Jump to content

Tre-Bor

użytkownik
  • Posts

    2540
  • Joined

  • Last visited

About Tre-Bor

  • Birthday January 5

Profile Information

  • Name
    TREBOR
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    WZ
  • Zainteresowania
    wędkarstwo i narty
  • Car
    Mały i Duży

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Tre-Bor's Achievements

kierowca

kierowca (12/20)

711

Reputation

  1. Weź pod uwagę, że po przesiadce z TDI do wolnego ssaka z LPG będziesz miał mega laga w silniku. Kwestia przyzwyczajenia. Znajomy ma Mazdę 3 1.6 HDI 90KM 2008r, obecnie dobija do 600 tyś km. Wysypało się w tym czasie wszystko co możliwe we współczesnym dieslu. Turbo, sprzęgło x2, FAP wywalony bo sprawiał problemy. Słupek silnika nie ruszany, bierze 1 oleju co 15 tyś km. Weź pod uwagę, że samochody mocno podrożały i za tą kwotę możesz kupić nie wiele młodszy od Audi i nie wiadomo czy nie zacznie się często upierdliwie psuć. Jeśli możesz dołożyć $$$ i nie przeszkadza ci sedan to szukaj ostatniego wypustu Jetta 1.9 TDI 2009/2010 r. Lub coś z 1.6 TDI od VW. A i tak naj ekonomiczny na dziś dzień będzie każdy z LPG. Chyba Fabia i Panda będzie najjjjjjj.
  2. U mnie sprężyna ręczna nie dawała rady. Przyjechał specjalista ze sprężyną elektryczną i dopiero przepchał. 200 PLN mnie to kosztowało.
  3. Jest sporo gadżetów. Najprzydatniejsze: ściągacze sprężyn McPhersona, elektr. klucz udarowy, migomat dla nie profesjonalistów, zestaw do tłoczków hamulcowych. Elektronarzędzia zmieniam co 2-3lata bo używam dość często, a kupuję raczej te tanie. Najczęściej szlifierki kątowe.
  4. Pytanie jaki budżet autor przewidział, bo "czapka śliwek" dla każdego ma inny wymiar?
  5. Prawdopodobnie źle rozrząd złożony. Przeskoczył o 1 ząbek.
  6. Lublin lub Żuk. Też potrzebowałem hak. Do poprzedniego auta dedykowany hak z montażem kosztował 2tyś. Sprzedałem go, dołożyłem 10 tyś i kupiłem 5 lat młodszego z hakiem. A tak na poważnie to lepiej i taniej dołożyć hak do tego co masz obecnie, niż kupować gruza co będzie generował koszty.
  7. 4 amory zamontowane, nie buja już na nierównościach jak statkiem na morzu. Przy okazji przyjanuszowałem bo przetoczyłem tarcze, po ok 20000 km lekko się zwichrowały. Gruz za tydzień jedzie na SKP.
  8. Stanowczo za późno został wprowadzony przepis zostawiania blach przy przerejestrowaniu pojazdów.
  9. Mogę ci dać namiar gdzie dobrze i niedrogo ją zregenerujesz.
  10. Po co się ograniczać do 7 miejsc. Można z USA sprowadzić busa niski/krótki 9 os, np w dieslu Sprintera lub Dodge Ram Promaster (w EU pod nazwą Ducato, Boxer, Jumper) ale NoPb V6 280KM pod LPG. Znajomy wozi MTON i ciągnie uszkodzone busy z USA w blaszce. Naprawia, przerabia w profesjonalnym zakładzie z papierami na osobowe.
  11. Dobra już zakupione maxgear, nipparts, nty
  12. Auto niszowe to i zupełny brak na szrotach. Po za tym raczej w 16letnim aucie amory nie będą już dobre.
  13. Ja tym nie będę jeździł a właściciel liczy każdy grosz i nie stać go.
  14. Potrzebuję zakupić na przód i tył amortyzatory do starego gruza. Przedni wylany a na skp trzyma 80-85% ? Tył 50-55%. Założenie jest takie, że auto ma jeszcze 2-3 lata eksploatacji. Zraziłem się do tanich amorów Master Sport. Różnica cenowa na szt. 40zł. Maxgear, nipparts, ashika, optimal? Z której firmy wybrać aby nie było wtopy? KYB już droższy x2. Taka sama sytuacja z górnym łożyskiem mocowania, maxgear, febst, nty?
  15. Jadąc A2 przed Strykowem zjeżdżasz na Orlen i kupujesz bilet google poda ci ile czasu będziesz jechał. Wracając z Poznania na Kulczykowej A2 też jest Orlen, ta sama sytuacja. Nie ma co sobie życia komplikować pierdołami.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.