Skocz do zawartości

Sprzęgło


balu

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

mam pytanko o sprzęgło na zimnym mam wykasowany praktycznie luz na klamce :(. Jak już się silnik zagrzeje do normalnej pracy luz powraca w powiedzmy standardowym wymiarze. Czy możliwa jest aż taka różnica ?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

mam pytanko o sprzęgło na zimnym mam wykasowany praktycznie luz na klamce :(. Jak już się silnik zagrzeje do normalnej pracy luz powraca w powiedzmy standardowym wymiarze. Czy możliwa jest aż taka różnica ?

 

Pozdrawiam

linka? czy hydrauliczne?

sprzegło suche czy mokre?

dziwne. niezależnie luz nie powinien się zmieniać. bo w końcu tarcze są "zlepione" na zimno tak jak na ciepło. 

 

ja bym się przyjrzał wysprzęglikowi (w przypadku linki). moze zuzyty (nity luźne), zapieczony/zimny lepiej trzyma, a jak go ruszysz po postoju, to się luzuje trochę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

linka? czy hydrauliczne?

dziwne. niezależnie luz nie powinien się zmieniać. bo w końcu tarcze są "zlepione" na zimno tak jak na ciepło. 

 

ja bym się przyjrzał wysprzęglikowi (w przypadku linki). moze zuzyty (nity luźne), zapieczony/zimny lepiej trzyma, a jak go ruszysz po postoju, to się luzuje trochę.

Pacjent to S 1000 r

Sprzęgło wielotarczowe w kąpieli olejowej, sterowane mechanicznie, z układem Anti-Hopping.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

mam pytanko o sprzęgło na zimnym mam wykasowany praktycznie luz na klamce :(. Jak już się silnik zagrzeje do normalnej pracy luz powraca w powiedzmy standardowym wymiarze. Czy możliwa jest aż taka różnica ?

 

Pozdrawiam

 

Mam tak w małym bandycie. Wymieniłem linkę, ślimak, pręcik wysprzęglika ale chyba tak ma być, bo nie ma żadnej zmiany :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam tak w małym bandycie. Wymieniłem linkę, ślimak, pręcik wysprzęglika ale chyba tak ma być, bo nie ma żadnej zmiany :)

Może ROSSSS coś powie jak jest u niego :)

jak nie to do serwisu ale pytam aby mi tam kitu nie wciskali żeTTTM albo jeszcze co innego :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witajcie,

mam pytanko o sprzęgło na zimnym mam wykasowany praktycznie luz na klamce :(. Jak już się silnik zagrzeje do normalnej pracy luz powraca w powiedzmy standardowym wymiarze. Czy możliwa jest aż taka różnica ?

 

Pozdrawiam

 

Miałem tak, jak w Suzi wytarł się mechanizm wysprzęglający. Miał niesamowite luzy, które powiększały się na gorącym silniku. Czasami nie dało rady 1 wbić.

 

Wymieniłem mechanizm ( okazało się, że w starym brakowało jednej kulki, a smar przypominał "błoto").

 

Jak ręką odjął.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem w serwisie i stwierdzili, że tak jest dobrze hmm więc na razie śmigam jak jest. Sprzęgło nie ciągnie na zimnym po wbiciu biegu biegi załączają się dobrze na zimnym i ciepłym. Co prawda bez sprzęgła w górę ale w dół jak zrzucam to jest ok . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.