Skocz do zawartości

Co po Lancerze?


el_diablo

Rekomendowane odpowiedzi

Temat raczej teoretyczny, bo w bieżących okolicznościach pewnie będę jeździł nim do jego śmierci technicznej, a przynajmniej do wystąpienia jakichś grubszych problemów. Ale, że ma prawie 10 lat to można poteoretyzować.

 

Wymaganie ogólne jest takie, żeby następca ogólnie nie był gorszy od poprzednika, a konkretnie:

- przynajmniej tak samo przestronny,

- przynajmniej tak samo dobrze prowadzący się, przy nie gorszym komforcie (wg mnie jeden z głównych plusów Lancera),

- porównywalnie bezawaryjny (może być ciężko...),

- dynamiczniejszy,

- zdecydowanie lepiej wyciszony.

 

Co do wyposażenia nie mam dużych wymagań:

- automat (dowolny),

- klimatronik,

- możliwy montaż haka,

- tempomat,

- 4 x el. szyby,

Te powyżej to must have, fajnie jak by było:

- podgrzewanie foteli i kierownicy,

- przyzwoite audio,

- automatyczne wycieraczki.

 

A... no i dobrze jak by się przyjemnie na niego patrzyło... przez kolejne 10 lat ;)

 

Skupmy się na razie na nowych lub prawie nowych. Cena max 99.999, wiadomo im mniej tym lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, wujekcybul napisał:

Za 100tys to dowolny kompakt i nie ma nad czym gdybac. Kazdy bedzie szybki, przestornny i mial automat. Mozna by sie pokusic o polo gti ale pytanie czy tam hak mozna zamontowac.

 

100 tys. to górna granica rozważań. Jeśli znajdzie się coś za 70 tys. to będzie o 30% lepszy wybór ;) 

Polo gti - czy to ma regulowane zawieszenie? - bo zawias nie może być za twardy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, el_diablo napisał:

 

100 tys. to górna granica rozważań. Jeśli znajdzie się coś za 70 tys. to będzie o 30% lepszy wybór ;) 

Polo gti - czy to ma regulowane zawieszenie? - bo zawias nie może być za twardy.

No to sie ogarnij skoro 100tys to brac jak najlepsze a jak ma byc po kosztach to astra V 1.4 150KM z automatem. GTI zawsze bedzie twarde ale to spore auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, el_diablo napisał:

 

W sumie to moja pierwsza myśl.

no to do salonu, oglądać, pojeździć ... bardzo fajny samochód, taki trochę kompakt+ ... dla mnie jest pomiędzy klasą C i D

 

Już go miałem w sumie kupić, ale potrzebowałem trochę większego bagażnika i wybrałem Mondeo MK5 Liftback (w sumie to też polecam jeśli zależy ci na ciszy i komforcie). Możliwe że za jakiś czas zamienię obecnego Civica VIII na tego najnowszego, ale chciałbym żeby przeszedł jakiś lifting który "złagodzi" jego wygląd - bo to w sumie jedyna rzecz która mi przeszkadza przy tym samochodzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, el_diablo napisał:

 

W sumie to moja pierwsza myśl.

 

A jak uzywak w nizszym budzecie to szukałbym czegośc z końcówki IX gena.

Funkcjonalnoscia bije Lancera na głowę. Komfort jest lepszy niż VIII gen wiec powinno byc porownywalnie z Lankiem. Od wersji Sport w gore masz to co napisales z wyposazenia. Jak wyzej to pojawia sie lepsze lampy czy szklany dach. Wykonanie tez powinno byc lepsze - mialem w rodzinie 2 Lancery (ostał się jeden) a sam jezdze ufokiem. 

Automat w IX gen klasyczny hydrokinetyk - troche zamula ale np na autostradzie jest lepszy niz manual bo trzyma nizsze obroty. Nie jezdzilem Lancerem w automacie wiec ciezko mi porownac dynamike. Ale porownujac Lancer 1.8 vs Civic 1.8 Lancer jest wiekszym mułem

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.