Skocz do zawartości

jeden.osiem


Lipek

Rekomendowane odpowiedzi

oświadczam wszem i wobec, że silnik 1.8 w bravo powienien zostać zaliczony do małolitrazowych jednostek napedowych.

nie dostarcza żadnych wrażeń jakie powinno dostarczac autko typu Grand Touriusmo a mianowicie:

nie wgniata w fotel

nie zapitala na luzaku dwóch pak

nie zostawia sie na stacji benzynowej majątku (7l)

dostaje baty od accordów

ale mimo wszystko autko fajne, bardzo ładne i ciekawe.

wszystkich w borkach, których zaszokowałem przybytą sztuka serdecznie pozdrawiam i przepraszam, że nie było mnie HGT ani blues mobilem. mógłbym sie z Klaudim na dzwiek silnika licytować a takto miałem tylko niespotykany kolor lakieru i zajefajną tapicerkę.

*

prosze o nieprzenoszenie wątku na towarzyski - pierwsza czesc jest bardzo merytoryczna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> oświadczam wszem i wobec, że silnik 1.8 w bravo powienien zostać

> zaliczony do małolitrazowych jednostek napedowych.

> nie dostarcza żadnych wrażeń jakie powinno dostarczac autko typu

> Grand Touriusmo a mianowicie:

> nie wgniata w fotel

> nie zapitala na luzaku dwóch pak

A czego Ty sie po nim spodziewałeś?? To tylko 1747cm3 113KM a momencik tez niski raptem 154, mam jeszcze Calibre 2.0 8V 115KM 170moment, to jak przetestowalem z bratem na trasie 600km Bravo pod wzgledem szybkości/elastyczności do pięt jej nie dorównuje, a pod względem trzymania się na drodze/prowadzenia to wogóle inna galaktyka. Jak chcesz zeby w fotel fajnie wgniatalo to trzeba chociaż 170-200KM. A skrócik GT to tylko marketing w Bravo.

> nie zostawia sie na stacji benzynowej majątku (7l)

faktycznie w fotel nie może wciskać jak takie spalanie wycisnołeś zlosnik.gif

> dostaje baty od accordów

bo mają mocniejsze silniki

> ale mimo wszystko autko fajne, bardzo ładne i ciekawe.

I ja tez tak myśle, nie kupilem go jako jakieś sportowe GT bo tym autem Bravo niestety nie jest, tylko jako zwinne, tanie i ekonomiczne (gaz) autko do miasta i tutaj jestem z niego jak narazie bardzo zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 1.8 to mozna porownywac z 1.6...

> ni jak sie ma do 2.0

Dokladnie, 1.8 bliżej do 1.6 niż 2.0, chociaż jak myśle że 1.8 musi być troche mocniejszy i szybszy niż 1.6 to 1.6 na trasie zaciekawy nie jest chyba (nie jezdzilem 1.6 nigdy). Więc ciesze się ze ten 1.8 trafilem. Natomiast budową to wlasnie 1.8 i 2.0 są sobie bliskie - jedno powstało z drugiego albo oba na raz. 2.0 ma ten cylinder więcej doczepiony, nawet średnica cylindra jest taka sama, to samo cały osprzęt, rozrząd, pasek wielorowkowy jest chyba identyczny, i sporo droższy od tego do 1.6 mad.gif a może to raczej z duzo mniejszej popularnosci niz 1.6 ceny częsci eksploatacyjnych są droższe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stary to tylko fiacik, wozidelko zwykle, zadna rewela nawet tabelka porownawcza pokazuje ze ten motor dzieli przepasc do 2,0 a wyglada podobnie do 1,6. autko godne polecenia jakbys chcial to M cooper S to autko naprawde zap....la , 200km/h robi w mgnieniu oka bez zbytniego wysilania sie, na stacji ci wyjdzie srednie spalanie 12l/100km , a zawiecha to mistrzostwo swiata ze nie wspomne o wyposazeniu takiego furaka - tak gaworze i chwale bo mialem na 4 dni taka rakiete i nabilem na nia ponad 2000km - nie wysiadalem z autka bo taka to frajda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

liczby mówią prawdę:

1.6 16V - 103 KMy

1.8 16V - 115 KMy

2.0 20V - 155 KMy

tak więc porównywać to można jedynie do linii silników 2.4 JTD o mocach od 140 do 175 KMów uwentualnie do 200 KMów który umieszczony jest w "moim" Vanie bo skutecznie go muli wynalazek o nazwie "automatyczna skrzynia biegów" biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tak więc porównywać to można jedynie do linii silników 2.4 JTD o

