mrc Napisano 10 Marca 2005 Udostępnij Napisano 10 Marca 2005 > Witam wszystkich!mam pytanie,chce zakupic cc z tym ze nie wiem > jakiego?700 czy 900?Oczywiscie w gre wchodzi zakup autka z gazem > badz zalozenie gazu.Jak sprawuje sie na gazie autko?Co moge > zakupic do 5000zł?Z gory dzieki za odp.Pozdro Ja nie tutejszy, ale jeździłem i 700 i 900 więc się wtrące. Jeżeli nawet ktoś nie jest fanem osiągów i auta potrzebuje do toczenia się, to zawsze lepsza będzie 900, bo jest co najmniej dwukrotnie cichsza (chociaż i to nie jest to zbyt cichy samochód ) W 700 z przodu jest głośniej niż w maluchu i to jest największa wada tego samochodu. A od Aisana to się radzę trzymać z daleka, kolega w pracy jest posiadaczem takiego wynalazku i tragedia , po mieście pali więcej benzyny niż moje Uno LPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rob_7 Napisano 10 Marca 2005 Udostępnij Napisano 10 Marca 2005 > Witam wszystkich!mam pytanie,chce zakupic cc z tym ze nie wiem > jakiego?700 czy 900?Oczywiscie w gre wchodzi zakup autka z gazem > badz zalozenie gazu.Jak sprawuje sie na gazie autko?Co moge > zakupic do 5000zł?Z gory dzieki za odp.Pozdro Ja bym sie wogoole nie zastanawiał, tylko brał 900 chyba ze kasa ciśnie. No w takim wypadku 700, ale na autko zawsze mozna ten miesiąc czy dwa dłużej pooszczędzać, bo ja wiadomo 900, a 700 to lekka rooznica zaroowno w osiągach jaki i bebeszkach samochodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cienkomaniak Napisano 10 Marca 2005 Udostępnij Napisano 10 Marca 2005 A ja uważam że jeżeli chodzi o wybór to raczej spójż na przebieg i stan ogólny autka bo nie ma co ukrywać autka mają zbliżone osiągi, ja osobiście też chciałem kupić 900 ale jak zobaczyłem jego stan to się przeraziłem i zrezygnowałem wogóle z zakupu CC. Kilka dni później dorwałem z kumplem mojego "srebrnego szerszenia 700" rocznik 95 z przebiegiem 63380 i kupiłem Teraz śmigam nim codziennie od 8 miesięcy ma przejechane 76000 i zero problemów ,zawsze wyjezdża i wraca do domku , mało pali (około 4.5 na trasie w mieście 6.5 do 7.5 l Pb na 100km) i fajnie się nawet buja ( na trasie 145 km/h w 2 osoby) Także wybór należy do Ciebie , ale patrz zawsze na stan autka a nie tylko na silnik _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ cienias ty jesteś lepszy od merców i beem , wyprzedź je a zabiorę cię na CPN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mikell Napisano 10 Marca 2005 Udostępnij Napisano 10 Marca 2005 > Czytales kiedys instrukcje obslugi od auta? ja ostatni czytalem od > Skody i tam bylo napisane aby jezdzic wykorzystujac max 75% > predkosci max, a 75% z 127 km/h to jest 95km/h Ale kolega napisał, że będzie jeździł w mieście a tu 95 km/h w zupełności wystarczy. No gorzej ze zbieraniem się ze świateł. Sam jeżdżę SC 900 a wcześniej poruszałem się CC700 mojego Taty i różnica jest dość znaczna na korzyść 900. A co do awaryjności CC 700 z Aisanem to 700 odpukać 7 już letni miał wymieniany jedynie układ wydechowy, łańcuszek rozrządu, świece, olej, płyn w chłodnicy i odpukać po kilku dniach stania pod chmurką na mrozie - 20 odpala za 1 razem. Rudzielca tyż nie stwierdzono. Fakt w moim 900 bezpieczniej jest wyprzedzać ale jak ktoś nie ma zbyt dużo kasy i nie chce się ścigać w jakieś pseudo 1/4 mili na światłach to... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebamaster Napisano 10 Marca 2005 Udostępnij Napisano 10 Marca 2005 Pewnie ze kupuj 700.... zartowalem ja bym kupil 900 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mati_Krk Napisano 10 Marca 2005 Udostępnij Napisano 10 Marca 2005 > 700 sie wogóle nie zbiera naoglądaliście się TVN Turbo za dużo > tylko że 2 razy częściej i nie wiem czy to w sumie taniej wychodzi? A czemu niby 2x częściej? Ja tam nie narzekam na awaryjność auta. A jak się jeździ jak cajmer i do mechanika lawetuje auto jak już nie dycha to się 2x płaci za różne rzeczy > tego w 900 sie nie robi Ja akurat musiałem - pisałem już to wyżej - bo trudno jest jeździć z rozerwanym cylindrem i korbowodem wbitym w blok > wszyscy wiedzą że gaz to zło Wiedzą ale większość praktykuje - takie są Polskie realia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mati_Krk Napisano 10 Marca 2005 Udostępnij Napisano 10 Marca 2005 > Normalnie za takie wypowiedzi to się należy 4-ro pak Zrobiłem PrintScrn - kiedyś Ci sie przypomne o te Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 10 Marca 2005 Udostępnij Napisano 10 Marca 2005 > Ty jesteś zaprzeczeniem mojej tezy, ale chyba sam przyznasz że z 900 > rakiety nie zrobisz cc900 abarth jezdzi lepiej od seryjnego CCS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
