Tre-Bor Napisano 24 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2015 Zakupiłem sobie kabelek i chciałbym sam spróbować ustawić instalację. Pacjent to Astra 1,4 100KM graty : hana, kme Tur, stag isa-2. Muszę jeszcze pobrać program ze strony AC. Pomoże ktoś w tym temacie? Od czego mam zacząć? Jakie ustawić ciśnienie na parowniku, bo mi taki jeden ''mądry" gaziarz kompletnie rozregulował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacek76 Napisano 24 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2015 Podłączysz i będziesz wiedział czy jest rozregulowane czy nie. Na stronie AC są instrukcje jak podłączać i regulować , poczytaj i będziesz wszystko wiedział. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 24 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2015 Dokładnie w programie staga masz instrukcje co i jak. Przeczytaj na początek ze trzy razy i pytaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krisker Napisano 25 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2015 Podłączysz i będziesz wiedział czy jest rozregulowane czy nie. Jak tylko podłączy, to chyba jednak nie bardzo będzie wiedział. Stan mapek na sucho niewiele mówi. Co innego podczas jazdy i/lub z podglądem korekt ecu benzynowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacek76 Napisano 25 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2015 Jak tylko podłączy, to chyba jednak nie bardzo będzie wiedział. Stan mapek na sucho niewiele mówi. Co innego podczas jazdy i/lub z podglądem korekt ecu benzynowego. Ironizowałem Kupił kabelek i myśli ,że mu się w kilku słowach napisze co zrobić i jak. Tak się nie da. Ciśnienie na parowniku też jest zależne od paru innych wartości , więc jasno określić się tego nie da. Żeby się nauczyć tego wszystkiego , to albo udać się na robotę do kumatego gazownika , albo zapisać się na szkolenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krisker Napisano 26 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2015 Ja też tak zaczynałem i po raptem kilku latach co nieco już wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tre-Bor Napisano 15 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2015 Podłączysz i będziesz wiedział czy jest rozregulowane czy nie. Na stronie AC są instrukcje jak podłączać i regulować , poczytaj i będziesz wszystko wiedział. Podłączyłem kabelek ale na razie nie robiłem autokalibracji i nie ustawiałem mnożnika. Zwiększyłem tylko ciśnienie na parowniku do 1,05 bara. Wyjeździłem 2 zbiorniki gazu. Silnik pracuje normalnie i spadło spalanie. Zerknijcie proszę na aktualną mapę, czy jest sens ją poprawić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris1983 Napisano 15 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2015 mnożnik masz za nisko wiec albo cisnienie w dol albo rozwiercic dysze,chociaz jak CI dobrze auto jezdzi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tre-Bor Napisano 15 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2015 ciśnienie zwiększyłem, było wysokie spalanie a teraz jest ok a nawet ciut niższe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 15 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2015 Jak go przegonisz mocniej nie przełącza Ci na benzyne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacek76 Napisano 15 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2015 Podłączyłem kabelek ale na razie nie robiłem autokalibracji i nie ustawiałem mnożnika. Zwiększyłem tylko ciśnienie na parowniku do 1,05 bara. Wyjeździłem 2 zbiorniki gazu. Silnik pracuje normalnie i spadło spalanie. Zerknijcie proszę na aktualną mapę, czy jest sens ją poprawić? Mnożnik(pomarańczowa linia) nie może byc poniżej 1. Prawidłowo powinien zaczynać się przy 1,2 , dalej trochę w górę i kończyć się opadająco na 40. Zmniejsz ciśnienie na tyle na ile Ci sie uda , nie powinno zejść poniżej 0.8 bara , wykasuj mapę gazową i zrób autokalibrację. Po kalibracji wejdź w ustawienia , ustawienia gazu i zmniejsz przejście na benzynę na jakieś 0,4 bara i czas błędu ciśnienia na 400 i powinno być dobrze. I zapomniałem , patrz na czasy wtrysku . To jest ważniejsze niż krzywe map. Czas wtrysku benzyny musi być taki sam na benzynie jak i na gazie. Czyli po przejściu na gaz , czas wtrysku benzyny ma sie nie zmienic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2015 A co gaz robi ze może powodować zmianę czasu wtrysków benzyny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris1983 Napisano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2015 jak jest za uboga lub bogata mieszanka to bedzie sie zmienial czas wtrysku benzyny na gazie.Nigdy tylko nie pamietam w która strone to idzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krisker Napisano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2015 Jak na gazie (i nie tylko) za bogato, to komp benzyny będzie skracał czas wtrysku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.