> mocach od 140 do 175 KMów uwentualnie do 200 KMów który

> umieszczony jest w "moim" Vanie bo skutecznie go muli wynalazek

> o nazwie "automatyczna skrzynia biegów"

opcja szport nie dziala ?? zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi po dłuuuuugim weekendzie średnia wyszła 10l icon_eek.gif

muszę powiedzieć że wcale mi się to nie podoba oslabiony.gif

Co prawda jazda nie była za spokojna, do tego dodać

prace silnika podczas słuchania muzy...

...ale co prawda dawno nie miałęm spalania na poziomie 7l

Zamienniki dla mojego silniczka widziałem w Borkach

i słyszałem love.gifyay.gif spokojnie zadowolą moje potrzeby

serduszka.gif

Wtedy to nawet spalanie nie będzie takie istotne smirk.gif

BTW. Muszę któregoś pięknego dnia przetestować Twoje HGT

bo narobiłeś mi smaku 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mi po dłuuuuugim weekendzie średnia wyszła 10l

ups. masz tam silnik od HGT czy co?

> prace silnika podczas słuchania muzy...

> ...ale co prawda dawno nie miałęm spalania na poziomie 7l

> Zamienniki dla mojego silniczka widziałem w Borkach

> i słyszałem spokojnie zadowolą moje potrzeby

jedyne i sluszne

> Wtedy to nawet spalanie nie będzie takie istotne

spalanie w HGT jest akceptowalne.

> BTW. Muszę któregoś pięknego dnia przetestować Twoje HGT

> bo narobiłeś mi smaku

miodek pierwsza klasa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem co wy chcecie od tych silników... przecież nawet mój 1,6 ma przyspieszenie 10 do setki do jest dobrym wynikiem.... a że pali trochę to trudno się dziwić... FIAT grinser006.gif

nawet taka skoda octavia 1,6fsi ma gorsze przyspieszenie od naszego 1,6... [chociaż pali max. 7-8 frown.gif ]

ale za jaką kase można kupić maree a za jaką octawie 10 tys vs.80 tys icon_eek.gif

Panowie... tak ogólnie to nie ma co narzekać ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> te 10 to za duzo panie...

> przelecialem 600 km 2 x po 300 - ostra jazda ... co tam bede pisal

to ty chyba jednak powoli jeździsz. jak ja HGT przegoniłem pierwszy raz po trasie ( wawa-katowice) z powrotem to mi 10 wyszlo.

srednia wyszla nam ponad 100 z tankowaniem, jedzeniem i półgodzinnym błądzeniem po nocy w czestochowie.

delikatna traska 120 kmh tak przelotowo to 8l.

ja teraz jechałem do Zakopanego mareą to mi 8.9 wciągnęła. prędkosci do 160, nie licząc sprawdzenia czy na pewno 200 idzie. ale generalnie jazda bez szaleństw, zrywów i wariactw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to ty chyba jednak powoli jeździsz. jak ja HGT przegoniłem pierwszy

> raz po trasie ( wawa-katowice) z powrotem to mi 10 wyszlo.

> srednia wyszla nam ponad 100 z tankowaniem, jedzeniem i półgodzinnym

> błądzeniem po nocy w czestochowie.

> delikatna traska 120 kmh tak przelotowo to 8l.

> ja teraz jechałem do Zakopanego mareą to mi 8.9 wciągnęła. prędkosci

> do 160, nie licząc sprawdzenia czy na pewno 200 idzie. ale

> generalnie jazda bez szaleństw, zrywów i wariactw.

nie bede odpowiadal na zaczepki twoje....

nie bede pisal ile jechalem...

napisze tylko tak - nikt mnie nie wyprzedzil hahaha.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze większość w teorii mocna, a może ktoś by sie wypowiedział kto miał doczynienia z 1.6 i 1.8 troche wiecej niż tylko zobaczenie silnika smile.gif i jak to wygląda w praktyce, osiągi elastyczność itp. Ja nie mialem doczynienia z 1.6 wiec wlaśnie ciekawy jestem, nigdzie tez nie znalazlem wykresu przebiegu momentów dla tych silników, moze ktos ma?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.