DealMan Napisano 9 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2015 Jakiś czas temu zacząłem budować TurboCento, silnik po kapitalce na głowie z 1.2 odprężony "kanapką", tu jest pytanie, jakie turbałke zamontować do tego silnika? Znajomy podpowiadał mi żeby kierować wzrok na TD04HL-13T, sam myślałem też o K03. Chce tam dmuchnąć 1.5 bara, turbo nie musi wstawać jakoś wcześnie to będzie typowy samochód dla funu, maksymalnie odelżony, nie zależy mi na elastyce silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi278 Napisano 9 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2015 04HL moim zdaniem za duża do 1,1, będzie wstawać po 4000 albo i lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DealMan Napisano 9 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 9 Listopada 2015 Tego też się obawiałem. Nie ma co przesadzać. A TD04 bez "HL", jest wiele mniejsze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi278 Napisano 10 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2015 Nie wiem ile mniejsza, ale napewno jest. U mnie w 1.2 16V TD04L-13T zaczyna się rozkręcać od 3500. Tu masz porównanie TD04L-13T z K03 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 10 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2015 nie ma za duzhch turbin... Tylko pojemnosci sa za male :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bestiacc Napisano 10 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2015 a co byście proponowali do 1.2 8V? Taka aby nie była za mocna ani za słaba żeby silniczek wytrzymał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 10 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2015 k03 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gandzia922 Napisano 10 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2015 GT2056S Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barkor Napisano 10 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2015 A czy w ogóle jest możliwe takie dobranie turbiny żeby wstawała wcześnie (powiedzmy od 2tys obrotów) i ciągnęła mniej więcej równo do samego końca? Planuję złożyć silnik 1150, celując z mocą na 120-140KM, więc chyba moc względnie nie duża, natomiast chciałbym żeby reakcja na gaz była zbliżona do tej po zamontowaniu kompresora, bo nie miałoby to służyć tylko do jazdy po prostej ale głównie szybko po zakrętach, gdzie jak wiadomo precyzyjne dozowanie gazu ma znaczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 10 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2015 2000 to dość nisko, moje byłe CC 120km z relatywnie małą turbiną wstawało do końca (0.8 bara) przy ~3000, do jednego bara jeszcze wyżej. Takie moce i takie wstawanie to mają seryjne t-jety, ale tu silnik jest 1.4 16V. Możesz próbować coś takiego wymodzić małą turbiną i progresywnym boostem, ale będziesz wtedy potrzebował mega IC, bo powietrze się będzie grzało, i do tego i tak nie wiadomo jak wysoko takie turbo pociągnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DealMan Napisano 10 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 10 Listopada 2015 Waham się jeszcze co do IHI RHB5, mam do wyrwania w całkeim niezłej cenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DealMan Napisano 10 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 10 Listopada 2015 A co do K03, to jest ich chyba kilka wersji. Które wybrac? Druga sprawa, TD04-13T-4 z TDSa. Mam na stanie, nie wiem czy nie spróbuje setupu na tym złożyć. W dieslu w serii ciagnie ponad bar a ma mozliwości na więcej, w benzyniaku do tego tak małym myśle że powinna dać rade. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MARIO704 Napisano 11 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2015 Jak już jesteśmy przy 1.1.Do schumachera serii, świstaka da rady wsadzić? Wiem że jajca będą przy dolocie z racji klimy.Icek się zmieści tam wogóle?jakie mniej więcej koszty operacyjne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czaka Napisano 11 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2015 Jakiś czas temu zacząłem budować TurboCento, silnik po kapitalce na głowie z 1.2 odprężony "kanapką", tu jest pytanie, jakie turbałke zamontować do tego silnika? Znajomy podpowiadał mi żeby kierować wzrok na TD04HL-13T, sam myślałem też o K03. Chce tam dmuchnąć 1.5 bara, turbo nie musi wstawać jakoś wcześnie to będzie typowy samochód dla funu, maksymalnie odelżony, nie zależy mi na elastyce silnika. 1.1 odprężone na tłokach od 1.2 hulało na takiej turbinie a efekt był taki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DealMan Napisano 11 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 11 Listopada 2015 Ile tam dmuchałeś? Całkiem ładny przebieg momentu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czaka Napisano 12 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2015 Ile tam dmuchałeś? Całkiem ładny przebieg momentu. 1.2 bar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michaswawa Napisano 14 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2015 Ja teraz tez skladam 1.2 8v na K03 z 1.8T zobaczymy co z tego wyjdzie ☺ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badzid Napisano 26 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2015 Ja u siebie w 1.1 miałem juz RHB4 i dmuchałem 0.8 bara wyszło mi cos koło 110 koni teraz mam TD04 z subarynki dmucham 1.2 bara i nie wiem ile jest koników ale jeżdzi sie fajnie. Z mojej strony polecam TD04 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DealMan Napisano 4 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2015 Zakupione TD04-11TK w stanie idealnym za śmieszne pieniadze. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.