Skocz do zawartości

ściąganie w prawo


Azazel

Rekomendowane odpowiedzi

hej blush.gif

nie zdążyłem zrobić z amorem, a pojawił się nowy problem, ściąga mnie podczas jazdy w prawo frown.gif

ciśnienie w oponach jest ok.gif

co może być przyczyną takiego ściągania podczas jazdy w prawo??????

w 125p był to wspornik układu kierowniczego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> hej

> nie zdążyłem zrobić z amorem, a pojawił się nowy problem, ściąga mnie

> podczas jazdy w prawo

> ciśnienie w oponach jest

> co może być przyczyną takiego ściągania podczas jazdy w prawo??????

> w 125p był to wspornik układu kierowniczego...

To tak jakbyś zapytał "dlaczego silnik nie chce zapalić..."

Jest multum przyczyn ściągania.

Źle ustawiona zbieżność, luzy na końcówkach, nierówno zużyte opony, krzywa opona, krzywa felga, skrzywiony wahacz, zacierające się łożysko, trzymające hamulce, ciśnienie powietrza w kołach....

Przełóż koła z lewej na prawą i zobacz co wtedy.

Jak dalej będzie ściągać w prawo tzn. że nic z oponami/felgami. A jak przestanie, lub zacznie w lewo - to opony/felgi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> hej

> nie zdążyłem zrobić z amorem, a pojawił się nowy problem, ściąga mnie

> podczas jazdy w prawo

> ciśnienie w oponach jest

> co może być przyczyną takiego ściągania podczas jazdy w prawo??????

> w 125p był to wspornik układu kierowniczego...

Moze to wina krawęzników.. Nie pogryzly Cie ostatnio..? zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie wiem czy mielibyście taki humor, jakby spotkało Was to co mnie...

> podobno przestawiona tylna belka

Kiedys pogryzl mnie kraweznik i tez mi sie belka skrzywila. Poza tym felga byla do wymiany i jeszcze polamalem zderzak. To byla moja pierwsza zima. Tez wtedy bylem smutny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kiedys pogryzl mnie kraweznik i tez mi sie belka skrzywila. Poza tym

> felga byla do wymiany i jeszcze polamalem zderzak. To byla moja

> pierwsza zima. Tez wtedy bylem smutny.

no i co teraz?? confused.gifconfused.gif

na zbieżności mam takie dane:

Tylne lewe koło "Camber" 0,2

"Toe" 1,8mm

Tylne prawe koło "Camber" -0,6

"Toe" -0,3mm

Total Toe 1,5mm

Thrust Angle 0,19

takie mam dane na kartce od zbieżności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no i co teraz??

> na zbieżności mam takie dane:

> Tylne lewe koło "Camber" 0,2

> "Toe" 1,8mm

> Tylne prawe koło "Camber" -0,6

> "Toe" -0,3mm

> Total Toe 1,5mm

> Thrust Angle 0,19

> takie mam dane na kartce od zbieżności.

Tylne?? A przód?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak wogóle to zapomniałem dodać, że teraz żeby jechać prosto musze trzymać kierownicę troszke w prawo frown.gif przed pojechaniem na zbieżność było na odwrót...

P.S. ma ktoś może oryginalny alarm Fiat`a, taki jaki był seryjnie montowany... mam taką akcje,że czasem się włącza...ale tylko czasem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no i co teraz??

> na zbieżności mam takie dane:

> Tylne lewe koło "Camber" 0,2

> "Toe" 1,8mm

> Tylne prawe koło "Camber" -0,6

> "Toe" -0,3mm

> Total Toe 1,5mm

> Thrust Angle 0,19

> takie mam dane na kartce od zbieżności.

Ja mialem zupelnie walnieta belke i musialem ja wymienic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wie ktoś może jaki jest koszt zrobienia z tylną belką ( w przypadku,

> gdy jest przestawiona), tak wogóle, tą belke w uno się reguluje

> czy nie??!!?? bo Ci fachowcy ją podobno regulowali...

Chyba mozna prostowac belke. Pod warunkiem oczywiscie ze nie jest bardzo walnieta. Jesli zdecydujesz sie na prostowanie to nie szarpnie Ci tak kieszeni. Przynajmniej tak mi sie wydaje. Bo nowa belka to cholera droga jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.