Ajku Napisano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2006 Nom wlasnie, tak ostatnio sie zastanawialem nad wymiana mojego obecnego silnika 899cm z 2000r na np silnik 1.4 turbo z '94? (ew na jakis inny) co o tym myslicie, calkiem zglupialem czy cos w tym jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ministrant Napisano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2006 > Nom wlasnie, tak ostatnio sie zastanawialem nad wymiana mojego > obecnego silnika 899cm z 2000r na np silnik 1.4 turbo z '94? (ew > na jakis inny) co o tym myslicie, calkiem zglupialem czy cos w > tym jest? Coś w tym musi być Może profil by kolega uzupełnił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tvardy Napisano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2006 nie wiem... ale wydaje się to gra nie warta świeczki... nie lepiej na jakiś 1,2 8V ?? PS. Profil proponuje uzupełnić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kukis Napisano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2006 > Nom wlasnie, tak ostatnio sie zastanawialem nad wymiana mojego > obecnego silnika 899cm z 2000r na np silnik 1.4 turbo z '94? (ew > na jakis inny) co o tym myslicie, calkiem zglupialem czy cos w > tym jest? a kolega wogole wie jakie sa koszty przekladki silnika turbo?? chyba nie... jezeli chcesz zmieniac to szykuj panie 4-5 tys. zebys mogl pojezdzic na tym silniczku.to tyle bajoo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tvardy Napisano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2006 > a kolega wogole wie jakie sa koszty przekladki silnika turbo?? > chyba nie... > jezeli chcesz zmieniac to szykuj panie 4-5 tys. zebys mogl pojezdzic > na tym silniczku.to tyle > bajoo no bo na wymianie silniczka się nie skończy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ajku Napisano 10 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2006 > a kolega wogole wie jakie sa koszty przekladki silnika turbo?? > chyba nie... > jezeli chcesz zmieniac to szykuj panie 4-5 tys. zebys mogl pojezdzic > na tym silniczku.to tyle > bajoo no szczerze mowiac spodziewalem sie 2k, 4-5 to chyba przesada lekka? Edit: jak pisalem nie "musi" to byc odrazu turbo, poprostu sobie tak glosno mysle.. jezeli nie turbo (chociaz i tak bym pewno takiego w dobrym stanie nie znalazl) to jaki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ajku Napisano 10 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2006 > nie wiem... ale wydaje się to gra nie warta świeczki... > nie lepiej na jakiś 1,2 8V ?? > PS. Profil proponuje uzupełnić. silnik do uno 1.2? nie znam sie ale nie slyszalem o takich... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kukis Napisano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2006 > no szczerze mowiac spodziewalem sie 2k, 4-5 to chyba przesada lekka? To nie jest lekka przesada. Za silnik zaplacisz do 2 tys, reszte na remont, hamulce zawieszenie itp. > Edit: > jak pisalem nie "musi" to byc odrazu turbo, poprostu sobie tak glosno > mysle.. jezeli nie turbo (chociaz i tak bym pewno takiego w > dobrym stanie nie znalazl) to jaki? 1.4 od uno , 1.2 8V od fiata palio,sieny, 1.6 16V Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tvardy Napisano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2006 > silnik do uno 1.2? nie znam sie ale nie slyszalem o takich... no bo to nie jest oryginalny do UNO tylko z Palio/sieny czy jakoś tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2006 > Nom wlasnie, tak ostatnio sie zastanawialem nad wymiana mojego > obecnego silnika 899cm z 2000r na np silnik 1.4 turbo z '94? (ew > na jakis inny) co o tym myslicie, calkiem zglupialem czy cos w > tym jest? Coś w tym jest - a konkretnie dużo piniondzoróf Nie zapominaj że do skrzyni od 899 nie pasuje żaden inny silnik (przerabiałem tą sprawę teoretycznie mocno). Czyli zmieniasz motor, skrzynię z półośkami i przegubami mocniejszymi, komputer (całą wiązkę silnika), cały tłumik, dolot. Sprężyny od 899 od razu out bo one się nadają najwyżej do dużego długopisu... Hamulce do 90 koni od biedy można zostawić oryginalne, ale to ryzykowny już sport Pompa paliwowa może mieć za małą wydajność. Sterowanie biegami na linki nie będzie pasować jeśli założysz skrzynię na drążkach. Chłodnica będzie za mała. I pewnie wiele innych... Ogólnie szkoda zachodu - mówię Ci. Za 5 tys kupisz na chodzie UNO TURBO oryginalne i wypasione. A potem są 2 opcje - albo jesteś bogaty i jeździsz albo masz uno turbo w garażu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cukierkowy Napisano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2006 Polecam 1.6 16v ja właśnie ruszam z tym projektem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lui Napisano 11 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2006 1.2 8v z cc/sc/y/?? lub 1.2 16v żeby koszt swapa był mniejszy można założyć zamiast ori wtrysku osprzęt z gaźnikowca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luc752 Napisano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2006 > Polecam 1.6 16v ja właśnie ruszam z tym projektem... 