Skocz do zawartości

Astry III do wgladu.


arek_m

Rekomendowane odpowiedzi

1.6 105KM - problemy z piciem oleju, brzęczącym kolektorem ssącym (Twinport), dość drogi termostat (z grzałką), problemy z zaworem odpowietrzania skrzyni korbowej umieszczonym w pokrywie rozrządu (ktoś już to regeneruje), zawory regulowane szklankami.

1.6 115KM - wrażliwe na olej silnikowy koła i zawory zmiennych faz rozrządu, wymienia się gdy zaczynają się z nimi problemy (wymiana z częściami 1500-2000 zł/), termostat j.w, szklanki j.w.

 

Do gazu nadają się średnio-słabo.

 

Oprócz tego masz:

1.4 90KM - do gazu dobry, do jazdy słaby,

1.8 125KM - tylko na początku produkcji, do gazu dobry, do jazdy średni, popularny w Zafirze i Vectrze (ozn. Z18XE)

1.8 140KM - rozwinięcie silnika 1.6 115KM

2.0 170-200KM - turbodoładowane jednostki, awaryjne skrzynie M32, dwumasy itp, do gazu dobre, do jazdy b.dobre.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.