Skocz do zawartości

PANEL KLIMATYZACJI / NAWIEWU CHEVROLET LACETTI 2006


marcin547

Rekomendowane odpowiedzi

a co się dzieje z Twoim?

Jeśli standardowy problem z przyciskami to polecam lekturę forum. W Potaku mają 2 szt. tych '408' możesz u nich zapytać czy będzie pasował do auta bez klimy (ale to kosztuje 3-stówy w sklepie, a używka to będzie loteria)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące później...

a co się dzieje z Twoim?

Jeśli standardowy problem z przyciskami to polecam lekturę forum. 

Podłączę się pod temat, bo nie chcę zakładać nowego - jakie są objawy zimnych lutów? Domyślam się że "raz działa a za chwilę nie działa".

Ja mam nieco inny objaw - jak zostawię samochód na kilka dni to bezpośrednio po uruchomieniu nie działają te 3 przyciski w dolnej części (AC, recyrkulacja i ogrzewanie szyby/lusterek), reszta czyli dmuchawa działa na wszystkich biegach. Po kilku minutach wraca prąd do tych 3 guzików i tak już zostaje do następnego dłuższego postoju. Myślałem że to jakieś dziwne zabezpieczenie że jak napięcie aku jest za niskie (w sensie po postoju) to nie pozwala na włączenie prądożernego ogrzewania szyby, ale to bez sensu.

Inna teoria to wilgoć w środku, bo nie jest to kwestia temperatury, raz nie działa przy -7, a raz przy latem przy +30

Czy to może wskazywać na problem z zimnymi lutami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej tak. 

Wymontować i dać do magika z lutownicą.

Ten magik z lutownicą to własnie ja :-) Ech... zachciało się nam euro-eko-norm, spoiwa bezołowiowego, to i narzekamy na zimne luty i komu to przeszkadzało? :-(

OK, poszukam sobie manuala i przelecę tradycyjnym lutowiem - dzięki :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wymontowałem panel i dałem technikowi u siebie. Po przelutowaniu działał :)

Obudowa panelu środkowego jest na zatrzaski - ale trzeba uważać, bo sprężynki latają w nieznane miejsca ;]

Trzeba też odłączyć linki - najlepiej je wypiąć przy mieszalniku z lewej i z prawej - luzuje się blokadę i zdejmuje koniec linki. Trzeba zanurkować pod deskę z lewej i z prawej - można wymontować schowek, by było łatwiej.

No i potem panel sterowania klimą jest już dostępny.

https://forum.autokacik.pl/index.php/topic/377368-lacetti-hb-demontaz-panelu-sterowania-nawiewami/

http://members.chello.pl/r.wicik/PoradyTechniczne.html#Placet13

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymianę linek i demontaż konsoli już ćwiczyłem, bo mój samochód przy sprowadzaniu z Holandii gdzieś "zgubił" nawigację 2 DIN i nie było by w tym nic złego gdyby ten ktoś kto "zajumał" radio zrobił to normalnie, a nie rwał jak leci. Dlatego musiałem uzupełnić spinki w konsoli i wymienić linki, bo popękały te plastiki (zatrzaski) od strony mieszalnika.

Jak będę zdejmował tył panelu to zwracać uwagę na sprężynki - czy pamiętacie ile ich tam jest? Czytałem też coś o kuleczce która lubi się gubić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panel przedni obejmujący radio i konsolę klimy ma 6 sprężynek - po 3 z każdej strony - tak było u mnie w sedanie.

Jeśli linki odepniesz przy mieszalniku po bokach tunelu środkowego, to chyba żadne kulki nie powinny wylatywać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.