ScFuNbAnDit Napisano 21 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2016 Witam po wymianie kompletnego sprzęgła nadal się slizga na 4, 5 biegu... Co tam u licha może być nie tak? Komplet Valeo. Wcześniej była skrzynka wymieniana poł roku temu jeśli miało by to jakieś znaczenie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 21 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2016 nie masz przypadkiem zapieczonej lapy sprzegla ?? Moze nie odskakuje do konca i sprzeglo jest delikatnie naprezone co powoduje oslabienie docisku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiksiu Napisano 22 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2016 Jak wymieniona była skrzynia to może to jest problemem. Może jest jakaś inna-płytsza przez co jest cały czas przyciśnięta sprężyna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LuQ Napisano 22 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2016 Sprawdz czy nie jest zaolejone. Jak jest to musisz zmienic uszczelniacz. To mielismy kiedys w punto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ScFuNbAnDit Napisano 23 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 23 Lutego 2016 Zaolejone raczej nie powinno być gdyż ślizga się tylko czasami, i tylko na wysokich obrotach. Wydaje mi się ze jakby był tam olej to by się ciagle ślizgało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barkor Napisano 23 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2016 Zaolejone raczej nie powinno być gdyż ślizga się tylko czasami, i tylko na wysokich obrotach. Wydaje mi się ze jakby był tam olej to by się ciagle ślizgało. A może wcale się nie ślizga? 4,5 bieg i wysokie obroty to jakoś mi to nie gra... W jaki sposób objawia się owo ślizganie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ScFuNbAnDit Napisano 24 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2016 A może wcale się nie ślizga? 4,5 bieg i wysokie obroty to jakoś mi to nie gra... W jaki sposób objawia się owo ślizganie? na 3 biegu jedziesz 120km/h, dajesz 4 i robi się cos takiego jak w przekładni bezstopniowej obroty ida ale bardzo szybko do odcinki a nie rozpedza się ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barkor Napisano 24 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2016 na 3 biegu jedziesz 120km/h, dajesz 4 i robi się cos takiego jak w przekładni bezstopniowej obroty ida ale bardzo szybko do odcinki a nie rozpedza się ... A w ogóle o jakim samochodzie mówimy, o tym Bravo z Twojego podpisu? Może sprzęgło z jakiegoś powodu "nie odbija" czyli się nie załącza do końca i przez pewien moment jedziesz na półsprzęgle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ScFuNbAnDit Napisano 26 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 26 Lutego 2016 A w ogóle o jakim samochodzie mówimy, o tym Bravo z Twojego podpisu? Może sprzęgło z jakiegoś powodu "nie odbija" czyli się nie załącza do końca i przez pewien moment jedziesz na półsprzęgl 600 1.1 mpi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hamerg Napisano 29 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 29 Lutego 2016 Nie wiem jak w 600, ale w moim cc900 jak szybko wymieniałem silnik to odwrotnie założyłem łożysko ( górą do dołu) i też się ślizgał. Musiałem odkręcać skrzynie i przekładać łożysko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiksiu Napisano 29 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 29 Lutego 2016 A może tarcza odwrotnie założona ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.