michalhaba Napisano 3 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2016 Z uwagi na fakt iż kopanie na forum nie przyniosło pożądanej odpowiedzi Zakładam nowy temat. Mianowicie sej 1,1 spi po przejściu na 1,2 16v z nie wiadomo czego i nie wiadomo na jakim kompie po prostu tyrkoli ( kiedyś kupiłem seja ze zgniłą budą z wsadzonym 1,2 16v i kupiłem go na dawcę). Nagłe otwarcie przepustnicy powoduje zamulenie autka, objaw jak by przestał chodzić na dwa gary. Jak ujmę trochę gazu autko zaczyna ładnie wkręcać się na obroty i idzie tak do odcinki zmiana biegu i to samo. Skończyły mi się pomysły. Macie jakieś namiary na jakiegoś człowieka który dał by radę ogarnąć ten temat? Dodam że nie dysponuje żadnym kompem pod który mógł bym podpiąć sejaka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzechu46 Napisano 3 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2016 Strojenie Ci raczej nie wiele pomoże. Skoro traci moc to szukałbym przyczyny gdzieś indziej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalhaba Napisano 4 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 4 Lipca 2016 Skoro strojenie nie pomoże to może znacie kogoś kto ma wiedzę jak ogarnąć temat tego tyrkolenia w inny sposób? Wiazka została z SCS-a i została zmodyfikowana pod 1,2 16V zgodnie z instrukcją zamieszczoną w poradniku na forum. Nawet pin 26 wywaliłem mimo że nie dochodziło do wyładowywania aku. Dziś podmienię czujniki w kolektorze dolotowym i wtryski. Zobaczymy wieczorem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adriank3 Napisano 4 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2016 Napisz czy coś się zmieniło U mnie tyrkolił bardzo przez stare przewody i świece - podmieniłeś? Ja nowe kupiłem i tyrkolenie ustało.Kwestia mapy kompa też jest dość istotna. U mnie znowu wypada zapłon czasem i na zimnym gaśnie, faluje.. i tak się zastanawiam czy to nie CPW bądź cewka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalhaba Napisano 4 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 4 Lipca 2016 spokojnie jak tylko znajdę przyczynę to dam info dla potomności Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalhaba Napisano 4 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 4 Lipca 2016 No i kibel, podmieniłem, mapsensor, czujnik położenia przepustnicy, cewki zapłonowe, czujnik położenia wału, dalej bez zmian. Mimo że fura nie jest jeszcze zarejestrowana i ubezpieczona pokusiłem sie o jazdę próbna na blachach z mojego drugiego autka. Jak ruszamy powoli to ładnie się wkręca wystarczy dać podłogę i się zaczyna, tak jak by mu brakowało paliwa przestaje tyrkotać dopiero przy ok 3,6 tyś. obrotów i leci jak głupi do odcinki. Jutro podmienie jeszcze pompe pliwa na nową może to pomoże choć powątpiewam. Jak ktoś ma jakieś pomysły co sprawdzić lub uporał się z tyrkoleniem to proszę o info co było przyczyną i co sprawdzić jeszcze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 4 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2016 Nic z tym nie zrobisz, bedzie trykolil. Najpewniejsz@ naprawa ktora wyeliminuje trykolenie to zmiana osprzetu na boscha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalhaba Napisano 4 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 4 Lipca 2016 Tzn, na co dokładnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi278 Napisano 4 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2016 Tzn, sterownik z całym osprzętem, czytaj: czujnikami i elementami wykonawczymi( razem z kolektorem ssącym + cewka) z silników 82kM jakie były w młodszych rocznikach. Jak coś pokręciłem to Lesio zaraz sprostuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalhaba Napisano 4 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 4 Lipca 2016 Tzn, sterownik z całym osprzętem, czytaj: czujnikami i elementami wykonawczymi( razem z kolektorem ssącym + cewka) z silników 82kM jakie były w młodszych rocznikach. Jak coś pokręciłem to Lesio zaraz sprostuje. No ok, to z jakiego modelu najlepiej szukać dawcy i od którego roku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 4 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2016 Bravo brava 1.2 16v 82 z przepustnica na linke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalhaba Napisano 4 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 4 Lipca 2016 Bravo brava 1.2 16v 82 z przepustnica na linke ok jutro gonie na szrocik i robimy podmianę. Lesiu powiedz mi tylko jak mam listwę z P1 metalowe wtryski, może