coenmz Napisano 2 Marca 2016 Udostępnij Napisano 2 Marca 2016 Pomoże ktoś ze zmianą kloru felg? gdyby sie dało to raz na czarno i raz na grafitowo/gunmetal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 7 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 7 Marca 2016 Naprawdę nikt? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ALAN Napisano 9 Marca 2016 Udostępnij Napisano 9 Marca 2016 Ja dostałem propozycje od Moderatora w podobnym temacie "W "101 napraw" na TVN Turbo był test trzech gum w sprayu do malowania felg. Możesz spokojnie zrobić to sam, a potem zwyczajnie ściągnąć" wiec nie dziw się... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 9 Marca 2016 Udostępnij Napisano 9 Marca 2016 @@ALAN a który to moderator z naszego forum tak Ci napisał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ALAN Napisano 9 Marca 2016 Udostępnij Napisano 9 Marca 2016 MarekSZ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 18 Marca 2016 Udostępnij Napisano 18 Marca 2016 Naprawdę nikt? Masz może jeszcze większe fotki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 18 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 18 Marca 2016 Nie, większych nie mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 18 Marca 2016 Udostępnij Napisano 18 Marca 2016 Nie, większych nie mam. Postaram się coś później/jutro zrobić. PS. W przednim kole nie brakuje Ci śruby? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 18 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 18 Marca 2016 Jak klikniesz w linki to otworzą się większe. Śruby brakowało - już nie brakuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 18 Marca 2016 Udostępnij Napisano 18 Marca 2016 Jak klikniesz w linki to otworzą się większe. Nie no wiem wiem. Może już jutro się tym zajmę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 19 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 19 Marca 2016 Będę wdzięczny. Sezon tuż tuż a mi jakoś te srebrne koła nie leżą. Myślałem, że to już całkiem spora rozdzielczość... No chyba że przy ładowaniu je zmniejszyło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LuQ Napisano 19 Marca 2016 Udostępnij Napisano 19 Marca 2016 Jak wstrzymasz się do później ewentualnie jutro to moge Ci coś ulepać tak jak Alanowi. Jak wróce wczesniej to od razu wezme Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LuQ Napisano 19 Marca 2016 Udostępnij Napisano 19 Marca 2016 @ zrobilem co mogłem. Pozwoliłem sobie "pomalować na biało" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 19 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 19 Marca 2016 Nie wiem czmu ale mam wrażenie, ze jakoś to lepiej nie wygląda... jak myslicie? NIby jakoś srebrny mi nie lezy ale z drugiej strony jakoś w ciemnym kolorze te koła gubią się na aucie. Myślicie, ze przełamanie tego np mocno czerownym/złotym zaciskiem by mogło pomóc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 19 Marca 2016 Udostępnij Napisano 19 Marca 2016 Myślicie, ze przełamanie tego np mocno czerownym/złotym zaciskiem by mogło pomóc? Im ciemniejsze felgi tym gorzej tu wyglądają. Tu masz felgi bez zmian ale pomalowane zaciski: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 20 Marca 2016 Udostępnij Napisano 20 Marca 2016 mam to samo ze swoim lezy drugi koplet felg do pomalowania i nie moge sie zdecydowac jaki kolor. wyszlo na to ze do tego koloru auta najlepiej pasuje chrom ale znowu chrom nie pasuje do kazdego auta.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 20 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 20 Marca 2016 mam to samo ze swoim lezy drugi koplet felg do pomalowania i nie moge sie zdecydowac jaki kolor. wyszlo na to ze do tego koloru auta najlepiej pasuje chrom ale znowu chrom nie pasuje do kazdego auta.... Moim zdaniem na twoim najlepiej by wyglądały OEM felgi w fabrycznym kolorze. Swoja drogą, chętnie bym porównał osiągi naszych aut w warunkach drogowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 20 Marca 2016 Udostępnij Napisano 20 Marca 2016 z R4 TURBO byloby porownywalnie potem pewnie svx bylby gora (wyzszy vmax) R5 TURBO jest szybszy (nie wiem jak z