MajkDe Napisano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2015 Hejka! Tak się zastanawiam nad zakupem interfejsu diagnostycznego do kompa pod USB. Ostatnie interfejsy, jakie zakupiłem do VAGa i kompa gazowego chodziły na złączu COM (i obsługiwał je rachityczny lapek 386, a może 486 ). Generalnie potrzebuję coś do Volvo (VIDA/DICE) oraz do BMW. Sporadycznie też do VAGa. Do wyboru mam: - interfejs uniwersalny, acz raczej bez możliwości głębokiego grzebania w elektronice auta - przykładowo Delphi DS150e - interfejsy uniwersalne do każdej marki. Co byłoby lepsze do zastosowań amatorskodomowych? Wszelkie sugestie mile widziane. Dodam jeszcze, że interfejs(y) powinny działać na netbooku Nokia Booklet 3G (stary komp nie ma USB - patrz początek postu). Czy taki sprzęt to udźwignie? Z jakim systemem operacyjunym? PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2015 Do odczytu i kasowania błędów wystarczy Delphi DS150e, jak chcesz głęboko grzebać i masz o tym pojęcie to tylko dedykowany do danej marki. tu masz instrukcję obsługi do DS150e http://europe.delphi-dso.com/manuals/car/Polish%20DS150E%20NEW%20%20User%20guideV3.0_Polish.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MajkDe Napisano 31 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2015 Do odczytu i kasowania błędów wystarczy Delphi DS150e, jak chcesz głęboko grzebać i masz o tym pojęcie to tylko dedykowany do danej marki. tu masz instrukcję obsługi do DS150e http://europe.delphi-dso.com/manuals/car/Polish%20DS150E%20NEW%20%20User%20guideV3.0_Polish.pdf Czy takie Delphi pozwala na wykonywanie autoadaptacji (przepustnic, itp.) i odpalanie wypalania DPF? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Woockush Napisano 1 Września 2015 Udostępnij Napisano 1 Września 2015 Czy takie Delphi pozwala na wykonywanie autoadaptacji (przepustnic, itp.) i odpalanie wypalania DPF? Zależy od konkretnego samochodu. W niektórych potrafi zrobić więcej, w niektórych mniej. Dopóki nie podłączysz to się nie dowiesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 1 Września 2015 Udostępnij Napisano 1 Września 2015 ja bym bral DS150E, jak dobrze poszukasz, to kupisz za grosze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bla bla Napisano 1 Września 2015 Udostępnij Napisano 1 Września 2015 Czy takie Delphi pozwala na wykonywanie autoadaptacji (przepustnic, itp.) i odpalanie wypalania DPF? Do VAG'a kup sobie VCDS . Oryginał czy klon - Twój wybór. Co do delphi czy autocoma (klon oczywiście), błędy pokasujesz, w niektórych autach podejrzysz parametry i zrobisz adaptacje/odblokowania/dpf. Z BMW nawet się nie połączysz, tak samo z fordem. W volvo nie podejrzysz live data. Launch X431 Diagun już lepiej, ale też cena za klona 4 razy jak za delphi. Nie ma jednego urządzenia do wszystkiego. Do forda musisz mieć rotunde, do volvo vida/dice/autologic itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Woockush Napisano 1 Września 2015 Udostępnij Napisano 1 Września 2015 Z BMW nawet się nie połączysz, tak samo z fordem. W volvo nie podejrzysz live data. Zależy od konkretnej wersji PCB oraz tego jak bardzo chińczyk poskąpił na elementach (układach odpowiedzialnych za konkretny protokół albo filtrach linii CAN). W każdym bądź razie z Fordem się połączyłem (Mondeo TDCI 2006) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 1 Września 2015 Udostępnij Napisano 1 Września 2015 Z BMW nawet się nie połączysz, tak samo z fordem. jak masz uwalony fejs to się nie połączysz, jak jest dobry to nie ma najmniejszego problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bla bla Napisano 1 Września 2015 Udostępnij Napisano 1 Września 2015 jak masz uwalony fejs to się nie połączysz, jak jest dobry to nie ma najmniejszego problemu Oczywiście z oryginałem nie ma problemu. Z klonami jest jak jest i pełno o tym informacji oraz recept na naprawę na DK czy MHH. Kasowanie błędów to nie wszystko, sprawdź czy masz wgląd w live data. W czwartek miałem S80 z 2009r, wszystkie błędy widziałem i mogłem pokasować, niestety nie było mozliwości podglądu parametrów Masz delphi/autocoma który śmiga z e60 ? @@Woockush Ze starszym fordem pójdzie, ale sprawdź z mondeo/s-maxem 2010-2012 Transita z 2010 i S-maxa z 2008 też mi się udało ogarnąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 1 Września 2015 Udostępnij Napisano 1 Września 2015 Masz delphi/autocoma który śmiga z e60 ? E90 z 2010r chodziło bez problemów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bla bla Napisano 1 Września 2015 Udostępnij Napisano 1 Września 2015 E90 z 2010r chodziło bez problemów spróbuj z E60 ... nawet z 2005 większość tego taniego sprzętu się na tym wykłada. Diagun nie ogarnia autoscanu w E60 (wchodzenie w poszczególne moduły "na piechotę" działa), delphi/autocom się nie łączy. masz tego starego złotego delphi czy nowszy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 1 Września 2015 Udostępnij Napisano 1 Września 2015 spróbuj z E60 ... nawet z 2005 jak będzie tylko okazja to sprawdzę, takie cudo mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.