G.O.A.T. Napisano 4 Września 2015 Udostępnij Napisano 4 Września 2015 Panowie, bo się pogubiłem, które silniki diesla w Jeepach są ok. Jest ich kilka w różnych modelach 2,5L, 2,7L, 2,8L, 3,0L... wiem że któryś to padaka straszna a jeden jest ok... tylko który to który? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_sky_ Napisano 4 Września 2015 Udostępnij Napisano 4 Września 2015 Panowie, bo się pogubiłem, które silniki diesla w Jeepach są ok. Jest ich kilka w różnych modelach 2,5L, 2,7L, 2,8L, 3,0L... wiem że któryś to padaka straszna a jeden jest ok... tylko który to który? Ja tam początkujący jestem, ale to chyba VM mają negatywne opinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 4 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 4 Września 2015 Oooo, właśnie coś o tych 4 głowicach czytałem... A które to te dobre diesle? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 4 Września 2015 Udostępnij Napisano 4 Września 2015 Panowie, bo się pogubiłem, które silniki diesla w Jeepach są ok. Jest ich kilka w różnych modelach 2,5L, 2,7L, 2,8L, 3,0L... wiem że któryś to padaka straszna a jeden jest ok... tylko który to który? Na pewno wystrzegaj się 3.1TD i 2.5TD Pierwszy montowany w Grand Cherokee WJ/WG, drugi w XJ i chyba ZJ. 2.7, 2.8. 3.0 to konstrukcje CRD Mercedesa Jeśli ktoś lubi klekot i musi jeździć na gnojówkę to niech wybiera coś z tego. Kwestia budżetu i oczekiwań. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 7 Września 2015 Udostępnij Napisano 7 Września 2015 Jeżdziłem 2.7 od nowości tj od 2004r, silnik to konstrukcja Mercedesa, dość głośny. Spalanie średnie w ok 12l, na trasie można było zejśc do ok 9.5l. W tym konkretnym egzemplarzy przy ok 90kkm padła turbina a nieudolnośc kierowcy doprowadziła do zatarcia silnika. Po kolejnych 10kkm od remontu w ASO przeskoczył rozrząd. Jak dla mnie jak Jeep to tylko z V8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 10 Września 2015 Udostępnij Napisano 10 Września 2015 Jeżdziłem 2.7 od nowości tj od 2004r, silnik to konstrukcja Mercedesa, dość głośny. Spalanie średnie w ok 12l, na trasie można było zejśc do ok 9.5l. W tym konkretnym egzemplarzy przy ok 90kkm padła turbina a nieudolnośc kierowcy doprowadziła do zatarcia silnika. Po kolejnych 10kkm od remontu w ASO przeskoczył rozrząd. Jak dla mnie jak Jeep to tylko z V8 No bo jednak diesel dużo mniej wybacza niż prosty silnik benzynowy. Generalnie turbina sama z siebie nie pada. Przynajmniej w tym silniku. Podejrzewam, że jednak wina użytkownika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.