Skocz do zawartości

c1521 i c1522 abs stilo 1,6


kodran

Rekomendowane odpowiedzi

Witam czy ktoś ma pomysł co może być przyczyna powyższych błędów na abs czasami występuje jeszcze c1340 wyłącznik pedału hamulca ale był podmieniany i jest ok zaznaczam że błedy są stałe i nie da sie usunąć. Ten 1521 do dziś się dało , żarówki w tylnych lampach wymienione na nowe nic nie zaśniedziałe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Następna rzecz - skrzynka z bezpiecznikami pod maską. Rozkręcić przeczyscic wszystkie styki i sprawdzić stan ścieżek. Sprawdzić klemy i przewody dopięte na klemie...

Skrzynkę rozbierałem całą każdą warstwę osobno myłem czyściłem jest ok a klemy nie zwróciły mi jakiejś szczególnej uwagi aby było coś nie tak jeszcze sprawdzę jutro te klemy i podmienię aku ale nawet jak go ładowałem i na prostowniku i na kablach paliłem to było to samo 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skrzynkę rozbierałem całą każdą warstwę osobno myłem czyściłem jest ok a klemy nie zwróciły mi jakiejś szczególnej uwagi aby było coś nie tak jeszcze sprawdzę jutro te klemy i podmienię aku ale nawet jak go ładowałem i na prostowniku i na kablach paliłem to było to samo 

Po podmianie aku pozostaje błąd c1522 i  brke lamp fail po odpaleniu i denerwujący trójkącik ktoś ma jeszcze jakiś pomysł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brke.Fail problem z diodami podświetlenia zegarów. Masz która diodę zużyta lub zawilgocony licznik. Złe odczytałem błąd.

Zegary Visteona zależnie od temperatury sypią Brke.Fail z powodu zimnych lutów.

W lecie pewnie tego nie było??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brke.Fail problem z diodami podświetlenia zegarów. Masz która diodę zużyta lub zawilgocony licznik. Złe odczytałem błąd.

Zegary Visteona zależnie od temperatury sypią Brke.Fail z powodu zimnych lutów.

W lecie pewnie tego nie było??

Jak się dziś porządnie zagrzał w środku to błąd na chwilę znikł ale po postoju znowu jest. W którym miejscu będą te zimne luty czy na gniazdach czy w innych miejscach mogą występować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zimne luty są na płytce drukowanej w zegarach. Nie powiem ci gdzie dokładnie masz problem bo nie jestem elektronikiem . żeby zlokalizować która dioda podświetlania swiruje trzeba rozkręcić zegary.(są na zatrzaskach plus 4 śrubki które trzymają je w desce) czytałem kiedyś że zmiany temp otoczenia wplywaja na takie zachowanie zegarów, ludzie myślą że "brke fail lamp" to chodzi o brake lamp czyli światła tył stop.a tu zonk. To podświetlanie zegarów visteon.

Gdzieś wtczytalem że ktoś zdjął obudowę zegarów i od tyłu grzał opalarka ( w miarę rozsądku) i pomogło... Nie wiem ja nie mam z tym problemu.

Czy któraś dioda ( w nocy) nie świeci na liczniku? Lub też może to być dioda która nie jest aktywna. Ciężko stwierdzić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak kolega pisał jak samochód trochę pojeździł to błąd dało się usunąć i jest ok. Dodam  że z samochodem nie miałem odczynienia latem a i stał on z dobre dwa miesiące to i może być problem z wilgocią pozd dziękuje i zamykam temat 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.