donelvis Napisano 10 Marca 2005 Udostępnij Napisano 10 Marca 2005 > Ok!wszystko ladnie pieknie tylko ze jednak gaz jest mimo wszystko > tanszy od benzyny.A auto bedzie uzytkowanie w miescie,wiec na > benzyne srednio mnie stac zeby jezdzic... Nie potrzebuje nie > wiadomo jakiego krazownika,byle polecialo max te 120km/h i w > miare sie zwijało ze swiatel gaz nie jest wcale taki tani i bedzie ciagle drozal, a jak zalozy sie gaz to z auta nic dobrego nie bedzie! straci osiagi, bedzie awaryjne (przeczytaj o problemach kierowcow z zagazowanymi autami), i bedzie mialo malo miejsca w i taj juz malym bagazniku. ja moim cc900 zamykam zegar, a kumpel ma 900 na gazie i ledwo sie bujnie do 140-145 ale to juz wypociny..... GAZ TO ZŁO I TYLE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
donelvis Napisano 10 Marca 2005 Udostępnij Napisano 10 Marca 2005 > a co Ci tam da 98 czy V power jak to co mi da? od kiedy leje 98 autko lepiej przyspiesza, jest bardziej elastyczne i robie wiecej kilometrow niz na 95. przecierz 98 ma wiecej oktanow i spalanie jest bardziej efektywne!!! np. na 98 zamykam zegar jadac samemu po prostej drodze a na 95 nie.... o czyms to swiadczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mati_Krk Napisano 10 Marca 2005 Udostępnij Napisano 10 Marca 2005 > ja moim cc900 zamykam zegar, a kumpel ma 900 na gazie i ledwo sie > bujnie do 140-145 ale to juz wypociny..... No nie opowiadaj bo ja pod 140 podchodze swoją 700 na LPG... czyli jednak te 900 nie lubią gazu ps. nie każdy wpitala schabowy z frytkami na codzień, a mimo tego ludzie dożywają podobnego wieku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mati_Krk Napisano 10 Marca 2005 Udostępnij Napisano 10 Marca 2005 Ja też miałem brać 900 bo pisali że kolor biskupi... zajeżdżam do komisu patrze a tu... landrynka No więc kupiłem czarnego przecinaka z mniejszym przebiegiem i prezentującego się wiele ładniej Teraz nie żałuje Pozatym nie zapomne mu do końca życia tych 7500km po Europie w lipcu ub. roku... Jakoś mu służył ten hiszpański gaz ps. widze że kolega słuchał Helmuta lubie jak silnik pierdzi wtedy jest przyjemnie nie pali dużo - no a napewno mniej odemnie... ...bo ja to rame całą dziennie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 10 Marca 2005 Udostępnij Napisano 10 Marca 2005 > jak to co mi da? > od kiedy leje 98 autko lepiej przyspiesza, jest bardziej elastyczne i > robie wiecej kilometrow niz na 95. > przecierz 98 ma wiecej oktanow i spalanie jest bardziej efektywne!!! > np. na 98 zamykam zegar jadac samemu po prostej drodze a na 95 > nie.... > o czyms to swiadczy swiadczy to o jakosci polskiego paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mati_Krk Napisano 10 Marca 2005 Udostępnij Napisano 10 Marca 2005 > swiadczy to o jakosci polskiego paliwa jakość orła chyba powinno być: na naszym paliwie orła Twój silnik wytnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
donelvis Napisano 10 Marca 2005 Udostępnij Napisano 10 Marca 2005 > jakość orła > chyba powinno być: na naszym paliwie orła Twój silnik wytnie choć moze lepsze osiagi na 98 sa wytłumaczeniem ze kiedy lałem 95 to lałem ja na innej (pewnie gorszej) stacji. bo z tego ci sie zorientowałem to na 95 cc900 powinno lepiej śmigać: benzyna posiadajaca 98 oktanow ma mniejsza kalorycznosc od 95 oktanowej. Bez przestawienia zaplonu zadnej roznicy się nie odczuje. Jak wiadomo liczba oktanowa mowi nam, jak bardzo paliwo spala się detonacyjnie. Z drugiej strony przyspieszajac zaplon zwieksza się detonacja paliwa (to takie obrazowe wyjasnienie) i nastepuje spalanie stukowe. 98 pozwala przyspieszyc zaplon do takiej granicy, gdzie 95 daje juz detonacje. czyli: 98 + przyspieszenie zaplonu = wiecej mocy. 98 + brak przyspieszenia zaplonu = pusty portfel. 95 + przyspieszenie zaplonu = remont glowicy (wypalone gniazda oraz zawory) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bogaczpawel Napisano 10 Marca 2005 Udostępnij Napisano 10 Marca 2005 > cc900 abarth jezdzi lepiej od seryjnego CCS a jak z trwałością , mówimy o aucie do jazdy na codzień Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mati_Krk Napisano 10 Marca 2005 Udostępnij Napisano 10 Marca 2005 > 98 + przyspieszenie zaplonu = wiecej mocy Prawda > 98 + brak przyspieszenia zaplonu = pusty portfel. Nie wiem > 95 + przyspieszenie zaplonu = remont glowicy To też wiem od niedawna ps. Dlatego wole jeździć na LPG, bo jakoś V-Powerowe szaleństwa mi przeszły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.