1.6 16v??? ... na pewno sie nie da ... PS: kończysz już? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania_Gd Napisano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2006 Ajku -> przerabialam temat swapa doglebnie, liczylam, przeliczalam, kalkulowalam na wszystkie mozliwe sposoby i wiesz co ?! wez ty te 4000pln, sprzedaj swojego za ...(nie wiem ile one stoja na rynku bo nie patrze na fiaty ) no powiedzmy 4000pln (?) i masz juz 8000pln - a to sie = ladna sumka na dobre zrywne autko o przyzwoicie zaopatrzonej stajni, ktorym mozesz skopac tylek niejednemu 1.4 UT i nawet istnieje duzieee prawdopodobienstwo ze nie bedziesz musial go wiecznie remontowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cukierkowy Napisano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2006 > 1.6 16v??? ... na pewno sie nie da ... > PS: kończysz już? Ta kończe wogóle tydzień temu skończyłem Oczywiście że się nie da i to jets w tym najlepsze Aniu za 8 tysi coś szybszego od Uno tb... hmmm co to takiego??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opaczek Napisano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2006 pociąg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania_Gd Napisano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2006 > Ta kończe wogóle tydzień temu skończyłem > Oczywiście że się nie da i to jets w tym najlepsze > Aniu za 8 tysi coś szybszego od Uno tb... hmmm co to takiego??? no litosci prze pana przyklad 1 przyklad 2 przyklad 3 przyklad.. kolejny i kolejny.. i tak moglabym jeszcze z 200 innych przykladow dac poslugujac sie tylko i wylacznie allegro.. rowniez z innych modeli aut, takze nie mow mi ze za 8000pln nie mozna dostac czegos naprawde lepszego niz UT.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawny7 Napisano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2006 > przyklad 1 > przyklad 2 > przyklad 3 przyklad.. kolejny > i kolejny.. Coś czuję, że pewnego dnia oboje usiądziemy w civic, albo crx... Ładne autka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sopel Napisano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2006 ... kończy sie na "powązkach" albo na "złomowisku" , ewentualnie na szrocie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cukierkowy Napisano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2006 No litości prze pani... crxy fajne... ale Uno TB szybsze jednak... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania_Gd Napisano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2006 no ty zes chyba z konia spadl wystarczy porownanie: ut = 120/125 km crx=130km i w gore Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sopel Napisano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2006 napewno lepiej od 900tki i taniej do turbawki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania_Gd Napisano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2006 > Coś czuję, że pewnego dnia oboje usiądziemy w civic, albo crx... > Ładne autka... owszem, ale ja poszukuje preludki 2.2 vtec -> zakochalam sie w tym aftku, jest poprostu full wypas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2006 > owszem, ale ja poszukuje preludki 2.2 vtec -> zakochalam sie w tym > aftku, jest poprostu full wypas koleżanka patrze zakochana w Hondach a może 1.6 16V V-tec z Hondy do Uno wsadzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sopel Napisano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2006 ... wysatrczy 1.6 16V np. od STILO i w zupełności wytarczy - i mniej przeróbek niż przy hondzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania_Gd Napisano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2006 > koleżanka patrze zakochana w Hondach a może 1.6 16V V-tec z Hondy do > Uno wsadzić sie puknij zeby mi sie calkiem niuniek rozsypal?! to auto nie zniesie takiej mocy bez przerobienia calej jego konstrukcji poza tym honda to honda a uno, no coz... to tylko fiat... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ajku Napisano 14 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2006 > Ajku -wez ty te 4000pln, sprzedaj swojego za ...