Lcf Napisano 7 Maja 2016 Udostępnij Napisano 7 Maja 2016 Jak z awaryjnoscia tych silnikow w autach z rocznikow 2007-2009 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bravus Napisano 11 Maja 2016 Udostępnij Napisano 11 Maja 2016 Mam w Dacii od zerowego przebiegu.Teraz ma lekko ponad160 tysięcy. Eksploatacyjnie bez większych niespodzianek. Rozrząd zaczął hałasować przy 60 tys, trzeba było wymienić. Sprzęgło nie wytrzymało 100 tys, ale auto jest użytkowane w zasadzie tylko po mieście stołecznym.Teraz słychać już wtryskiwacze, jak sobie klepią na zimnym silniku. Sprzęgło do roboty po raz kolejny, ale ze względu na kończącą się dwumasę.Od 120 tys silnik jest na wirusie, za wyjątkiem szybszego zużycia wtrysków, żadnych niepokojących objawów nie stwierdziłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 11 Maja 2016 Udostępnij Napisano 11 Maja 2016 Mam w Dacii od zerowego przebiegu. .... ale ze względu na kończącą się dwumasę. Od 120 tys silnik jest na wirusie, za wyjątkiem szybszego zużycia wtrysków, żadnych niepokojących objawów nie stwierdziłem. a dwumasa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bravus Napisano 11 Maja 2016 Udostępnij Napisano 11 Maja 2016 a dwumasa? Końca dwumasy, nie wiąże z remapem ecu silnika. W bliźniaczym aucie firmowym, dwumasa skończyła się przy ok. 120 tys km. Sprzęgło podobno by jeszcze trochę pojeździło, ale przy ruszaniu już machało nadwoziem a przy gaszeniu było słychać stuk. Druga Dacia, jeździła 40% trasa, reszta miasto. Poza tym, to co ja bym już wymienił, u połowy społeczeństwa jeszcze by pojeździło jeszcze dłuuuuugo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.