balu Napisano 23 Września 2015 Udostępnij Napisano 23 Września 2015 Witajcie, mam pytanko o sprzęgło na zimnym mam wykasowany praktycznie luz na klamce . Jak już się silnik zagrzeje do normalnej pracy luz powraca w powiedzmy standardowym wymiarze. Czy możliwa jest aż taka różnica ? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 23 Września 2015 Udostępnij Napisano 23 Września 2015 Witajcie, mam pytanko o sprzęgło na zimnym mam wykasowany praktycznie luz na klamce . Jak już się silnik zagrzeje do normalnej pracy luz powraca w powiedzmy standardowym wymiarze. Czy możliwa jest aż taka różnica ? Pozdrawiam linka? czy hydrauliczne? sprzegło suche czy mokre? dziwne. niezależnie luz nie powinien się zmieniać. bo w końcu tarcze są "zlepione" na zimno tak jak na ciepło. ja bym się przyjrzał wysprzęglikowi (w przypadku linki). moze zuzyty (nity luźne), zapieczony/zimny lepiej trzyma, a jak go ruszysz po postoju, to się luzuje trochę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
balu Napisano 23 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 23 Września 2015 linka? czy hydrauliczne? dziwne. niezależnie luz nie powinien się zmieniać. bo w końcu tarcze są "zlepione" na zimno tak jak na ciepło. ja bym się przyjrzał wysprzęglikowi (w przypadku linki). moze zuzyty (nity luźne), zapieczony/zimny lepiej trzyma, a jak go ruszysz po postoju, to się luzuje trochę. Pacjent to S 1000 r Sprzęgło wielotarczowe w kąpieli olejowej, sterowane mechanicznie, z układem Anti-Hopping. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chuchras Napisano 25 Września 2015 Udostępnij Napisano 25 Września 2015 Witajcie, mam pytanko o sprzęgło na zimnym mam wykasowany praktycznie luz na klamce . Jak już się silnik zagrzeje do normalnej pracy luz powraca w powiedzmy standardowym wymiarze. Czy możliwa jest aż taka różnica ? Pozdrawiam Mam tak w małym bandycie. Wymieniłem linkę, ślimak, pręcik wysprzęglika ale chyba tak ma być, bo nie ma żadnej zmiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
balu Napisano 25 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 25 Września 2015 Mam tak w małym bandycie. Wymieniłem linkę, ślimak, pręcik wysprzęglika ale chyba tak ma być, bo nie ma żadnej zmiany Może ROSSSS coś powie jak jest u niego jak nie to do serwisu ale pytam aby mi tam kitu nie wciskali żeTTTM albo jeszcze co innego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Owcen Napisano 6 Października 2015 Udostępnij Napisano 6 Października 2015 Witajcie, mam pytanko o sprzęgło na zimnym mam wykasowany praktycznie luz na klamce . Jak już się silnik zagrzeje do normalnej pracy luz powraca w powiedzmy standardowym wymiarze. Czy możliwa jest aż taka różnica ? Pozdrawiam Miałem tak, jak w Suzi wytarł się mechanizm wysprzęglający. Miał niesamowite luzy, które powiększały się na gorącym silniku. Czasami nie dało rady 1 wbić. Wymieniłem mechanizm ( okazało się, że w starym brakowało jednej kulki, a smar przypominał "błoto"). Jak ręką odjął. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
balu Napisano 6 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 6 Października 2015 Byłem w serwisie i stwierdzili, że tak jest dobrze hmm więc na razie śmigam jak jest. Sprzęgło nie ciągnie na zimnym po wbiciu biegu biegi załączają się dobrze na zimnym i ciepłym. Co prawda bez sprzęgła w górę ale w dół jak zrzucam to jest ok . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.