(nie wiem ile one > stoja na rynku bo nie patrze na fiaty ) no powiedzmy 4000pln > (?) i masz juz 8000pln - a to sie = ladna sumka na dobre zrywne > autko o przyzwoicie zaopatrzonej stajni, ktorym mozesz skopac > tylek niejednemu 1.4 UT > i nawet istnieje duzieee prawdopodobienstwo ze nie bedziesz musial go > wiecznie remontowac no co ty 4k za mojego uniaka 5-letniego w ktorym nigdy szluga nie zapalono, z przebiegiem 75k... jakby mi ktos 7 tysiakow zaproponowal to zaczal bym sie zastanawiac czy chce go sprzedawac... btw majac 8k wolalbym dolozyc 6-7 i zastanowil bym sie nad renufką meganką albo ze 4 i moze bym jakas vectra A wzial Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania_Gd Napisano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2006 no mozliwe, jak pisalam w cenach uniakow sie nie orientuje co do auta, ktore moglbys sobie zakupic - to juz zalezy od indywidualnego gustu oraz od tego czego tak wlasciwie oczekujesz od auta.. w kazdym razie swapa odradzam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cukierkowy Napisano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2006 Uno TB 118 koni 160 Nm, ale jaka masa? około 850 kg CRX 150 145 Nm max... 910 kilo jak widzisz Uno bije crx momentem... W serii CR-X jest leciutko lepszy w sprincie do 100km/h ale tylko w tej 150 konnej wersji VTEC pozaostałe są wolniejsze... Poza tym chyba nie muszę mówić jak prosty jest tuning silnika doładowanego żeby wycisnąć z niego jeszcze więcej na tych samych komponentach mechanicznych... A z konia nie spadłem bo ja to tylko na koniach mechanicznych jeżdżę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RotkiV Napisano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2006 powitac coprawda UNIaka nie posiadam ale podoba mi sie i nawet wiem jednego do sprzedania cene bede niedlugo znał auto po przejsciach wiec szpachli jest sporo no i silbnik raz przegrzany i po remoncie ale to mnie jeszcze bardziej zacheca bo w glowie plan tuningu a co do SWAPa to moze taniej by wyszlo kupic z niemiec rozbitego bardzo fiata np. 16 cos i przelozyc silnik z elementami potrzebnymi tylko polosie dorobic a przy okazji mozna srodek poprzekladac i cenowo by chyba taniej wyszlo pozdrowionka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aviator Napisano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2006 > Ajku -wez ty te 4000pln, sprzedaj swojego za ...(nie wiem ile one > stoja na rynku bo nie patrze na fiaty ) no powiedzmy 4000pln > (?) i masz juz 8000pln - a to sie = ladna sumka na dobre zrywne > autko o przyzwoicie zaopatrzonej stajni, ktorym mozesz skopac > tylek niejednemu 1.4 UT > i nawet istnieje duzieee prawdopodobienstwo ze nie bedziesz musial go > wiecznie remontowac Dobrze napisane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kubus1984Chorzow Napisano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2006 > Nom wlasnie, tak ostatnio sie zastanawialem nad wymiana mojego > obecnego silnika 899cm z 2000r na np silnik 1.4 turbo z '94? (ew > na jakis inny) co o tym myslicie, calkiem zglupialem czy cos w > tym jest? A ja polecazm silnok oryginalny z UNO 1,4L i mocy 70 KM. Najlepiej kupić UNO ztakim motorem po crash teście tyle żeby był silnik cały bo to wtedy najniższy koszt a i części na później zostają a cała przekładka jest w granicach 2.000 tyś zł. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aviator Napisano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2006 > A ja polecazm silnok oryginalny z UNO 1,4L i mocy 70 KM. To już lepiej gaźnikowy 1.4 z Tipo 78KM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yogibabu Napisano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2006 > no co ty 4k za mojego uniaka 5-letniego w ktorym nigdy szluga nie > zapalono, z przebiegiem 75k... jakby mi ktos 7 tysiakow > zaproponowal to zaczal bym sie zastanawiac czy chce go > sprzedawac... nawet dalej nie czytalem bo upadlem na glebe i ze smiechu nie moge sie ruszac czlowieku 7 klockow i bym sie zaczal zastanawiac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lui Napisano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2006 > koleżanka patrze zakochana w Hondach a może 1.6 16V V-tec z Hondy do > Uno wsadzić jest takie uno gdzieś na http://groups.msn.com/TurboCollective/ są fotki miłego szukania a moim następnym autkiem po uniaczach będzie : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawny7 Napisano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2006 > powitac coprawda UNIaka nie posiadam ale podoba mi sie i nawet > wiem jednego do sprzedania cene