-
Liczba zawartości
9 651 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Ralph78's Achievements
mistrz kierownicy (14/20)
3 tys.
Reputacja
-
Pochwaliłeś się tutaj?? Wysłane z mojego SM-S928B przy użyciu Tapatalka
-
-
Na bank musiał być garażowany bo inaczej by się już dawno temu rozsypał. Przecież to korodowało prawie tak samo jak Polonez. Wysłane z mojego SM-S928B przy użyciu Tapatalka
-
Zobaczymy, jak na razie to tylko gdybanie. Trzeba poczekać na rzetelne testy jak będzie dostępny. Wysłane z mojego IN2023 przy użyciu Tapatalka
-
Dlaczego? Wysłane z mojego IN2023 przy użyciu Tapatalka
-
Ale jak plebs??[emoji33] Wysłane z mojego IN2023 przy użyciu Tapatalka
-
Elon jak zobaczy, że podkręciłeś to ci w ogóle wtyczkę wyciągnie i nigdzie nie pojedziesz
-
Pewnie trzeba poczekać na pierwsze recenzje użytkowników Na podstawie tego materiału wychodzi, że w końcu VW dodał w nowej wersji software planer trasy z prawdziwego zdarzenia obejmujący pośrednie punkty ładowania. Dodatkowo jadąc wg takiej trasy auto potrafi przygotować (podgrzać) baterię aby uzyskać optymalne parametry ładowania. Coś czego wcześniej w VW nie było. Dodatkowo w wersji, która by mnie interesowała moc wzrosła z 201 KM do 282 KM. Jest to wynikiem zmiany na nowy silnik elektryczny znany z ID7. Wydajność też ma być lepsza, o ile tego jeszcze nie podali. Infotaiment dostał też nowy interfejs wraz z nowym osprzętem i działa bardzo płynnie, do teraz jeśli wychodziła nowa wersja oprogramowania trzeba było jechać do salonu na jej wgranie, w wersji 2024 aktualizację będą przychodzić drogą OTA. Ogólnie to najważniejsze zmiany, teraz pytanie czy dalej będą się zdarzać bugi w systemie...
-
Wygląda na to, że VW w końcu dojrzał:
-
Myślicie, że odświeżona wersja będzie w jakiś sposób poprawiona jeśli chodzi o software i irytujące usterki? U mnie na wiosce jest już nowy cennik i jest dużo taniej niż było. Wersja, którą kiedyś rozważałem jest tańsza o prawie 10k euro. Są już jakieś przesłanki, że lifting wniósł usprawnienia?
-
Wygląda jak zdziwiony Putin
-
Myślę bardziej nad używanym, tak 2 może 3 lata, jeszcze oczywiście nie teraz. Nad EX30 też myślałem, ale jednak tam jest za mały bagażnik w stosunku do naszych potrzeb. Wysłane z mojego IN2023 przy użyciu Tapatalka
-
Szukałem i nie znalazłem tutaj tematu, ogólnie wiem że dzieli rozwiązania technologiczne z XC40 EV, ale też z tym też się nie spotkałem tutaj na forum. Takie dziadostwo? Czy może za drogie, chociaż nie róbmy sobie żartów bo jesteśmy na AK Ktoś miał do czynienia, rozważał?
-
Ralph78 zmienił swoje zdjęcie profilowe
-
Też bym obstawiał z tej dwójki Pumę. Bardzo mi się z wyglądu podoba Za Toyotą przemawia niższa utrata wartości i w przypadku dłuższej eksploatacji bezawaryjność.
-
Parę tygodni temu, myślałem że ID4 będzie moim autem na liście do rozważenia jak przyjdzie kupić auto EV. Nawet się zarejestrowałem na FB w grupie użytkowników ID4 w Irlandii i szybko się z tego auta wyleczyłem Niedopracowany badziew niestety a i serwis pozostawia dużo do życzenia.