Skocz do zawartości

Kalibracja i ustawienie map


Tre-Bor

Rekomendowane odpowiedzi

Zakupiłem sobie kabelek i chciałbym sam spróbować ustawić instalację. Pacjent to Astra 1,4 100KM graty : hana, kme Tur, stag isa-2.

Muszę jeszcze pobrać program ze strony AC.

Pomoże ktoś w tym temacie? Od czego mam zacząć?

Jakie ustawić ciśnienie na parowniku, bo mi taki jeden ''mądry" gaziarz kompletnie rozregulował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak tylko podłączy, to chyba jednak nie bardzo będzie wiedział. Stan mapek na sucho niewiele mówi. Co innego podczas jazdy i/lub z podglądem korekt ecu benzynowego.

Ironizowałem :facepalm:

Kupił kabelek i myśli ,że mu się w kilku słowach napisze co zrobić i jak. Tak się nie da. Ciśnienie na parowniku też jest zależne od paru innych wartości , więc jasno określić się tego nie da. Żeby się nauczyć tego wszystkiego , to albo udać się na robotę do kumatego gazownika , albo zapisać się na szkolenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Podłączysz i będziesz wiedział czy jest rozregulowane czy nie.

Na stronie AC są instrukcje jak podłączać i regulować , poczytaj i będziesz wszystko wiedział.

Podłączyłem kabelek ale na razie nie robiłem autokalibracji i nie ustawiałem mnożnika. Zwiększyłem tylko ciśnienie na parowniku do 1,05 bara. Wyjeździłem 2 zbiorniki gazu. Silnik pracuje normalnie i spadło spalanie. Zerknijcie proszę na aktualną mapę, czy jest sens ją poprawić?

post-140867-0-29553100-1450168109_thumb.png

post-140867-0-34826500-1450168123_thumb.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłączyłem kabelek ale na razie nie robiłem autokalibracji i nie ustawiałem mnożnika. Zwiększyłem tylko ciśnienie na parowniku do 1,05 bara. Wyjeździłem 2 zbiorniki gazu. Silnik pracuje normalnie i spadło spalanie. Zerknijcie proszę na aktualną mapę, czy jest sens ją poprawić?

Mnożnik(pomarańczowa linia) nie może byc poniżej 1. Prawidłowo powinien zaczynać się przy 1,2 , dalej trochę w górę i kończyć się opadająco na 40. 

Zmniejsz ciśnienie na tyle na ile Ci sie uda , nie powinno zejść poniżej 0.8 bara , wykasuj mapę gazową i zrób autokalibrację. Po kalibracji wejdź w ustawienia , ustawienia gazu i zmniejsz przejście na benzynę na jakieś 0,4 bara i czas błędu ciśnienia na 400 i powinno być dobrze.

I zapomniałem , patrz na czasy wtrysku . To jest ważniejsze niż krzywe map. Czas wtrysku benzyny musi być taki sam na benzynie jak i na gazie. Czyli po przejściu na gaz , czas wtrysku benzyny ma sie nie zmienic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.