Alfi Napisano 15 Października 2015 Udostępnij Napisano 15 Października 2015 Witam Co to za wynalazek w bravo? Czy jest tylko z dizlem dostępny? Czy bravo po liftingu jest warte szukania zamiast przed? Czy tylko poprawiony wygląd? Dzięki i pozdrawiam Klepnięte z telefonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 15 Października 2015 Udostępnij Napisano 15 Października 2015 seelesped skrzynia znana juz od dawna. Regularnie wymieniany olej i skrzynia bedzie na dlugo. W benzyniakach raczej nie spotykana w benzyniakach salon pl. Aczkolwiek jak ktos doplacil to ma. Z gamy silnikow benzynowych wilnossacych. To dominuje 1.4 90 km prosta budowa cepa auto se pyrka...lubi gaz. 1.6 oplowski pyrka i duzo pali. 1.4 tjety byly 120km i 150km brac 150km i unikac skrzyni biegow z wstecznym podciaganym do gory obok jedynki. Awaryjna skrzynia. Noi dizelki 120km 150km i 2.0mjtd 165km selespid w nich wystepowal :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 15 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 15 Października 2015 Dzięki za info, taka skrzynia mnie nie intersuje czyli w bravo najmocniejszy silnik benzynowy to 1.4 150KM? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 15 Października 2015 Udostępnij Napisano 15 Października 2015 @HARDTECHNO widziales tjeta 150 ze skrzynia inna niz wspomniales ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubajg Napisano 15 Października 2015 Udostępnij Napisano 15 Października 2015 Dzięki za info, taka skrzynia mnie nie intersuje czyli w bravo najmocniejszy silnik benzynowy to 1.4 150KM? Dokładnie, najmocniejszy diesel to 2.0 165KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekpdkp Napisano 15 Października 2015 Udostępnij Napisano 15 Października 2015 . To dominuje 1.4 90 km prosta budowa cepa auto se pyrka...lubi gaz. 1.6 oplowski pyrka i duzo pali. W Bravo nie bylo zadnego 1.6 oplowskiego silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 16 Października 2015 Udostępnij Napisano 16 Października 2015 pisalem ogolnie o skrzyni m32...zeby jej unikac. ooooo to mnie zaskoczyles z tym 1.6, caly czas myslalem ze bylo 1,6 a tu faktycznie nie ma ich :D (benzyna) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiotrekPanda Napisano 17 Października 2015 Udostępnij Napisano 17 Października 2015 seelesped skrzynia znana juz od dawna. Regularnie wymieniany olej i skrzynia bedzie na dlugo. W benzyniakach raczej nie spotykana w benzyniakach salon pl. Aczkolwiek jak ktos doplacil to ma. Z gamy silnikow benzynowych wilnossacych. To dominuje 1.4 90 km prosta budowa cepa auto se pyrka...lubi gaz. 1.6 oplowski pyrka i duzo pali. 1.4 tjety byly 120km i 150km brac 150km i unikac skrzyni biegow z wstecznym podciaganym do gory obok jedynki. Awaryjna skrzynia. Noi dizelki 120km 150km i 2.0mjtd 165km selespid w nich wystepowal :-) to może trochę dopowiem bo... 1.6 jest tylko MJ, i to jest silnik włoski, dodatkowo w bravo po lifcie zamiast 1.4 150KM było montowane 1.4 140KM ze względu na emisje spalin. Bravo w dieslu to: 1.6MJ 105 / 120KM (zmienna geometria łopatek turbiny + dpf) lub 2.0MJ 165KM (bardzo fajny motor) I jeszcze jedno, jak ktoś komuś poleca 1.4 90KM do bravo, to kolegą go niemożna nazywać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiotrekPanda Napisano 17 Października 2015 Udostępnij Napisano 17 Października 2015 Witam Co to za wynalazek w bravo? Czy jest tylko z dizlem dostępny? Czy bravo po liftingu jest warte szukania zamiast przed? Czy tylko poprawiony wygląd? Dzięki i pozdrawiam Klepnięte z telefonu. 1.5 roku, i ponad 50tyś zrobiłem Lancią Deltą III 1.6MJ 120KM + automatyczna skrzynia. Ta automatyczna skrzynia to tak naprawdę manualna skrzynia + sterownik który imituje tylko automatyczną skrzynie biegów. Jeśli jeździłeś tylko manualem i kupisz bravo z automatem to będzie ok, ale jeśli miałeś już styczność z prawdziwym automatem i kupisz bravo będziesz rozczarowany, biegi zmienia płynnie, lecz czuć wyraźnie moment zmiany biegów. Najgorsza sytuacja to moment w którym dojeżdżasz do skrzyżowania z prędkością 10-20km/h i depniesz mu aby płynnie włączyć się do ruchu, czasem skrzynia głupieje i sama nie wie czy zrzucić na 1 czy zostać na 2 i jest czasami 1-2sekunda takiego zawahania w którym auto stoi w miejscu, masz nogę w podłodze a auto stoi. Często przy 150tyś miga kontrolka skrzyni, świadczy to o kończącym się sprzęgle, ale spokojnie można jeszcze jeździć i jeździć. Nie zauważyłem jakiegoś dużego wzrostu spalanie z racji tego że auto miało skrzynie automatyczną. (miałem też bravo z tym silnikiem ale w manualu) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 12 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2015 A w którymś dieslu są skrzynie manualne o które nie trzeba się obawiać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubajg Napisano 12 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2015 A w którymś dieslu są skrzynie manualne o które nie trzeba się obawiać ? W zasadzie w każdym są ok. 1.6 i 1.9 ma skrzynię C530 Fiata. 2.0 ma skrzynię F40 Opla. Jeśli chodzi o działanie (precyzję) to szału nie ma, ale działają i nie mają wady znanej z M32. Mimo wszystko F40 ma jednak gorsze opinie niż wszelkie fiatowskie skrzynie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.