vmax) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LuQ Napisano 20 Marca 2016 Udostępnij Napisano 20 Marca 2016 Marian. Widzi mi sie w tym ciemne zloto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 20 Marca 2016 Udostępnij Napisano 20 Marca 2016 Marian. Widzi mi sie w tym ciemne zlotoNie bedzie to za bardzo cyganskie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 21 Marca 2016 Udostępnij Napisano 21 Marca 2016 Nie bedzie to za bardzo cyganskie? Sorry za tarczę w kolorze ale nie chciało mi się wycinać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 21 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 21 Marca 2016 z R4 TURBO byloby porownywalnie potem pewnie svx bylby gora (wyzszy vmax) R5 TURBO jest szybszy (nie wiem jak z vmax) czemu to subaru tak zdycha powyżej 200? Kwestia zestopniowania skrzyni? http://www.zeperfs.com/match643-481-510.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 21 Marca 2016 Udostępnij Napisano 21 Marca 2016 Porownujesz AT do MT i pod 300kg roznicy stale AWD do FWD To sa nieporownywalne auta A z mojej prywatnej duuuuuupohamowni wynija ze to auto wlanie zaczyna jechac tak od +140 A zamkniecie budzika nie stanowi zadnego problemu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 21 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 21 Marca 2016 Porownujesz AT do MT i pod 300kg roznicy stale AWD do FWD To sa nieporownywalne auta A z mojej prywatnej duuuuuupohamowni wynija ze to auto wlanie zaczyna jechac tak od +140 A zamkniecie budzika nie stanowi zadnego problemu... Pytam bo automat jednak też ma jakieś przełożenia. Np w 16vT auto zdycha powyżej 160 z powodu zestopniowania skrzyni. Wydaje mi się, że chyba tylko w celu obniżenia spalania władowali tam skrzynię pozwalająca się rozpędzić do ponad 260 kmh a równocześnie a w aucie z powodu charakterystyki silnika więcej niż 225-235 jest nieosiągalne z ta skrzynią. w 20vT wychodzi trochę inaczej ale też po części skrzynia jest odpowiedzialna za to, że przy pewnej prędkości auto przestaje jechać. Według papieru SVX zaczyna od pewnej prędkości potrzebować sporo więcej czasu. Obstawiam, że jako wolnossak ma toto typową liniowa charakterystykę. Co zatem sprawia, ze od pewnego progu potrzebuje więcej czasu? Zestopniowanie skrzyni? długi ostatni bieg? Coś innego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LuQ Napisano 21 Marca 2016 Udostępnij Napisano 21 Marca 2016 Tutaj masz podobny kolor do Twojego z białą felgą. Wg mnie jak domieszasz jakiejs perły to moglbys byc zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 21 Marca 2016 Udostępnij Napisano 21 Marca 2016 sub1.jpg sub2.jpg Sorry za tarczę w kolorze ale nie chciało mi się wycinać. A mozna prosic na zloto i na ciemne zloto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 21 Marca 2016 Udostępnij Napisano 21 Marca 2016 Pytam bo automat jednak też ma jakieś przełożenia. Np w 16vT auto zdycha powyżej 160 z powodu zestopniowania skrzyni. Wydaje mi się, że chyba tylko w celu obniżenia spalania władowali tam skrzynię pozwalająca się rozpędzić do ponad 260 kmh a równocześnie a w aucie z powodu charakterystyki silnika więcej niż 225-235 jest nieosiągalne z ta skrzynią. w 20vT wychodzi trochę inaczej ale też po części skrzynia jest odpowiedzialna za to, że przy pewnej prędkości auto przestaje jechać. Według papieru SVX zaczyna od pewnej prędkości potrzebować sporo więcej czasu. Obstawiam, że jako wolnossak ma toto typową liniowa charakterystykę. Co zatem sprawia, ze od pewnego progu potrzebuje więcej czasu? Zestopniowanie skrzyni? długi ostatni bieg? Coś innego? 4 bieg... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 21 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 21 Marca 2016 Tak myślałem. A max moc wypada przy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 21 Marca 2016 Udostępnij Napisano 21 Marca 2016 Czyba 5600 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam0729 Napisano 8 Października 2016 Udostępnij Napisano 8 Października 2016 dlaczego zmieniacie kolor całych felg - ja bym poszedł w srebrną felgę i kolor rotora ,ramion czy jak tam zwać ,do tego kolor z perłą lub brokatem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.