wawo Napisano 2 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2017 więc tak - przełączył się na gaz i obroty lecą do zera. Albo jedzie, jedzie i nagle inst. reaguje jakby gazu brakło (dokładnie ten efekt) Z tym przełączaniem - za 25 razem przejdzie (potem efekt jak wyżej). Byłby to efekt padającego reduktora (możliwe, zrobił ponad 150 kkm) czy jakiś problem z elektryką w leciwym pojeździe? Punkty masowe? Bezpieczniki? (Efektem byłoby tu jednak raczej przechodzenie samorzutne na benzynę) Benzyna - bez problemu. Inst. II gen. Leonardo Pro Elipgazu. (W dwunastoletniej karierze efektu tego NIGDY nie było. Nie przypomina padu cewki zapłonowej. ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Smigiel Napisano 3 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2017 150 kkm na reduktorze - jest od czego zacząć. Właściwie to o jakieś 50-70 kkm za dużo ... Nie było wcześniej żadnych problemów? Miałem kilka aut na gaz i do 100 kkm dociągnęła tylko Tomasetto Alaska. Reszta góra 60-70 kkm. Twarde membrany i zasyfiony środek mogą powodować przypadkowe problemy ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 3 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2017 U mnie AT09 równe 100kkm i dalej jeździ w sekwencji. Zaczyna cieknąć z kolanka wody, dlatego przymierzam się do wymiany całego właśnie z względu na przebieg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wawo Napisano 11 Lutego 2017 Autor Udostępnij Napisano 11 Lutego 2017 Poprzednia Vega100Hp też zrobił 170 kkm. W drugim lanosie jest chyba jakieś lovato i zrobił tenże parownik ponad 200 kkm Objawy z posta 1. wskazują na zużyty reduktor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozetjot Napisano 12 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2017 Dnia 2.02.2017 o 17:32, wawo napisał: więc tak - przełączył się na gaz i obroty lecą do zera. Albo jedzie, jedzie i nagle inst. reaguje jakby gazu brakło (dokładnie ten efekt) Z tym przełączaniem - za 25 razem przejdzie (potem efekt jak wyżej). Byłby to efekt padającego reduktora (możliwe, zrobił ponad 150 kkm) czy jakiś problem z elektryką w leciwym pojeździe? Punkty masowe? Bezpieczniki? (Efektem byłoby tu jednak raczej przechodzenie samorzutne na benzynę) Benzyna - bez problemu. Inst. II gen. Leonardo Pro Elipgazu. (W dwunastoletniej karierze efektu tego NIGDY nie było. Nie przypomina padu cewki zapłonowej. ) Ja się specjalnie nie znam (pierwsze auto na gazie), ale przerabiałem podobny problem i wymiana wtryskiwaczy i świec zaradziła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 12 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2017 Tutaj mowa o instalacji II generacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozetjot Napisano 14 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2017 Dnia 12.02.2017 o 20:33, steyr napisał: Tutaj mowa o instalacji II generacji. Ja (jak już pisałem) się nie znam. Instalację miałem montowaną w ubiegłym roku. a której jest generacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 15 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2017 Ja (jak już pisałem) się nie znam. Instalację miałem montowaną w ubiegłym roku. a której jest generacji I po roku wtryski były do wymiany?Wysłane z Moto X Play Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.