mstanclik Napisano 10 Maja 2018 Udostępnij Napisano 10 Maja 2018 Witam, Witam wszystkich na nowym dla mnie kąciku, Niejako że zostałem właścicielem Nubiry III - chciałem zapytać gdzie znajdę książkę serwisową do Nubi, z wyszczególnieniem co i po ilu się wymienia. Generalnie interesuje mnie rozrząd, - po ilu - czy tak jak w Lanosie? - choć generalnie i tak idzie domyślnie do wymiany. Tutaj nie było książki z serii "sam naprawiam" ? Z info lub linka dzięki z góry, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 10 Maja 2018 Udostępnij Napisano 10 Maja 2018 http://www.chevrolet.pl/owners/manuals.html Wybierz rocznik i Lacetti. Z tego co pamiętam, to chyba rozrząd co 60 tys. km. Zmiany oleju co 15 tys. km. Lepkość 5W30, ale lałem też i 5W40 i 5W50. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaruga Napisano 10 Maja 2018 Udostępnij Napisano 10 Maja 2018 59 minut temu, mstanclik napisał: Witam, Witam wszystkich na nowym dla mnie kąciku, Niejako że zostałem właścicielem Nubiry III - chciałem zapytać gdzie znajdę książkę serwisową do Nubi, z wyszczególnieniem co i po ilu się wymienia. Generalnie interesuje mnie rozrząd, - po ilu - czy tak jak w Lanosie? - choć generalnie i tak idzie domyślnie do wymiany. Tutaj nie było książki z serii "sam naprawiam" ? Z info lub linka dzięki z góry, W polsce to był chevrolet lacetti więc jeśli szukasz czegokolwiek po polsku to tylko i wyłącznie pod tą nazwą Jak słusznie zauważyłeś - wszystko jak w lanosie czyli 60kkm na rozrząd itp Olej najlepiej oplowski GM Dexos 2 5W30 - jest tani a 1.8 lubi sobie czasem łyknąć w przeciwieństwie do mniejszych braci. Aczkolwiek stosowałem wiele innych syntetyków w podobnej specyfikacji - to nie są wymagające silniki. Nie wiem jak 1.8 ale 1.4 i 1.6 mają dokładnie ten sam rozrząd co lanos i nubira 1.6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tre-Bor Napisano 13 Maja 2018 Udostępnij Napisano 13 Maja 2018 Rozrząd co 60 kkm, olej co 15kkm no i lubi sobie go łyknąć szczególnie po przelocie na trasach. Ja przeszedłem na półsyntetyk 10W40 właśnie ze względu na częste dolewki. Rozrząd jest inny w silnikach T18SED i w F18D3 ale oba są śmiesznie tanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.