Skocz do zawartości

Do posiadaczy Astry J


xyz

Rekomendowane odpowiedzi

Właśnie ją kupiłem i mam może się wydawać lamelskie pytanie:

Jak można zmienić kąt nachylenia zagłówka fotela kierowcy?Jest ustawiony w niewygodnej pozycji dla mojej głowy, boli mnie kark i ogólnie mnie wk..... chciałbym odchylić go do tyłu,a on  nie chce mnie słuchać sztywny jak po Viagrze ani drgnie.

 

Pozdrawiam

xyz

Edytowane przez Orochimaru
Poprawiłem literówkę w temacie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie ją kupiłem i mam może się wydawać lamelskie pytanie:

Jak można zmienić kąt nachylenia zagłówka fotela kierowcy?Jest ustawiony w niewygodnej pozycji dla mojej głowy, boli mnie kark i ogólnie mnie wk..... chciałbym odchylić go do tyłu,a on  nie chce mnie słuchać sztywny jak po Viagrze ani drgnie.

 

Pozdrawiam

xyz

 

A da się w ogóle? Chyba jest regulacja tylko góra - dół.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może jest tak, jak w Cruze - pchnij najpierw do przodu i wtedy cofnie się.

Potem jest 2-3 stopnie regulacji i kolejne pchnięcie do przodu powoduje, że cofnie się do pozycji wyjściowej - max do tyłu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może jest tak, jak w Cruze - pchnij najpierw do przodu i wtedy cofnie się.

Potem jest 2-3 stopnie regulacji i kolejne pchnięcie do przodu powoduje, że cofnie się do pozycji wyjściowej - max do tyłu.

 

Aż sam zaraz sprawdzę z ciekawości... pół roku jeżdżę i tylko potrzebowałem na wysokość ustawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Instrukcja jest z auta z 2015r

 

No to pojęcia nie mam - próbowałem robić to zgodnie z instrukcją ale idzie mega opornie - na tyle, że miałem obawy, żeby w środku zagłówka czegoś nie połamać. Być może trzeba użyć więcej siły ale ja się boję ;] w związku z czym zostawiam jak jest - deflautowe ustawienie mi nie przeszkadza i tylko chciałem eksperymentalnie popróbować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to pojęcia nie mam - próbowałem robić to zgodnie z instrukcją ale idzie mega opornie - na tyle, że miałem obawy, żeby w środku zagłówka czegoś nie połamać. Być może trzeba użyć więcej siły ale ja się boję ;] w związku z czym zostawiam jak jest - deflautowe ustawienie mi nie przeszkadza i tylko chciałem eksperymentalnie popróbować.

 

Ja też mam aktywne zagłówki i auto z 2015 roku, Nie potrzebowałem tego ruszać bo dla mnie jest ustawione ok, ale rano jak będę jechać to sprawdzę czy to co w instrukcji napisali sprawdzi się u mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też mam aktywne zagłówki i auto z 2015 roku, Nie potrzebowałem tego ruszać bo dla mnie jest ustawione ok, ale rano jak będę jechać to sprawdzę czy to co w instrukcji napisali sprawdzi się u mnie.

Dziś rano sprawdziłem, próbowałem je ruszyć zgodnie z tym co podaje instrukcja ale nic z tego nie wyszło, nie drgnęły. Nie chciałem ich połamać w środku więc odpuściłem temat. Góra - dół chodzą lekko i bez problemu także nie wiem o co chodzi :hmm: . Na szczęście ustawienie jakie jest obecnie odpowiada mi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.