grzess Napisano 30 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2019 Ostatnio zauważyłem w garażu nieco kropli oleju pod moim wiekowym Punto. Znajomy Mechanik dokonał niezbędnych napraw: - wymiana dziurawej misy olejowej, - wymiana kompletnego rozrządu, - wymiana uszczelki na półośce przy skrzyni biegów, - wymiana oleju silnikowego, w skrzyni biegów, filtrów oleju i powietrza, - wymiana paska alternatora, - wymiana płynu chłodniczego. W sobotę 27.07 odebrałem kropka od niego a on w niedzielę pojechał na wczasy. Niby wszystko OK, ale po odpaleniu silnika i „dodaniu gazu” słyszę w kabinie szum płynu chłodniczego chłodzącego silnik. Czy tak może być? Dzwoniłem do niego i twierdzi że jest OK, płynu jest dość, nigdzie nie ucieka i że się to uspokoi. Czy ktoś coś wie na ten temat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Atr3ju Napisano 30 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2019 U mnie też czasami bulgocze, odpowietrzam odpowiednio a po kilku dniach znów to samo dlatego przestałem już na to zwracać uwage. W punto jest to jakoś źle zaprojektowane, niby płyn leci z korka odpowietrzającego po uruchomieniu wiatraka, tak samo leci płyn z korka na chłodnicy a po tygodniu znów bulgocze po uruchomieniu. Odpalam, troszke pobulgocze i za chwile już nie bulgocze. I tak... nie mam uwalonej upg żeby nie było. Ten typ tak ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Request Napisano 30 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2019 Spróbujcie odpowietrzyć najeżdżając przodem na coś co jest wyżej np. wysoki krawężnik i wtedy odpowietrzcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 2 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2019 hasło do wyszukiwania n/t problemu - bulgotanie układ chłodniczy w mk2 źle się odpowietrza, tak jak @Request pisze pomaga odpowietrzanie z przodem w górze, mogą być najazdy, górka czy właśnie krawężnik. Pomaga też przelanie płynu ponad MAX, szczególnie bezpośrednio po wymianie, potem utrzymywanie MAX ogranicza powtórzenie problemu. Dnia 30.07.2019 o 09:37, Atr3ju napisał: W punto jest to jakoś źle zaprojektowane, brakuje jednego odpowietrznika od nagrzewnicy AFAIR Dnia 30.07.2019 o 09:37, Atr3ju napisał: Ten typ tak ma. owszem choć da się z tym skutecznie wygrać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.