Skocz do zawartości

Kombinować czy odpuscic ?


dyniek000

Rekomendowane odpowiedzi

Obecnie poruszam się bezproblemową laguna 2 /2.0 16v f4r / 2004r. +lpg landi renzo

I kusi mnie sprzedać i kupić volvo v 70 tylko jaki tam silnik jest najrozsądniejszym wyborem i jak z kosztami utrzymania takiego volvo v 70 ?

Doradzi coś brać AK warto kombinować czy odpuścić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z rocznika 2000-2004 a która to wersja to niewiemt

W jakości wykonania to będzie przepaść. Jeśli chodzi o silniki to ja polecam Turbo 2.4T 200KM, sprawnie napędza to auto. Jeśli boisz się Turbo to 2.4 wolnossące też da radę, wersje mocy 140,170 KM , nie ma wielkiej różnicy , moment ten sam , chyba 230Nm.

Większość automaty i tego bym sie bał jeśli już.

Co prawda częściej padają w dieslach z racji wyższego momentu.

Wszystkie silniki oczywiście 5 cyl., znane  z legendarnej trwałości.

Chyba ,że chcesz diesla, jeden z lepszych na rynku 130, 163, 185 KM, ten środkowy najlepszy.

Jeśli chodzi o korozje, jaką  korozje :)

Części dostępne, wiele zamienników, choć zapewne wiele rzeczy będzie droższa nic w Renówce ale auta raczej bezawaryjne, moim C70 nie miałem żadnych niespodzianek przez 5 lat.

Edytowane przez Wesol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dyniek000 to wersja druga czyli V70 II. Jeżeli rozważasz tylko roczniki 2000-2004 to polecam poszukać 2004 rok wtedy będziesz miał egzemplarz po pierwszym małym lifcie. Roczniki z 2005 to już egzemplarze po dużym lifcie.

Wesol w pełni się zgadzam z tym co napisałeś. Sam posiadałem S60 (czyli to samo co V70 II tylko, że w sedanie) z silnikiem 2.4 170km i nie miałem z nim żadnego problemu, choć przebieg nie był zbyt duży bo około 110-120 tys km z czego około 70-90 na lpg.

W ogóle ten silnik jest bardzo dobry pod gaz - u mnie znosił go idealnie bez żadnych problemów tyle, że ja miałem instalację Landi Renzo.

Jeśli chodzi o Diesla to bardzo dobre opinie były na forum właśnie o silniku 2.4 163km, które podobno są trwałe i bardzo ekonomiczne. Cieszą się dużym powodzeniem szczególnie w wersji z manualem.

Ludzie boją się automatów w Volvo, bo mają opinię awaryjnych a jest to tak na prawdę ta sama skrzynia AW co np. w toyocie. Wszystko zależy jak była eksploatowana, czy był olej zmieniany itd.

Edytowane przez tu_tek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Większość automaty i tego bym sie bał jeśli już.

Bać trzeba się TF-80SC, bo nagminnie padają sterowniki a filtr jest zabudowany w skrzyni, więc wymienia się tylko olej

 


Chyba ,że chcesz diesla, jeden z lepszych na rynku 130, 163, 185 KM, ten środkowy najlepszy.

Tylko 163KM. W manualu spalanie trasa w PL max 7l (z reguły do 6,5) poza PL nie przekroczyłem 7,5

130 za słaby a 185 za drogi w eksploatacji (pogóglaj D5+185+przepustnica+SWIRL)

 


Jeśli chodzi o korozje, jaką  korozje

Potwierdzam.

 


tylko roczniki 2000-2004 to polecam poszukać 2004 rok wtedy będziesz miał egzemplarz po pierwszym małym lifcie. Roczniki z 2005 to już egzemplarze po dużym lifcie.

IMHO 2004 lub 2007 (będzie droooożej w zakupie)

 


Jeśli chodzi o Diesla to bardzo dobre opinie były na forum właśnie o silniku 2.4 163km, które podobno są trwałe i bardzo ekonomiczne. Cieszą się dużym powodzeniem szczególnie w wersji z manualem.

Jedyny słuszny silnik w palecie Volvo. Przy czym nie jeździłem (w sensie posiadania dłużej) autem na noPB.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.