Skocz do zawartości

bochumil

użytkownik
  • Liczba zawartości

    7 468
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Polska
  • Zainteresowania
    kobiety, samochody, Praha, muzyka i film.
  • Samochód
    włoski

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

bochumil's Achievements

mistrz kierownicy

mistrz kierownicy (14/20)

4 tys.

Reputacja

1

Community Answers

  1. Jeździłeś... Czyli aż tak źle z nimi nie było
  2. A w temacie o autach z USA największe zamieszanie robią ci, którzy auta z USA/Kanady nigdy nie ściągali...
  3. Z wątków założonych ostatnio na AK wynika, że nawet zakup nowego auta z salonu to kupowanie kota w worku
  4. Raz nie zawsze Jeśli wierzyć opiniom google klienci są raczej zadowoleni.
  5. Ktoś poleci jakąś sprawdzoną firmę, która ściąga auta z USA?
  6. bochumil

    Interface

    Tytuł wątku nic nie mówi o VAGinach
  7. bochumil

    Interface

    Do aut włoskich używałem/używam kabla ELM327/USB na chipie STN 1110 ze sklepu Viaken. Działa do dziś, a mam go już 10 lat. Zerknąłem na stronę Viaken i widzę, że mają już w ofercie nowszą wersję tego kabla. Aktualnie do Alfy kupiłem sobie Vgate iCar V2, który w odróżnieniu od Vgate iCar Pro łączy się ze wszystkimi centralkami w moim aucie (do niektórych wymagana przejściówka). Czyli Pro nie jest wcale takie pro, poza mniejszym poborem prądu w stanie spoczynku i automatycznym ON/OFF. Najtaniej Vgate iCar v2 wyjdzie w oficjalnym sklepie na ali: https://pl.aliexpress.com/item/32998251277.html Do diagnostyki na smarku używam AlfaOBD dla grupy Stellantis Można tym wyłączyć Start & Stop oraz inteligentne ładowanie (IAM).
  8. Ktoś miał styczność z silnikiem z grupy FCA, a dokładnie z 1.3 GSE T4 180KM? Wiadomo, że silnik na wtrysku bezpośrednim, z łańcuchem rozrządu, z modułem Multiair. 4 cylindry. Wersja 180KM występowała z 9 stopniowym automatem ZF 9HP. Wersja 150 konna z dwusprzęgłówką.
  9. Szykujesz się jak na zakup używanego auta z USA od handlarza z Radomia
  10. bochumil

    Nowy FIAT 600

    1.0 nie wchodzi w rachubę. Jeśli już 1.4 170KM ze skrzynią automatyczną. Patrzymy też na Jeep'a Renegade, zbudowanego na tej samej płycie podłogowej. Silniki te same. Korci wersja 2.4 z USA, ale szanse na wtopę spore. Te silniki potrafiły żlopać olej jak Reksio szynkę. Do tego problemy z częściami układu przeniesienia napędu (4x4).
  11. 1.4 170 to awaryjny moduł Multiair, który nie lubi zaniedbań olejowych. Skoro nie zależy Ci na spalaniu to wersja 1.75 wydaje się bardziej rozsądna.
  12. bochumil

    Nowy FIAT 600

    Generalnie 500X uważam za bardzo niedoceniony model Fiata. 600 tego nie zmieni, bo utopią temat silnikami. Od jakiegoś czasu za 500X się oglądam. Wczoraj byliśmy nawet u lokalnego handlarza przymierzyć się do gabarytów tego auta. Dla nas idealne. Celowałbym w 1.4 170KM Multiair lub 2.4 Tigershark z USA. Miłym urozmaiceniem byłby automat, więc w obu wspomnianych przypadkach w rachubę wchodziłaby skrzynia ZF 9HP, która montowana była także w Hondach. Opinie ma różne. Łącznie z takimi, że jest leniwa, że rzadko wchodzi na 9 bieg, że potrafi zrzucić na N podczas przyspieszania. Obawiam się, że dziś nie produkuje się bezawaryjnych skrzyń. Z ZFem jest o tyle spoko, że nie ma problemu z serwisem. A co do 600tki, nie podoba mi się aż tak jak 500tka.
  13. Skrzynie M32 w Bravo robił im GETRAG, a alternatory dla grupy Fiat trzepali z reguły w Denso. W żadnym z 4 włoskich aut nie miałem problemów zarówno ze skrzynią jak i alternatorem. Co do automatów zgoda. Nie umieją. Niemiecko amerykański ZF 9HP też szału nie robi...
  14. Bo są awaryjne, niedopracowane. Części zamiennych nowych brak. Niewielu mechaników się podejmuje ich naprawy. https://www.autocentrum.pl/publikacje/eksploatacja-auta/selespeed-co-to-takiego/
  15. W obu przypadkach podano fikcyjne nr VIN. Tym bardziej temat do odpuszczenia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.