BORO81 Napisano 31 Marca 2016 Udostępnij Napisano 31 Marca 2016 Kto podpowie czego się spodziewać. Na 4 i 5 biegu powyżej 2250 obrotów ma się wrażenie jakby coś na jakimś wale było krzywo - czuc na pedale gazu, że jakby buja konstrukcją (jakiś cieżar nie w osi wału?). Czuć tak tylko gdy silnik "ciągnie" (odpadają opony) - szczególnie gdy sie korzysta z momentu obrotowego. Zjawiska nie ma a przynajmniej nie czuję na niższych biegach nawet jeśli użyję wyższych obrotów. Na 5 biegu to teraz bałbym się depnąć bo jest wrażenie jakby coś miało sie rozlecieć. Odnośnie działania sprzęgła - chwyta i rusza bez zarzutu. poza tym nie dymi, dobrze przyspiesza. Na spokojnie można jechac ale boje się, że w końcu coś poleci i będzie klops. - Błędów brak... Sugestie? Stli jtd 115 km'2004. 195 kkm. Silnik oryginalny (oprócz oczywistych wymian podzespoły niezmieniane i nic nie robione w elektronice). pozdr Boro81 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiotrekPanda Napisano 31 Marca 2016 Udostępnij Napisano 31 Marca 2016 półoś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2016 mnie to podchodzi pod krzyzaki na poloskach...podnies auto na lewarku i obracaj kolem lewo prawo, jezeli wyczujesz duzy luz masz winowajce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kukcio Napisano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2016 Ja teraz jak zmieniałem koła to właśnie sprawdziłem ten luz i na tarczy jest 10-12mm, przejechane 90kkm. Tylko mi się wydaje że zawsze było podobnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BORO81 Napisano 1 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2016 Dodam też, że nie towarzyszą temu odgłosy (przynajmniej ja niczego dodatkowego nie słyszę). W googlu znalazłem ze to pasuje pod przegub wewnętrzny...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BORO81 Napisano 10 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2016 Wczoraj Stilonek trafił do serwisu - ten sam objaw co u Ciebie - winny przegub wewnętrzny Mam nadzieję, że nie zabulę jak za zboże No dobrze, jestem skłpnny założyć że to przegub wewnętrzny. Zatem czy mozna jakośc przygotowac się do wymiany typu samodzielne kupno cześci (jakich? sam krzyżak czy też inne części? czy wymienic lewy i prawy?)? Chciałbym uniknąć przestoju auta w warsztacie, który najpierw rozbierze auto a potem będzie zamawiał części.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MirekD Napisano 11 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2016 Zatem czy mozna jakośc przygotowac się do wymiany typu samodzielne kupno cześci (jakich? sam krzyżak czy też inne części? czy wymienic lewy i prawy?)? Chciałbym uniknąć przestoju auta w warsztacie, który najpierw rozbierze auto a potem będzie zamawiał części.... można samemu ale i tak pewnie postoisz bo pakowano rożne "wynalzaki" w to miejsce. Najbezpieczniej wyjąc stary i dymać do sklepu z cześciami, wtedy masz 99% pewności , że kupiłeś to co potrzeba. Piszę tak bo przeszedłem na swoim, po ERE'rze miało byc to w realu wyszło coś innego. Wymień krzyżak i kielich i najlepiej oba (szarpnie Cię kasa). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.