Skocz do zawartości

dodatkowy przewód masowy silnika


slawek55

Rekomendowane odpowiedzi

Tak się zastanawiam i liczę na waszą opinię.

Co myślicie o dodatkowym przewodzie masowym silnika.

W chwili obecnej układ wygląda tak, bezpośrednio z klemy akumulatora odchodzą dwa przewody. Jeden na karoserię a drugi na blok silnika.

Ponieważ ten przy bloku silnika jest dość nisko narażony jest na działanie wody i faktycznie tam gdzie izolacja przy końcówce jest odsłonięta pojawia się zaśniedzenie miedzi.

Myślałem aby zrobić coś takiego, z bloku silnika podpiąć się plecionką do karoserii.

Pytanie czy jakaś pętla mi tu nie stworzy ewentualne zakłócenia (np pętle w indukcyjne w jezdni) dla czujników i serownika?

Może wydumane ale dlatego pytam.

nie jest to związane z konkretnym silnikiem czy modelem samochodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.