slawek55 Napisano 3 Października 2015 Udostępnij Napisano 3 Października 2015 Tak się zastanawiam i liczę na waszą opinię. Co myślicie o dodatkowym przewodzie masowym silnika. W chwili obecnej układ wygląda tak, bezpośrednio z klemy akumulatora odchodzą dwa przewody. Jeden na karoserię a drugi na blok silnika. Ponieważ ten przy bloku silnika jest dość nisko narażony jest na działanie wody i faktycznie tam gdzie izolacja przy końcówce jest odsłonięta pojawia się zaśniedzenie miedzi. Myślałem aby zrobić coś takiego, z bloku silnika podpiąć się plecionką do karoserii. Pytanie czy jakaś pętla mi tu nie stworzy ewentualne zakłócenia (np pętle w indukcyjne w jezdni) dla czujników i serownika? Może wydumane ale dlatego pytam. nie jest to związane z konkretnym silnikiem czy modelem samochodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 3 Października 2015 Udostępnij Napisano 3 Października 2015 Nic się nie stworzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 4 Października 2015 Udostępnij Napisano 4 Października 2015 Nic się nie stanie, a na pewno nie zaszkodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek55 Napisano 4 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 4 Października 2015 Dzięki. A pytanie wzięło sie stąd ze popatrzyłem na miejsce podpięcia masy od strony zasilania i jest to akumukator przy samej klemie. Natomiast moja masa dodatkowa ma punkt połączenia po przeciwnej stronie akumulatora i to do nadwozia wiec patrząc z góry mam pętlę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.