniku 300 000 ale realnie okolice 450 lub więcej.. Automat znieniony na drugi, ten chodzi ładnie, robil wtryski, odme i normalną eksploatację. Z wad to nie zapala od reki tzn, zapala, ale nie na dotyk tylko troszkę dłuzej co mnie niepokoi. Ma 2000kg na haku i zastawiam się czy przy pierwszej trasie z lawetą nie wyzionie ducha. Jeżdżę E39 z tym silnikiem i automatem od 5 miesięcy, kilka dłuższych tras, a tak wkoło komina - zrobiłem przez ten czas 10000 km. Auta szukałem dobre pół roku, jak nie więcej. Auto ma przejechane 340000 km, przebieg wydaje się być autentyczny patrząc po wnętrzu, choć pewnie jest to loterią. Przy 320000 było regenerowane turbo, poza tym wszystko jak fabryka dała. Nie dymi, nie kopci, wierząc stoperowi trzyma 8 sekund do setki, pali stosunkowo mało, w 9 litrach średnio się mieszczę, gdzie 80% to miasto. Zdaniem kumpla, który naprawia BMW i jest od lat fanem tej marki, to najlepszy silnik w samym BMW i najlepszy diesel w ogóle. Poza odpaleniem ciężko stwierdzić, że jedziesz dieslem, a wyprzedzanie nigdy nie było tak przyjemne. Ile za niego chce, kombi? Po lifcie czy przed? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zbyszek Napisano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2015 Z wad to nie zapala od reki tzn, zapala, ale nie na dotyk tylko troszkę dłuzej co mnie niepokoi. może być słaba kompresja, tylko, żeby w dieslu ją sprawdzić to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simek18 Napisano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2015 Nie kompresja, ja bym stawial na regulator cisnienia w pompie. Nowy 400-500zl, 100% diagnoza to podmiana na sprawny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2015 U mnie regulator na pompie CR powodował pływanie obrotów na jałowym,po wymianie pływanie ustąpiło.Natomiast dłuższe kręcenie przy rozruchu tak na zimnym jak i ciepłym u mnie było tuż przed padem wtrysku na jednym z cylindrów,lał 10x więcej od pozostałych więc ON wracał przelewem,a dla pozostałych pięciu brakowało paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
doominik Napisano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2015 E39 i korozja? Moja była zaniedbana, trochę głębokich rys, na masce, przednich błotnikach i dachu ślady po kamieniach. To wszystko zaczęło już korodować. Do tego tylna klapa poobijana, nieszczelna klima, wytarte fotele. Kupiłem jako auto tymczasowe i po kilku miesiącach wystawiłem na sprzedaż. Nikt nie kupił w miesiąć więc pojechało na wagę 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kkkaras Napisano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2015 W pracy do niedawna mieliśmy takie auto z prawdziwym przebiegiem 550kkm. Automat był zmieniany na gwarancji wieki temu i do końca juz działał elegancko. 2razy była wymieniana turbina. Wnętrze po wypraniu spokojnie możnaby określić na 200kkm lub nawet mniej. Dużym problemem były ksenony które nawet po regeneracji świeciły jak świeczki, a nowe oryginalne lampy prawie przekraczały wartość auta. Małe ogniska korozju na tylnej klapie, dachu i masce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2015 Chyba ci chodziło 550? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lato8 Napisano 4 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2015 Jeżdżę E39 z tym silnikiem i automatem od 5 miesięcy, kilka dłuższych tras, a tak wkoło komina - zrobiłem przez ten czas 10000 km. Auta szukałem dobre pół roku, jak nie więcej. Auto ma przejechane 340000 km, przebieg wydaje się być autentyczny patrząc po wnętrzu, choć pewnie jest to loterią. Przy 320000 było regenerowane turbo, poza tym wszystko jak fabryka dała. Nie dymi, nie kopci, wierząc stoperowi trzyma 8 sekund do setki, pali stosunkowo mało, w 9 litrach średnio się mieszczę, gdzie 80% to miasto. Zdaniem kumpla, który naprawia BMW i jest od lat fanem tej marki, to najlepszy silnik w samym BMW i najlepszy diesel w ogóle. Poza odpaleniem ciężko stwierdzić, że jedziesz dieslem, a wyprzedzanie nigdy nie było tak przyjemne. Ile za niego chce, kombi? Po lifcie czy przed? marzec 2000r to przed liftem, kombi, 7 tysi mysle ze trzebaby dać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bizz Napisano 6 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2015 marzec 2000r to przed liftem, kombi, 7 tysi mysle ze trzebaby dać uważałbym na E39 za takie pieniądze z tym silnikiem ja za swoją z 2000 roku też przedlift, automat i 3.0 d dałem 15000... za 7000 widziałem same padliny 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.