zostać? Czy profilaktycznie zakupić za kilka złociszy na największej w okolicy hurtowni motoryzacyjnej działającej pod szyldem Złomowanie Pojazdów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 4 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2016 nie, zmieniasz wszystko z listwą, wtryskami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalhaba Napisano 5 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 5 Lipca 2016 Nie wiem o co w tym wszystkim chodzi ale problem rozwiązany Porozmawiałem z zaprzyjaźnionym mechanikiem na temat objawów jakie występują i powiedział że nic innego jak tylko coś z powietrzem. Idąc tym tropem ( moze wydawać się to głupie ) ale mysle odma silnika seryjnie podłączona jest pod dolot. Więc spawarka nasadka 12 i jedziemy, efekt piorunujący wkręca się normalnie. Myslę test drogowy, nie tyrkoli . Wiem że to dziwne bo wiekszość zamiast odmy zakłada mały filterek, też miałem to w planie. Zaraz posypią się pewnie sugestie ze filtr za blisko silnika że temperatura itp, spokojnie to faza projektu.Najważniejsze że kawałek węża i nasadka 12 oraz obejma pomogła rozwiązać problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 5 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2016 Bardzo bardzo ciekawe, zastanawiam się teraz jaka jest interakcja tegoż ze sterowaniem i mapami w ECU... Sent from my SM-A500FU using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalhaba Napisano 5 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 5 Lipca 2016 Bardzo bardzo ciekawe, zastanawiam się teraz jaka jest interakcja tegoż ze sterowaniem i mapami w ECU... Sent from my SM-A500FU using Tapatalk Nie mam pojęcia ważne że rozwiązało problem, jak ukończę zabawę i zarejestruje seja podjadę do elektryka niech to podłączy to wrzucę foty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalhaba Napisano 8 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 8 Lipca 2016 Dziś zarejestrowałem seja. Ale mam mały problem z układem chłodzenia, autko się grzeje . Autko od razu chodzi na dużym obiegu( termostat musi być zacięty, po paru chwilach wąż robi się ciepły od termostatu) Zrobiłem nim parę km i na światłach patrzę a tu para z pod maski, zjazd na parking maska w górę i widzę że para wydostaje się ze zbiorniczka wyrównawczego, wentylator się załącza. Odczekałem chwilę i spokojnie do garażu. Pozwoliłem mu ostygnąć, uzupełniłem płyn i odpalam seja. odkręcam korek zbiorniczka wyrównawczego, odpalam autko i czekam. W pewnym momencie jak się dogrzał tuż przed załączeniem wentylatora chłodnicy płyn zaczyna wywalać do góry. Dodam że nie czuć spalin więc uszczelka lub głowica odpada. Jakieś sugestie? Co może być przyczyną tego stanu rzeczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 10 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2016 wraz ze wzrostem cisnienia rosnie temp wrzenia wody. Nie grzeje sie silnika bez zakreconego korka ze zbiorniczka wyrownawczego. Proponuje podpiac sie pod kompa i patrzec w jakiej temp dokladnie zalacza sie wentylator. Pewnie sam wlacznik jest uszkodzony i zalacza zbyt pozno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalhaba Napisano 11 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 11 Lipca 2016 wraz ze wzrostem cisnienia rosnie temp wrzenia wody. Nie grzeje sie silnika bez zakreconego korka ze zbiorniczka wyrownawczego. Proponuje podpiac sie pod kompa i patrzec w jakiej temp dokladnie zalacza sie wentylator. Pewnie sam wlacznik jest uszkodzony i zalacza zbyt pozno Dzięki tak zrobię, czekam na nowy wentylator jak tylko go dostanę ( stary strasznie hałasował) podjadę do elektryka. Chyba że ktoś wie jakie trzeba kabelki kupić i jaki program zeby to mozna sobie samemu posprawdzać? Wiązka 1,1, spi autko z 99r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 11 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2016 vag kkl + IAW SCAN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalhaba Napisano 11 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 11 Lipca 2016 vag kkl + IAW SCAN http://allegro.pl/komplet-fiat-alfa-lancia-adapter-3-pin-vag-kkl-i5079900270.html chodzi o coś takiego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 11 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2016 ano Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalhaba Napisano 11 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 11 Lipca 2016 ano ok dzieki juz zamawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.