Ralph78 Napisano 30 Września 2016 Udostępnij Napisano 30 Września 2016 Premiera zbliża się dużymi krokami, dzisiaj ujawniono cennik, tanio nie jest bo zaczyna się od prawie €27 k. Zdziwienie jest bo nie ma diesla w ofercie Jest 1.2t lub hybryda. Chyba hitu sprzedaży u mnie nie będzie. Teraz z ciekawości poczekam do listopada i jak będę miał trochę wolnego czasu to może uda się wziąć jazdę próbną. A jak w Polsce? Coś wiadomo? Wysłane ze zmywarki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 30 Września 2016 Udostępnij Napisano 30 Września 2016 (edytowane) Zdziwienie jest bo nie ma diesla w ofercie. Jest 1.2t lub hybryda. Przecież od dawna było wiadomo, że będzie hybryda i turbo-benzyna. Toyota kompletnie zarzuciła projektowanie diesli, a do kilku modeli w Europie kupuje N47 od BMW. Całe szczęście, że przynajmniej montują je poprzecznie... Premiera zbliża się dużymi krokami, dzisiaj ujawniono cennik, tanio nie jest bo zaczyna się od prawie €27 k. Chyba hitu sprzedaży u mnie nie będzie. Mam zdanie zgoła odmienne i uważam, że Toyota wreszcie zrobiła samochód, który będzie się sprzedawał... Po aferze VW oraz doświadczeniach z "niezawodnością" Irlandczycy się powoli od diesla odwracają, a Toyota wyskakuje z hybrydowym SUVem (w granicach 85g/km CO2) średniej wielkości, z automatem i wnętrzem jak nie od Toyoty... To się będzie sprzedawało świetnie... Cena jest IMHO dobrze skalkulowana. Najtańszy Kaszkaj to €25,620 a Tucson to przecież €26,245, a sprzedaje się jak kasztany na placu Pigalle. W C-HR w standardzie dostajesz Safety Sense: ACC, Lane Departure Alert czy Pre-Collision System (jeśli dobrze rozumiem to automatyczne hamowanie). Gdybym nie miał autobusu, to bym stał już chyba w kolejce... Edytowane 30 Września 2016 przez grogi 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ralph78 Napisano 30 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 30 Września 2016 Przecież od dawna było wiadomo, że będzie hybryda i turbo-benzyna. Toyota kompletnie zarzuciła projektowanie diesli, a do kilku modeli w Europie kupuje N47 od BMW. Całe szczęście, że przynajmniej montują je poprzecznie... Mam zdanie zgoła odmienne i uważam, że Toyota wreszcie zrobiła samochód, który będzie się sprzedawał... Po aferze VW oraz doświadczeniach z "niezawodnością" Irlandczycy się powoli od diesla odwracają, a Toyota wyskakuje z hybrydowym SUVem (w granicach 85g/km CO2) średniej wielkości, z automatem i wnętrzem jak nie od Toyoty... To się będzie sprzedawało świetnie... Cena jest IMHO dobrze skalkulowana. Najtańszy Kaszkaj to €25,620 a Tucson to przecież €26,245, a sprzedaje się jak kasztany na placu Pigalle. W C-HR w standardzie dostajesz Safety Sense: ACC, Lane Departure Alert czy Pre-Collision System (jeśli dobrze rozumiem to automatyczne hamowanie). Gdybym nie miał autobusu, to bym stał już chyba w kolejce... Tylko zobacz, że sprzedaż Tuscona czy QQ napędza diesel. Tu takiej opcji brak. Czas pokaże. Mnie to auto, przynajmniej na zdjęciach, też się podoba. Taka nie toyota.Wysłane ze zmywarki 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 30 Września 2016 Udostępnij Napisano 30 Września 2016 (edytowane) Tylko zobacz, że sprzedaż Tuscona czy QQ napędza diesel. Tu takiej opcji brak. Czas pokaże. Mnie to auto, przynajmniej na zdjęciach, też się podoba. Taka nie toyota. Dokładnie 97% to diesle. A wynika to z tego, że benzynowy Tuscon jest kompletnie bez sensu i nie dziwie się, że się nie sprzedaje. To antyczny silnik wolnossący, pali dwa razy tyle co diesel, a coroczny rachunek z revenue też jest dwa razy większy. A w przypadku C-HR diesel kosztowałby pewnie tyle samo co hybryda, a z automatem byłby jeszcze droższy. Za hybrydę zapłacisz mniejszy tax, spali tyle samo paliwa a przy tym jest w dłuższej perspektywie dużo bardziej niezawodna. To po co pchać wymierającą technologię, która niczego nie wnosi i jest źle kojarzona, do nowego modelu? Edytowane 30 Września 2016 przez grogi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ralph78 Napisano 30 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 30 Września 2016 (edytowane) Dokładnie 97% to diesle. A wynika to z tego, że benzynowy Tuscon jest kompletnie bez sensu i nie dziwie się, że się nie sprzedaje. To antyczny silnik wolnossący, pali dwa razy tyle co diesel, a coroczny rachunek z revenue też jest dwa razy większy. A w przypadku C-HR diesel kosztowałby pewnie tyle samo co hybryda, a z automatem byłby jeszcze droższy. Za hybrydę zapłacisz mniejszy tax, spali tyle samo paliwa a przy tym jest w dłuższej perspektywie dużo bardziej niezawodna. To po co pchać wymierającą technologię, która niczego nie wnosi i jest źle kojarzona, do nowego modelu? Zgadza się w przypadku Hyundai. Tuscon 