dyniek000 Napisano 13 Września 2016 Udostępnij Napisano 13 Września 2016 Obecnie poruszam się bezproblemową laguna 2 /2.0 16v f4r / 2004r. +lpg landi renzo I kusi mnie sprzedać i kupić volvo v 70 tylko jaki tam silnik jest najrozsądniejszym wyborem i jak z kosztami utrzymania takiego volvo v 70 ? Doradzi coś brać AK warto kombinować czy odpuścić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tu_tek Napisano 14 Września 2016 Udostępnij Napisano 14 Września 2016 Napisz, którą wersję V70 rozważasz, bo były 3. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dyniek000 Napisano 14 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 14 Września 2016 Napisz, którą wersję V70 rozważasz, bo były 3. Z rocznika 2000-2004 a która to wersja to niewiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wesol Napisano 14 Września 2016 Udostępnij Napisano 14 Września 2016 (edytowane) Z rocznika 2000-2004 a która to wersja to niewiemt W jakości wykonania to będzie przepaść. Jeśli chodzi o silniki to ja polecam Turbo 2.4T 200KM, sprawnie napędza to auto. Jeśli boisz się Turbo to 2.4 wolnossące też da radę, wersje mocy 140,170 KM , nie ma wielkiej różnicy , moment ten sam , chyba 230Nm. Większość automaty i tego bym sie bał jeśli już. Co prawda częściej padają w dieslach z racji wyższego momentu. Wszystkie silniki oczywiście 5 cyl., znane z legendarnej trwałości. Chyba ,że chcesz diesla, jeden z lepszych na rynku 130, 163, 185 KM, ten środkowy najlepszy. Jeśli chodzi o korozje, jaką korozje Części dostępne, wiele zamienników, choć zapewne wiele rzeczy będzie droższa nic w Renówce ale auta raczej bezawaryjne, moim C70 nie miałem żadnych niespodzianek przez 5 lat. Edytowane 14 Września 2016 przez Wesol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tu_tek Napisano 14 Września 2016 Udostępnij Napisano 14 Września 2016 (edytowane) dyniek000 to wersja druga czyli V70 II. Jeżeli rozważasz tylko roczniki 2000-2004 to polecam poszukać 2004 rok wtedy będziesz miał egzemplarz po pierwszym małym lifcie. Roczniki z 2005 to już egzemplarze po dużym lifcie. Wesol w pełni się zgadzam z tym co napisałeś. Sam posiadałem S60 (czyli to samo co V70 II tylko, że w sedanie) z silnikiem 2.4 170km i nie miałem z nim żadnego problemu, choć przebieg nie był zbyt duży bo około 110-120 tys km z czego około 70-90 na lpg. W ogóle ten silnik jest bardzo dobry pod gaz - u mnie znosił go idealnie bez żadnych problemów tyle, że ja miałem instalację Landi Renzo. Jeśli chodzi o Diesla to bardzo dobre opinie były na forum właśnie o silniku 2.4 163km, które podobno są trwałe i bardzo ekonomiczne. Cieszą się dużym powodzeniem szczególnie w wersji z manualem. Ludzie boją się automatów w Volvo, bo mają opinię awaryjnych a jest to tak na prawdę ta sama skrzynia AW co np. w toyocie. Wszystko zależy jak była eksploatowana, czy był olej zmieniany itd. Edytowane 14 Września 2016 przez tu_tek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MajkDe Napisano 16 Września 2016 Udostępnij Napisano 16 Września 2016 Większość automaty i tego bym sie bał jeśli już. Bać trzeba się TF-80SC, bo nagminnie padają sterowniki a filtr jest zabudowany w skrzyni, więc wymienia się tylko olej Chyba ,że chcesz diesla, jeden z lepszych na rynku 130, 163, 185 KM, ten środkowy najlepszy. Tylko 163KM. W manualu spalanie trasa w PL max 7l (z reguły do 6,5) poza PL nie przekroczyłem 7,5 130 za słaby a 185 za drogi w eksploatacji (pogóglaj D5+185+przepustnica+SWIRL) Jeśli chodzi o korozje, jaką korozje Potwierdzam. tylko roczniki 2000-2004 to polecam poszukać 2004 rok wtedy będziesz miał egzemplarz po pierwszym małym lifcie. Roczniki z 2005 to już egzemplarze po dużym lifcie. IMHO 2004 lub 2007 (będzie droooożej w zakupie) Jeśli chodzi o Diesla to bardzo dobre opinie były na forum właśnie o silniku 2.4 163km, które podobno są trwałe i bardzo ekonomiczne. Cieszą się dużym powodzeniem szczególnie w wersji z manualem. Jedyny słuszny silnik w palecie Volvo. Przy czym nie jeździłem (w sensie posiadania dłużej) autem na noPB. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.