Skocz do zawartości

BMW 3.0d E39 ile to faktycznie wytrzymuje ?


Lato8

Rekomendowane odpowiedzi

Znajomy znajomego przyjechal z takim wozem do mnie bo jedzie na stale do DE i chce się go pozbyć.

 

Przebieg na liczniku 300 000 ale realnie okolice 450 lub więcej..

 

Automat znieniony na drugi, ten chodzi ładnie, robil wtryski, odme i normalną eksploatację.

 

Z wad to nie zapala od reki tzn, zapala, ale nie na dotyk tylko troszkę dłuzej co mnie niepokoi.

 

Ma 2000kg na haku i zastawiam się czy przy pierwszej trasie z lawetą nie wyzionie ducha.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajomy znajomego przyjechal z takim wozem do mnie bo jedzie na stale do DE i chce się go pozbyć.

 

Przebieg na liczniku 300 000 ale realnie okolice 450 lub więcej..

 

Automat znieniony na drugi, ten chodzi ładnie, robil wtryski, odme i normalną eksploatację.

 

Z wad to nie zapala od reki tzn, zapala, ale nie na dotyk tylko troszkę dłuzej co mnie niepokoi.

 

Ma 2000kg na haku i zastawiam się czy przy pierwszej trasie z lawetą nie wyzionie ducha.

a jak ciezko pali to nie od pompy wtryskowej ? ona chyba pada i naprawa bardzo droga cos tak kiedys wyczytalem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajomy znajomego przyjechal z takim wozem do mnie bo jedzie na stale do DE i chce się go pozbyć.

 

Przebieg na liczniku 300 000 ale realnie okolice 450 lub więcej..

 

Automat znieniony na drugi, ten chodzi ładnie, robil wtryski, odme i normalną eksploatację.

 

Z wad to nie zapala od reki tzn, zapala, ale nie na dotyk tylko troszkę dłuzej co mnie niepokoi.

 

Ma 2000kg na haku i zastawiam się czy przy pierwszej trasie z lawetą nie wyzionie ducha.

 

Jeżdżę E39 z tym silnikiem i automatem od 5 miesięcy, kilka dłuższych tras, a tak wkoło komina - zrobiłem przez ten czas 10000 km. 

Auta szukałem dobre pół roku, jak nie więcej. 

Auto ma przejechane 340000 km, przebieg wydaje się być autentyczny patrząc po wnętrzu, choć pewnie jest to loterią. Przy 320000 było regenerowane turbo, poza tym wszystko jak fabryka dała. Nie dymi, nie kopci, wierząc stoperowi trzyma 8 sekund do setki, pali stosunkowo mało, w 9 litrach średnio się mieszczę, gdzie 80% to miasto.

 

Zdaniem kumpla, który naprawia BMW i jest od lat fanem tej marki, to najlepszy silnik w samym BMW i najlepszy diesel w ogóle. Poza odpaleniem ciężko stwierdzić, że jedziesz dieslem, a wyprzedzanie nigdy nie było tak przyjemne. 

 

Ile za niego chce, kombi? Po lifcie czy przed?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie regulator na pompie CR powodował pływanie obrotów na jałowym,po wymianie pływanie ustąpiło.Natomiast dłuższe kręcenie przy rozruchu tak na zimnym jak i ciepłym u mnie było tuż przed padem wtrysku na jednym z cylindrów,lał 10x więcej od pozostałych więc ON wracał przelewem,a dla pozostałych pięciu brakowało paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

E39 i korozja?

 

Moja była zaniedbana, trochę głębokich rys, na masce, przednich błotnikach i dachu ślady po kamieniach. To wszystko zaczęło już korodować. Do tego tylna klapa poobijana, nieszczelna klima, wytarte fotele. Kupiłem jako auto tymczasowe i po kilku miesiącach wystawiłem na sprzedaż. Nikt nie kupił w miesiąć więc pojechało na wagę

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W pracy do niedawna mieliśmy takie auto z prawdziwym przebiegiem 550kkm. Automat był zmieniany na gwarancji wieki temu i do końca juz działał elegancko. 2razy była wymieniana turbina. Wnętrze po wypraniu spokojnie możnaby określić na 200kkm lub nawet mniej. Dużym problemem były ksenony które nawet po regeneracji świeciły jak świeczki, a nowe oryginalne lampy prawie przekraczały wartość auta. Małe ogniska korozju na tylnej klapie, dachu i masce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżdżę E39 z tym silnikiem i automatem od 5 miesięcy, kilka dłuższych tras, a tak wkoło komina - zrobiłem przez ten czas 10000 km. 

Auta szukałem dobre pół roku, jak nie więcej. 

Auto ma przejechane 340000 km, przebieg wydaje się być autentyczny patrząc po wnętrzu, choć pewnie jest to loterią. Przy 320000 było regenerowane turbo, poza tym wszystko jak fabryka dała. Nie dymi, nie kopci, wierząc stoperowi trzyma 8 sekund do setki, pali stosunkowo mało, w 9 litrach średnio się mieszczę, gdzie 80% to miasto.

 

Zdaniem kumpla, który naprawia BMW i jest od lat fanem tej marki, to najlepszy silnik w samym BMW i najlepszy diesel w ogóle. Poza odpaleniem ciężko stwierdzić, że jedziesz dieslem, a wyprzedzanie nigdy nie było tak przyjemne. 

 

Ile za niego chce, kombi? Po lifcie czy przed?

 

marzec 2000r to przed liftem, kombi,  7 tysi mysle ze trzebaby dać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

marzec 2000r to przed liftem, kombi,  7 tysi mysle ze trzebaby dać

 

 

uważałbym na E39 za takie pieniądze z tym silnikiem

ja za swoją z 2000 roku też przedlift, automat i 3.0 d dałem 15000...

 

za 7000 widziałem same padliny

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.