bede niedlugo znał auto po > przejsciach wiec szpachli jest sporo no i silbnik raz przegrzany > i po remoncie ale to mnie jeszcze bardziej zacheca bo w glowie > plan tuningu a co do SWAPa to moze taniej by wyszlo kupic z > niemiec rozbitego bardzo fiata np. 16 cos i przelozyc silnik z > elementami potrzebnymi tylko polosie dorobic a przy okazji mozna > srodek poprzekladac i cenowo by chyba taniej wyszlo pozdrowionka Możesz po naszemu? Gdzieś tu był wątek o stosowaniu interpunkcji - czasem się przydaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RotkiV Napisano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2006 a to pardom ale czlowiek zalatany i komputer tez ma juz swoje lata i niechodzi jak powinien Wesołych SWiąt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania_Gd Napisano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2006 > Uno TB 118 koni 160 Nm, ale jaka masa? około 850 kg CRX 150 145 Nm > max... 910 kilo jak widzisz Uno bije crx momentem... W serii > CR-X jest leciutko lepszy w sprincie do 100km/h ale tylko w tej > 150 konnej wersji VTEC pozaostałe są wolniejsze... Poza tym > chyba nie muszę mówić jak prosty jest tuning silnika > doładowanego żeby wycisnąć z niego jeszcze więcej na tych samych > komponentach mechanicznych... > A z konia nie spadłem bo ja to tylko na koniach mechanicznych > jeżdżę... sam moment nie wystarczy, jasne ze ut ma lepszy bo to wkoncu jest turbo, ale potrzebna jest moc, ktorej niestety uniakowi brakuje co do masy - to biorac pod uwage roznice w mocy, te kilkadziesiat kilo nie ma znaczenia.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania_Gd Napisano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2006 > A ja polecazm silnok oryginalny z UNO 1,4L i mocy 70 KM. Najlepiej > kupić UNO ztakim motorem po crash teście tyle żeby był silnik > cały bo to wtedy najniższy koszt a i części na później zostają a > cała przekładka jest w granicach 2.000 tyś zł. Pozdrawiam jakie 2000pln?! czlowieku chcesz sie zabic? przelozyc sam silnik to nie wszystko, nie zapominaj o skrzyni, ukladzie hamulcowym, zawieszenie i jeszcze do tego wzmocnieniu budy - bo 1.0 jest przystosowane do 45 a nie 120 km.... jak wyliczalam to przy takim swapie koszt calkowity wynosi ok 6000 - 7000pln.... -> co poprostu mija sie z celem, no chyba ze ktos ma za duzo kasy i koniecznie chce posiadac oryginalne aftko... juz lepiej poprostu kupic turbawke w calosci, w miare dobrym stanie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cukierkowy Napisano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2006 Aniu no nie wiem wydaje mi się i tak mnie zawsze uczono... że osiągi samochodu zależa w większości od momentu obrotowego na kołach... poza tym fakty sa takie ze jedynie topowy VTEC wygrywa w sprincie z Uno TB (seria wszystko) reszta crxów przegrywa... jeżeli chodzi już o samą elastyczność to Uno TB jest naprawdę znacznie szybsze. Po pierwsze ma wiekszy zakres użytecznych obrotów (około 3000 i jest już większość momentu)... w hondzie jest to chyba 6500 w góre ale pokręci się do coś powyżej 8? coś chyba w ten deseń... CRX to fajne auto i na bank bardziej niezawodne niż jakiekolwiek Uno ale od turbawki szybszy nie jest... drugi aspekt to to ż enie ejstem koszykarzem a nie mogę jednocześnie nie dotykać głową dachu i poprawnie zająć pozycję za kierownicą... pozostaje tylko przylansowny styl a'la 2F2F Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lui Napisano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2006 > Aniu no nie wiem wydaje mi się i tak mnie zawsze uczono... że osiągi > samochodu zależa w większości od momentu obrotowego na kołach... > poza tym fakty sa takie ze jedynie topowy VTEC wygrywa w > sprincie z Uno TB (seria wszystko) reszta crxów przegrywa... > jeżeli chodzi już o samą elastyczność to Uno TB jest naprawdę > znacznie szybsze. > Po pierwsze ma wiekszy zakres użytecznych obrotów (około 3000 i jest > już większość momentu)... w hondzie jest to chyba 6500 w góre > ale pokręci się do coś powyżej 8? coś chyba w ten deseń... oj poszukaj wykresu vteca, tam moment to już od dość niskich obrotów to prawie pozioma linia... jakoś tak przebieg wygląda: nie chce mi się szukać lepszego... > CRX to fajne auto i na bank bardziej niezawodne niż jakiekolwiek Uno > ale od turbawki szybszy nie jest... drugi aspekt to to ż enie > ejstem koszykarzem a nie mogę jednocześnie nie dotykać głową > dachu i poprawnie zająć pozycję za kierownicą... pozostaje tylko > przylansowny styl a'la 2F2F w czym dotykasz dachu?? nie gadaj że w CRXie, tam przy wzroscie 186cm mam zdecydowanie więcej miejsca nad głową niż w uno (porównywalnie jak u mnie w uno z nisko zamontowanym kubłem ) najbardziej beznadziejna pozycja za kierownicą (gdzie jechałem) to chyba w 200sx s14.