Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Kostka brukowa

Featured Replies

Napisano

Zupelnie jestem zielony w temacie   :blush:

Wizualnie cos tam z  :piekna: wybierzemy (pewnie stanie na czyms o maksymalnie prostym ksztalcie i niezbyt malym rozmiarze pojedynczej kostki), ale...

- jakich producentow warto rozwazyc?

- jakie typy kostki?  

- na co zwrocic uwage przy wyborze?

Wykonawce teoretycznie mam znajomego, robia tego sporo, ale czy dobrze, tego nie jestem w stanie ocenic ;( Podzielcie sie swoimi doswiadczeniami i wiedza :piwko:

Napisano

Zupelnie jestem zielony w temacie   :blush:

Wizualnie cos tam z  :piekna: wybierzemy (pewnie stanie na czyms o maksymalnie prostym ksztalcie i niezbyt malym rozmiarze pojedynczej kostki), ale...

- jakich producentow warto rozwazyc?

- jakie typy kostki?  

- na co zwrocic uwage przy wyborze?

Wykonawce teoretycznie mam znajomego, robia tego sporo, ale czy dobrze, tego nie jestem w stanie ocenic ;( Podzielcie sie swoimi doswiadczeniami i wiedza :piwko:

Tutaj nie ma zasady dobry / zły. Jest mnóstwo firm lokalnych i każdy wykonawca ma swoich producentów na których może dać gwarancje.

Przy wyborze musicie wybrać kształt, kolor oraz fazowana (zwykle tańsze) czy nie. Ważna jest też grubość a tą dobiera się do funkcji, zwykle na podjazdy daje się 8-ki a na chodnik styknie 6-ka.