grogi Napisano 5 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2016 Robię przymiarki do różnych pudeł dla 6+ osób z automatem... Na codzień jeżdżone w konfiguracji 2+2, ale z pewnych względów potrzeba mi więcej miejsca... W sumie na placu boju zostały, zasadniczo w tej samej cenie: G-Scenic - nowy, 110 KM + EDC. Wiem, że nie jedzie... :D Ale dają dobry kredyt - tańszy niż kreska na dom, to wolę hipotekę nadpłacić... S-Max - 2 latek, 150 KM + Powershift, ~80kkm. Rozważam jeszcze to: Prius+ - nowy (używanych jak na lekarstwo), ale wychodzi wtedy 3-4k drożej. Czy S-Max będzie o tyle lepszym samochodem, że warto wziąć używanego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Krawiec Napisano 5 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2016 Ile więcej kosztuje porównywalny wypasem do renuara ford? Krawiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 5 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 5 Lutego 2016 Ile więcej kosztuje porównywalny wypasem do renuara ford? Krawiec Nowy? Jakieś €10,000.00. Nie chce tyle zapłacić z góry, a kredyt u Forda drogi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 5 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2016 Czy S-Max będzie o tyle lepszym samochodem, że warto wziąć używanego? Jest dużo lepszym autem, mniej drobnych rzeczy by Cię wkurzało, ale gdy stawiasz 2 latka i nowego na szali-bierz nowego, przynajmniej przez okres gwarancji nic nie będziesz naprawiał za swoje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirekp Napisano 5 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2016 Jest dużo lepszym autem, mniej drobnych rzeczy by Cię wkurzało, ale gdy stawiasz 2 latka i nowego na szali-bierz nowego, przynajmniej przez okres gwarancji nic nie będziesz naprawiał za swoje. Przy różnicy w cenie 10.000 euro nie jest to dobra rada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Barbi Napisano 5 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2016 S-max to większy komfort. Cisza w kabinie. Psuje się podobnie jak "renuar". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 5 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2016 Przy różnicy w cenie 10.000 euro nie jest to dobra rada. @@mirekp Któryś z nas nie zrozumiał co grogi napisał, bo wg mnie 10 tys eur to różnica między nowy smax a nowy scenik, a on się rozgląda za 2 letnim smaxem lub nowym scenikiem i tu pewnie kwota będzie zbliżona. Nowy? Jakieś €10,000.00. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olas1 Napisano 5 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2016 Grand Picasso bym brał, nowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirekp Napisano 5 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2016 @@mirekp Któryś z nas nie zrozumiał co grogi napisał, bo wg mnie 10 tys eur to różnica między nowy smax a nowy scenik, a on się rozgląda za 2 letnim smaxem lub nowym scenikiem i tu pewnie kwota będzie zbliżona. Mea kulpa nie doczytałem. Ale wybrałbym smax-a. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArekMiz Napisano 5 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2016 S-max to większy komfort. Cisza w kabinie. Psuje się podobnie jak "renuar". Tylko żarówka tylnego kierunku kosztuje w ASO ponad 159 zł. Tak się dowiedziałem z forum forda, na AK nie było odpowiedzi. w każdym razie jeśli to prawda, to gdy się spali jedna to obie wyrwę i zastąpię czymś normalnym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 6 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 6 Lutego 2016 Grand Picasso bym brał, nowe. Oglądałem kiedyś Cytryny - automat miały bardziej niż tragiczny... Ale przeszedłem się dzisiaj zobaczyć, z ciekawości... Fajne, naprawdę fajne... Zrobotyzowany automat jest dużo lepszy niż w poprzedniej generacji A Renówki nie mają z automatem, obdzwoniłem wszystkich okolicznych dealerów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olas1 Napisano 6 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2016 Co prawda nie jeździłem z automatem ale samo auto jest dla mnie rewelacyjne. No i we fabryce na 3 sztuki zero awarii. Silniki 1.6 110km hdi raczej do spokojnej jazdy, ale oszczędności na paliwie duże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 8 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 8 Lutego 2016 Co prawda nie jeździłem z automatem ale samo auto jest dla mnie rewelacyjne. No i we fabryce na 3 sztuki zero awarii. Silniki 1.6 110km hdi raczej do spokojnej jazdy, ale oszczędności na paliwie duże. Musiałem oczywiście zrobić doktorat - i się okazuje, że do Cytryn, nawet tych najsłabszych 1.6 120KM, pakują już praktycznie tylko EAT6 - i to nie robot, a prawdziwy automat hydrauliczny Do tego ma znikomy wpływ na katalogowe zużycie paliwa (coś koło 5%). Dzięki za sugestię, żeby w tą stronę popatrzeć, nigdy bym na to nie wpadł - a okazuje się, że to najfajniejsza opcja 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArekMiz Napisano 9 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2016 Musiałem oczywiście zrobić doktorat - i się okazuje, że do Cytryn, nawet tych najsłabszych 1.6 120KM, pakują już praktycznie tylko EAT6 - i to nie robot, a prawdziwy automat hydrauliczny Do tego ma znikomy wpływ na katalogowe zużycie paliwa (coś koło 5%). Czyli co? Sami doszli do wniosku że to ich MCP to kicha była... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 9 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 9 Lutego 2016 Czyli co? Sami doszli do wniosku że to ich MCP to kicha była... Najwyraźniej :D MCP/EGS/ETG czy jakkolwiek to nazywali odrzuca przecież na kilometr. A nowe Picasso jedzie normalnie, zmian nie czuć wcale. Przy zatrzymaniu odłącza napęd i wyłącza silnik - ale dość naturalnie wraca do pełzania przy puszczeniu hamulca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArekMiz Napisano 10 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2016 Najwyraźniej MCP/EGS/ETG czy jakkolwiek to nazywali odrzuca przecież na kilometr. Gdyby nie to MCP to pewnie zamiast Scenica jeździłbym przez parę lat C4P/C4GP. No ale tak się przerobiło różne francuzy a teraz mam Forda z PowerShiftem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.