Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Zrób (kup) to sam - latarka

Featured Replies

Napisano

Byłem już na forum www.swiatelka.pl, ale tam są profesjonaliści, którzy polecają produkty z wysokiej półki - niezaprzeczalnie bardzo dobrej jakości, lecz chwilowo są one poza moim zasięgiem. Nie znam się na latarkach i dlatego dziwi mnie ogromny rozrzut cenowy za zbliżone (wg opisów chociażby na alle...) parametry latarek. Jak do tej pory jestem użytkownikiem latarek marketowych za kilkadziesiąt złotych i rozeznania w temacie u mnie brak. Kiedyś byłem zachwycony latarką wyposażonej w żarówkę samochodową H1, ładowanej z sieci, której zasięg dochodził do 1000 metrów. Potrzebuję latarki o jak największym zasięgu (mieszkam na wsi i lubię sprawdzić, czy nikt mi w nocy nie chodzi po posesji :] ), ładowanej sieciowo. Czy rzeczywiście taka latarka: http://allegro.pl/bailong-latarka-szperacz-policyjna-cree-xm-l3-u3-i6370789823.html?bi_s=ads&bi_m=p2,2&bi_c=200454 jest niewiele warta (chodzi o firmę Bailong, jeśli odnośnik nie będzie działać)? Jaki jest rzeczywisty zasięg/żywotność tego typu latarek? Czy w razie awarii akumulatorki można wymienić na lepsze jakościowo (wiąże się to z zakupem odrębnej ładowarki)? Czy nie warto zwracać uwagi na tego rodzaju produkty?

Napisano