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania_Gd Napisano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2006 nyska 200sx jest calkiem wygodnym aftkiem nawet przy moich 166 cm wzrostu dobrze sie nia jezdzi wszystko to kwestia przyzwyczajenia i wyczucia auta nisko osadzone siedzenie we wszystkich pseudo sportowych autach to ich wyroznik.. one nie maja byc wygodne i komfortowe, one maja byc szybkie i dynamiczne poza tym znam hondy, wiele ich modeli mialam przyjemnosc dokladnie sobie obejrzec i jest w nich duzo wiecej miejsca niz w uno... do tego jeszcze dochodzi regulacja siedziska i kolumny kierownicy, wiec nie widze problemu w dopasowaniu do wymagan kierowcy i dalej obstawiam ze kazdy crx wciagnie ut Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2006 powiem jedno nigdy nie zamieniłbym UT na crxa...honda jest fajna ale na pewno nie crx (dla mnie)...noi ja jestem fanem Uno...wolałbym objechać dresa w BMW Unem T niż crxem...ale to moje zdanie... noi wolę silniki turbodoładowane a takich Honda nie ma w ofercie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lui Napisano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2006 > nyska 200sx jest calkiem wygodnym aftkiem a o którym mówisz s13.s14 czy s15?? ja mówiłem o s14, kierownica jest zdecydowanie za nisko, nawet max podniesiona.... W turbo fotel mam tak nisko że górna krawędź kierownicy jest na wysokości nosa w 1.0 trochę wyżej i jest super > i dalej obstawiam ze kazdy crx wciagnie ut seria crx (130KM) vs seria UT pójdą podobnie, ale uno po tuningu za 100zł wyciągnie już CRXa aż miło W CRXie trzeba troche więcej nadłubać żeby lepiej jezdził. Widziałem też nie bezpośredni ale wystarczyło popatrzeć na czasy na 1/4 wynik pojedynku UNO T + tuning za +- 800zł (130KM) vs CRX Vtec po tuningu za zdecydowanie większą kasę (175KM) lepszy czas miało uno.... ale i tak wymieniłbym Uno na hondę, wolnossące silniki to jest to szczególnie w wykonaniu Hondy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania_Gd Napisano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2006 mowie o s13, a co do reszty to sie poddaje .... osobiscie zakochana jestem w preludce (2.2i vtec lub 2.3i), moze jeszcze byc civic (1.6 vti) i ewentualnie crx (D16A9 i B16A1) - i zaznaczam nie dyskutuje juz na ten temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2006 > mowie o s13, a co do reszty to sie poddaje .... > osobiscie zakochana jestem w preludce (2.2i vtec lub 2.3i), moze > jeszcze byc civic (1.6 vti) i ewentualnie crx (D16A9 i B16A1) - > i zaznaczam nie dyskutuje juz na ten temat powinnaś mieć podpis Hondziara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania_Gd Napisano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2006 >powinnaś mieć podpis Hondziara bede miala hondzie to i podpis zmienie tylko bede musiala na nowo uczyc sie mechaniki pojazdowej - bo hanie sa bardziej skomplikowane od uniakow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2006 > bede miala hondzie to i podpis zmienie > tylko bede musiala na nowo uczyc sie mechaniki pojazdowej - bo hanie > sa bardziej skomplikowane od uniakow oj wcale nie tak dużo zatrudnisz jakiegoś ping-ponga on Ci wytłumaczy oni się znają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cukierkowy Napisano 16 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2006 No nareszcie ktoś mnie poparł dzięki Lui... UT czybsze niż crx i taka prawda... no i modyfikacje o wiele tańsze... Wracając do ilości miejsca w CRX [chodzi mi o drugą generację poniewaz tą miałęm przyjemnoiść jeździć] naprawdę jest mało miejsca nad głową zeby nie dotykac dachu musiałęm położyć oparcie jak dresik (zupełnie nie sportowo...) w uno nie amm problemów z ilością miejsca (w końcu to kartonbik po proszku do prania...) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
toxdg Napisano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2006 > no ty zes chyba z konia spadl > wystarczy porownanie: > ut = 120/125 km > crx=130km i w gore nie same konie sie liczą ważny jest momęt masa własna pojazdu przełożenia na skrzynce itp osobiście też wolał bym ut niz crx (jest przereklamowany :/ ) wcale nie taki rewelacyjny jak sie ludzie zachwycają przy fabrycznych ustawieniach ma mniejszego kopa (sporo) od ut Turbo to Turbo wolnossący zawsze bedzie musiał mieć spora przewage kucy zeby mu dorównać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.