Skocz do zawartości

Vectra c 1.9 150 km problem po wymianie tylnich klockow


Artur1985

Rekomendowane odpowiedzi

Witam tak jak w temacie pojawił sie problem po wymianie tylnich klockow . Pedał hamulca zaczął do pewnego momentu opadać przed wymiana wszystko 100% ok . Moje pytanie czy mogłem popełnić błąd wykręcaiąc tłoczki czy trzeba to robić na odpalonymi silniku ? Znalazłem podobne tematy i tysiąc rożnych odpowiedzi . Czy układ musze odpowietrzyć jeśli tak jak to zrobic poprawnie . Auto to vectra c 1.9 cdti 150 km 2008r. Gdzieś jeszcze czytałem że jak sie wszystko ułoży dotrze to bedzie ok jak do tego podejść . Dziękuje za pomoc .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Moje pytanie czy mogłem popełnić błąd wykręcaiąc tłoczki czy trzeba to robić na odpalonymi silniku

 

normalnie ściągasz zacisk, wywalasz stare klocki, czyścisz , WKRĘCASZ tłoczek (wkręcasz i wciskasz jednocześnie) składasz wszystko odwrotnie i gotowe 

pompujesz pedałem, sprawdzasz ręczny (też parę razy) i jedziesz 

oczywiście wszystko na wyłączonym silniku 

tam nie ma co zepsuć (poza gumką osłaniającą tłoczek) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.