ZUBERTO Napisano 4 Września 2018 Udostępnij Napisano 4 Września 2018 Pytanie jak w tytule. A16XER + LPG P0134 - Obieg prądowy czujnika O2, zwolniona reakcja (Rząd 1, Czujnik 1) W miare mozliwosci prosze tez o pokazanie "palcem", który oryginal kupic. Ok, wiem już, że to ta przed katem. To jest to co szło na pierwszy montaż: https://www.autodoc.pl/ngk/1041050 Ewentualnie jeżeli nie sonda to co może być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 4 Września 2018 Udostępnij Napisano 4 Września 2018 6 godzin temu, ZUBERTO napisał: Ewentualnie jeżeli nie sonda to co może być? Reakcje sondy mogą być prawidłowe bo przyczyną może leżeć gdzie indziej. Np. za małe ciśnienie paliwa itp. problem w układzie zasilania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 4 Września 2018 Autor Udostępnij Napisano 4 Września 2018 5 minut temu, Joki napisał: Reakcje sondy mogą być prawidłowe bo przyczyną może leżeć gdzie indziej. Np. za małe ciśnienie paliwa itp. problem w układzie zasilania. Na ciepło ładnie oscyluje, na zimno się nie podłączałem, a check mam wrazenie na zimno wyskakuje. Podgrzewania brak? Pierwsze objawy pojawiły się już dawno, wiązałem to z montażem LPG, ale zarówno AC jak i STAGMAG twierdzili i twierdzą, że jest OK. Faktycznie u nich sonda dobrze oscyluje. Tyle, że kiedyś wywaliła błąd raz na parę kkm, a teraz na 100km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 4 Września 2018 Udostępnij Napisano 4 Września 2018 57 minut temu, ZUBERTO napisał: Podgrzewania brak? Raczej nie. Grzałka musiałaby się spalić i miałbyś P0135. Może po prostu pompa paliwa siada i nie wyrabia a na zimnym jest większe zapotrzebowanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 4 Września 2018 Udostępnij Napisano 4 Września 2018 Zwykle albo siada grzałka, albo sama sonda. Zobacz, czy we wtyczce nie ma korozji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 5 Września 2018 Autor Udostępnij Napisano 5 Września 2018 19 godzin temu, Orochimaru napisał: Zwykle albo siada grzałka, albo sama sonda. Zobacz, czy we wtyczce nie ma korozji. Nie ma Zakładałem że jest jak piszesz, wymienię se i będzie spokój, ale jak mam w ciemno po kolei części wymieniać, to zaciągnę ja do ASO. Ten link zsonda NGK co podałem, to coś co szło na pierwszy montaż? Po VIN sklep twierdzi, że pluje im te: https://www.czesciauto24.pl/search?keyword=98075140 a to chyba do diesla 1,7. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 5 Września 2018 Udostępnij Napisano 5 Września 2018 No właśnie. Albo sklep się myli, albo ktoś wymieniał silnik . NGK z pierwszego linku może być. Oryginalnie chyba szedł Bosch . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 6 Września 2018 Autor Udostępnij Napisano 6 Września 2018 22 godziny temu, Orochimaru napisał: No właśnie. Albo sklep się myli, albo ktoś wymieniał silnik . NGK z pierwszego linku może być. Oryginalnie chyba szedł Bosch . Silnik musiał wymienić laweciarz po drodze z fabryki do salonu. Gdzieś na forach wyczytałem, że ten NGK szedł na pierwszy. Warsztat po VIN wyklepal to co ja. Już jestem umówiony na wymiane na NGK, choć Boscha kolega z AK proponował w bdb cenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 22 Września 2018 Autor Udostępnij Napisano 22 Września 2018 Dnia 5.09.2018 o 21:20, Orochimaru napisał: No właśnie. Albo sklep się myli, albo ktoś wymieniał silnik . NGK z pierwszego linku może być. Oryginalnie chyba szedł Bosch . Wymieniona jakis tydziem temu na tego NGK. Za duzo nie "przejechała", ale odpukac, wygląda, że bedzie dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pablus2002 Napisano 10 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2018 Chciałbym się dowiedzieć czy Twój problem się rozwiązał? Kiedyś już poruszałem taki problem – błędy P0134, P0136 – które występowały w moim przypadku. Sprawdzane sondy, układ wydechowy, ostatnio wymienione świece a problem znów powrócił i to znów w najmniej spodziewanym momencie - kontrolka silnika zapaliła się. Co możecie mi poradzić; jak skutecznie rozwiązać ten problem? ASTRA H KOMBI'11 1,6 115KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 15 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2018 Tak, wymiana sondy, rozwiązała temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.