bielaPL Napisano 15 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2017 Hej Odkąd miałem zastępcze Clio zauważyłem, że i w Clio i Citroen sprzęgła chodzą lekko (chodzi o wciskanie pedału), natomiast w fiacie trzeba do tego przyłożyć większą siłę. Tak już jest czy można to jakoś poprawić? Dodatkowo tak teraz wygląda u mnie pedał sprzęgła Czy ta nakładka będzie ok? http://allegro.pl/nakladka-pedal-sprzegla-fiat-bravo-2007-20014-oryg-i6974674360.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 15 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2017 25 minut temu, bielaPL napisał: Hej Odkąd miałem zastępcze Clio zauważyłem, że i w Clio i Citroen sprzęgła chodzą lekko (chodzi o wciskanie pedału), natomiast w fiacie trzeba do tego przyłożyć większą siłę. Tak już jest czy można to jakoś poprawić? Dodatkowo tak teraz wygląda u mnie pedał sprzęgła Czy ta nakładka będzie ok? http://allegro.pl/nakladka-pedal-sprzegla-fiat-bravo-2007-20014-oryg-i6974674360.html Dopiero teraz tak wygląda? U mnie tak wyglądała przy jakichś 20 tys. km. przebiegu. Ale ja bardzo szybko wykańczam te nakładki na sprzęgła we wszystkich autach. Polecam nakładki metalowe, są nie do zajechania. A ta z linka na oko wygląda na odpowiednią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 15 Listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 15 Listopada 2017 5 minut temu, maro_t napisał: Dopiero teraz tak wygląda? U mnie tak wyglądała przy jakichś 20 tys. km. przebiegu. Ale ja bardzo szybko wykańczam te nakładki na sprzęgła we wszystkich autach. Polecam nakładki metalowe, są nie do zajechania. A ta z linka na oko wygląda na odpowiednią. już wcześniej ale żonka zaczęła się skarżyć że noga jej się trochę uślizguje czasami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kartonik Napisano 15 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2017 U mnie nakładka wyglądała trochę lepiej po 100 tyś km, głównie jeżdżonych po mieście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 21 Listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 21 Listopada 2017 A ten ciężko chodzący pedał? Ktoś coś? Jak mieliście u siebie w porównaniu z innymi autami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kartonik Napisano 21 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2017 U mnie pedał sprzęgła chodził ciężko jak w traktorze. Jak wsiadałem do innych samochodów, to z przyzwyczajenia mocno naciskałem na sprzęgło, a że szło znacznie lżej, to było słychać stuki jak dobijałem pedałem w podłogę . W Tipo na tle Bravo sprzęgło chodzi jak masełko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 21 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2017 U mnie w P2 FL tak wygląda nakładka po 200kkm Też miałem sprzęgło klasy "beton", jak auto kupiłem 3 lata temu przy przebiegu 78kkm sprzęgło ciężko chodziło okropnie. Dużo pomogło przesmarowanie mechanizmu sprzęgła i wymiana plynu hamulcowego w wysprzęgliku. Kompletne sprzęgło zmieniłem w końcu po 191kkm i teraz wiem dlaczego wszyscy narzekali jak jeździli tym autem za kierownicą Więc może spróbuj od tych czynności, zresztą wymiana płynu hamulcowego to normalna procedura po każdych 2-3 latach użytkowania auta. Tak wiem większość o tym zapomina. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jzabijak Napisano 15 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2018 Dnia 21.11.2017 o 08:23, bielaPL napisał: A ten ciężko chodzący pedał? Ktoś coś? Jak mieliście u siebie w porównaniu z innymi autami? mam porównanie między moim a moim wymiana pompy, wysprzęglika, wycisku (robiłem wtedy całe sprzęgło) zaczęło działać znacznie lżej, także, IMO to kwestia zurzycia, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 18 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2018 Dnia 21.11.2017 o 08:23, bielaPL napisał: A ten ciężko chodzący pedał? Ktoś coś? Jak mieliście u siebie w porównaniu z innymi autami? Podobnie mam we Fiacie Stilo w dieslu. Biorąc pod uwagę przebieg i inne objawy (szarpanie przy ruszaniu, lekkie trudności z wrzucaniem biegów) obstawiam kończące się sprzęgło/docisk. Zwlekam z naprawą ponieważ do kompletu dojdzie 2mas, wysprzęglik i uszczelniacz wału. Koszt z robocizną ok. 2500 zł. Nakładka z linka jest mi znana. Przerabiam już trzecią W moim przypadku wytrzymują ok. 1 roku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.