1.6 ani jedzie ani oszczedny. Wiec sie nie sprzedaje. Ale zobacz na QQ i 1.2 turbo. Szybszy (przynajmniej na papierze), cichszy i tanszy w zakupie. A dalej sie nie sprzedaje Wiekszosc to 1.5 DCI Ja chcialem jazde testowa 1.2 turbo QQ - nie bylo auta na stanie. Zadzwonili do mnie po 6 tygodniach, ze juz maja I nie zapominaj, ze hybryda CHR bedzie sie zaczynac od 30k euro...Wiec trzeba bedzie dolozyc troche grosza. No i specyfika myslenia irlandczykow jest nie do pobicia. Diesel Dla mnie Mam nadzieje, ze sie myle i bedzie ich sporo na drodze, moze za jakis czas pomysle o czyms takim dla siebie ? Raczej nie nowe, wiec im wiecej sie sprzeda tym wiekszy wybor dla mnie Edit: Co jest nie tak z tymi emotkami ?? Edytowane 30 Września 2016 przez Ralph78 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 30 Września 2016 Udostępnij Napisano 30 Września 2016 Zgadza się w przypadku Hyundai. Tuscon 1.6 ani jedzie ani oszczedny. Wiec sie nie sprzedaje. Ale zobacz na QQ i 1.2 turbo. Szybszy (przynajmniej na papierze), cichszy i tanszy w zakupie. A dalej sie nie sprzedaje Wiekszosc to 1.5 DCI Ja chcialem jazde testowa 1.2 turbo QQ - nie bylo auta na stanie. Zadzwonili do mnie po 6 tygodniach, ze juz maja W tym roku 21% QQ to benzyny... Nie jest to wynik świetny, ale dramat też nie... A twój diler to jakis dziwny jest I nie zapominaj, ze hybryda CHR bedzie sie zaczynac od 30k euro... Wiec trzeba bedzie dolozyc troche grosza. No i specyfika myslenia irlandczykow jest nie do pobicia. Diesel Dla mnie Mam nadzieje, ze sie myle i bedzie ich sporo na drodze, moze za jakis czas pomysle o czyms takim dla siebie ? Raczej nie nowe, wiec im wiecej sie sprzeda tym wiekszy wybor dla mnie Średnio jest o €2000 droższa od benzyny. W cenie dostajesz automat... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ralph78 Napisano 30 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 30 Września 2016 W tym roku 21% QQ to benzyny... Nie jest to wynik świetny, ale dramat też nie... A twój diler to jakis dziwny jest Średnio jest o €2000 droższa od benzyny. W cenie dostajesz automat... Główny dealer nissan u mnie na wsi Ja też bym wolał hybrydę niż diesel, ale to ja i Ty. Czas pokaże jak się będzie sprzedawać Wysłane ze zmywarki 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 1 Października 2016 Udostępnij Napisano 1 Października 2016 Porazka 115 KM tylko? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ralph78 Napisano 2 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 2 Października 2016 Porazka 115 KM tylko? Urok kraju pod butem emisji CO2.Wysłane ze zmywarki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 2 Października 2016 Udostępnij Napisano 2 Października 2016 Porazka 115 KM tylko? A po co w Irlandii więcej? Drogi wąskie, wyspa mała, ograniczenia prędkości drakońskie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 2 Października 2016 Udostępnij Napisano 2 Października 2016 Przecież w PL tak samo, akurat jak jest w IRL to mnie nie interere Spuszczone z krzyża Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 2 Października 2016 Udostępnij Napisano 2 Października 2016 Przecież w PL tak samo, akurat jak jest w IRL to mnie nie interere Spuszczone z krzyża A to, że w PL tak samo, to już porażka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 2 Października 2016 Udostępnij Napisano 2 Października 2016 No o to mi chodzi, auto wygląda obiecująco, a pod maską kupa, do tego tanie nie jest Spuszczone z krzyża Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ralph78 Napisano 2 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 2 Października 2016 A po co w Irlandii więcej? Drogi wąskie, wyspa mała, ograniczenia prędkości drakońskie...Wszystko się zgadza oprócz ograniczeń. Czasem gdzieś jadę i nie chce mi się wierzyć, że można dać 80 lub 100 km/h na takich wąskich drogach. Bardzo często jadę dużo mniej niż dozwolona prędkość, po prostu nie mam odwagi jechać szybciej. Tu masz przykład: Wysłane ze zmywarki 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 2 Października 2016 Udostępnij Napisano 2 Października 2016 Wszystko się zgadza oprócz ograniczeń. Czasem gdzieś jadę i nie chce mi się wierzyć, że można dać 80 lub 100 km/h na takich wąskich drogach. Bardzo często jadę dużo mniej niż dozwolona prędkość, po prostu nie mam odwagi jechać szybciej. Nie raz mam wrażenie, że ten kto stawiał ograniczenie miał na myśli coś w stylu "czy się odważysz..." Ale tutaj mocy nie trzeba więcej - bo wyprzedzać nie ma absolutnie gdzie. Albo pusta autostrada (poza Dublinem), albo kompletnie zapchana (M50), albo kręta droga z zerową widocznością i murkami dookoła (wszystko inne)... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.