Lcf Napisano 7 Maja 2016 Udostępnij Napisano 7 Maja 2016 Zastanawiam sie, czy jest tak samo awaryjny jak reszta silnikow z tej samej serii ? Chodzi mi o roczniki 2007-2009 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 7 Maja 2016 Udostępnij Napisano 7 Maja 2016 W robo Logan z tym silnikiem ma cos kolo 300kkm po budowach nalatane i jeździ dalej. Raz cos tam się elektrycznie przy turbinie odpielo i nie jestem pewien czy ostatnio jej nie regenerowali. Jak na cene tego auta i sposób w jaki jest traktowane to zlota fura. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lcf Napisano 7 Maja 2016 Autor Udostępnij Napisano 7 Maja 2016 Czy w 6l ON idzie sie tym zmiescic ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 7 Maja 2016 Udostępnij Napisano 7 Maja 2016 Czy w 6l ON idzie sie tym zmiescic ? Pytasz o miasto czy trasę? Bo na trasie to spoko- a miasto - to zalezy od miasta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 7 Maja 2016 Udostępnij Napisano 7 Maja 2016 Kup wymień profilaktycznie panewki i jeździj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lcf Napisano 8 Maja 2016 Autor Udostępnij Napisano 8 Maja 2016 A jaki to orientacyjny koszt wymiany panewek jest ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 11 Maja 2016 Udostępnij Napisano 11 Maja 2016 Zastanawiam sie, czy jest tak samo awaryjny jak reszta silnikow z tej samej serii ? Chodzi mi o roczniki 2007-2009 Wszystkie 1.5 DCi to silniki specjalnej troski. Przed rokiem zdaje się 2010 było sporo przypadków uszkodzeń panewek, ponoć po 2010 roku poprawili, ale i tak słyszałem o przypadkach przekręcenia panewki przy niewielkim przebiegu. Z pewnością nie są to silniki długowieczne. Owszem zdarzają się przypadki, że taki silnik rorbi i 200-300 tys w większości jednak przypadków nie dojeżdżają do takich przebiegów. Sam jeżdżę 1.5 DCi ale z 2010 roku i póki co 80 tys i nic się nie dzieje. Szczerze - nie kupił bym używanego 1.5 DCi wolałbym benzynę + LPG (mimo, że mam szereg bardzo złych doświadczeń z LPG). W tych silnikach ważna jest wymiana oleju max co 10-15 tys km, olej jak najlepszy jakościowo i należy sprawdzać jego stan bo te silniki potrafią go trochę spalać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.