ALAN Napisano 5 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2016 Zapalil mi nagle check engine, temperatura na dworzy -12*C, 1/4 LPG w zbiorniku, rezerwa na benzynie... Jakies sugestie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 5 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2016 Jakies sugestie? Serwis LPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Abarth Napisano 5 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2016 Zapalil mi nagle check engine, temperatura na dworzy -12*C, 1/4 LPG w zbiorniku, rezerwa na benzynie... Jakies sugestie? Bez kodu błędu to raczej pytanie do wróżbity Macieja Może SAI niedomaga o ile było to po samym odpaleniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaserTi Napisano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2016 Jedz do Jarka i podepnie kompa i będziesz wiedział. U mnie w 9-5 i brata 9-3 żadnych błędów nie wywala nawet przy minus 20. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ALAN Napisano 11 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 11 Lutego 2016 Kody błedów jakie wyszly po podłączeniu AUTEL Maxisys: P0411-00 P0826-06 B0193-08 Skasowano bledy, zobacze co bedzie dalej. JAkas diagnoza teraz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ALAN Napisano 14 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 14 Lutego 2016 check wrocil;( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Abarth Napisano 14 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2016 check wrocil;( P0411-00 to błąd pompy SAI i będzie wracał. Opcje masz dwie. Wymienić pompę ale wraz zaworem SAI albo ją wywalić i wyprogramować. Wymiana SAI bez zaworu jest bezsensowna bo pompa pada właśnie przez niesprawny zawór (zawór przepuszcza wodę/wolgoć). Wyprogramowanie jest zbliżone cenowo ale nie każdy to potrafi - niektóre roczniki są bardzo oporne i trzeba wyrzucić diagnostykę w paru miejscach w sofcie. P0826-06 to błąd skrzyni biegów - prawdopodobnie chwilowy. B0193-08 błąd wentylatora wewnętrznego (dmuchawy) - nie ma wpływu na check Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ALAN Napisano 15 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 15 Lutego 2016 P0411-00 to błąd pompy SAI i będzie wracał. Opcje masz dwie. Wymienić pompę ale wraz zaworem SAI albo ją wywalić i wyprogramować. Wymiana SAI bez zaworu jest bezsensowna bo pompa pada właśnie przez niesprawny zawór (zawór przepuszcza wodę/wolgoć). Wyprogramowanie jest zbliżone cenowo ale nie każdy to potrafi - niektóre roczniki są bardzo oporne i trzeba wyrzucić diagnostykę w paru miejscach w sofcie. P0826-06 to błąd skrzyni biegów - prawdopodobnie chwilowy. B0193-08 błąd wentylatora wewnętrznego (dmuchawy) - nie ma wpływu na check Po pierwsze dzięki za pomoc i wyjaśnienie Po drugie, a czyszczenie samego zaworu nic nie da? Czy to pewne ze pompa jest kaput? czytałem na Forum Saaba ze ludziska wymieniają na pompę z Cayena (używka poniżej 100 PLN na aledrogo) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Abarth Napisano 15 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2016 A czyszczenie samego zaworu nic nie da? Czy to pewne ze pompa jest kaput? czytałem na Forum Saaba ze ludziska wymieniają na pompę z Cayena (używka poniżej 100 PLN na aledrogo) Tego zaworu teoretycznie nie da się wyczyścić bo jest z tego co pamiętam membranowy i z biegiem lat ulega biodegradacji. Kupienie używki mija się z celem a kupienie nowego w PL chyba niewykonalne. Ja sprowadzałem z Włoch (bo są to zawory Pierburga) i płaciłem prawie 90Euro. Pompę faktycznie da się przełożyć z Porsche - a dokładniej jej wkład. Są dwa modele pomp i teraz nie wiem, które oznaczenie jest potrzebne. Prawdopodobnie będzie strona prawa i lewa. Wyłączenie SAI to czasem kilka minut roboty, ale bywają przypadki, że diagnostyka jest mocno zaszyta w sofcie i potrafi błąd wywalić np. trzeciego dnia. Mnie to robiła osoba, która dobrze się na tym zna a jednak mój saab był problematyczny. Ostatnio widziałem ofertę na allegro wyłączenia SAI za 500zł. Wydaje mi się, że jednak było to ogłoszenie od osoby, która nie jest świadoma, że może trafić na "upierdliwy" model. Tyle samo kosztuje pompa SAI do saaba w używce. Samą pompę SAI można kupić z porsche w naprawdę w ładnym stanie - jednak bez wymiany zaworu to wyrzucone pieniądze. Zawór przepuści wodę i pompa znów zardzewieje - dlatego wymieniałem cały komplet. Jakbym Ci pokazał moją po niecałym roku użytkowania ze sprawnym zaworem to wygląda jak nowa. U siebie wyłączałem przy okazji zmiany kolektora i tuningu. Jednak przy zmienionym komplecie miałbym spokój na ładnych parę lat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ALAN Napisano 18 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 18 Lutego 2016 A wyłączenie SAI nie wplynie negatywnie na prace? Spalanie, dynamika, spaliny? Po wyłączeniu SAI wywala się zupełnie zawór i pompę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Abarth Napisano 24 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2016 A wyłączenie SAI nie wplynie negatywnie na prace? Spalanie, dynamika, spaliny? Po wyłączeniu SAI wywala się zupełnie zawór i pompę? Negatywnych skutków nie ma Chyba, że zapytasz ekologów Można wywalić a można zostawić - widziałem jedne i drugie rozwiązanie. Tylko zaznaczam jeszcze raz - znaleźć ogarniętego co na prawdę potrafi to wyłączyć nie jest łatwo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.